מהי אבקת חלבון האפונה הטובה ביותר? – סקירות ומדריך לקנייה

23 אבקות חלבון נבדקו
44 שעות מחקר
72 ביקורות שנבחנו
ללא פרסומות

אבקת חלבון אפונה היא אחת מאבקות החלבון הצמחיות הפופולריות ביותר בשוק, הן באירופה והן בארה”ב. כשזה מגיע לאבקת חלבון טבעונית, קיימות כמה אפשרויות, כאשר המתמודדים העיקריים הם חלבון סויה וחלבון אפונה, שניהם מוצרי אבקת חלבון טבעוניים מעולים.

הכנו לך כאן רשימה של אבקות חלבון אפונה הטובות ביותר שאתה יכול לקנות, בין אם אתה מנסה לרדת במשקל או להעלות שרירים.

הבחירה שלנו
טעם מצוין
אבקת חלבון אפונה של Naturade
תמורה מעולה למחיר

אבקות החלבון אפונה מומלצות

Now Sports מציעה תוסף חלבון אפונה די פשוט שהמרכיב היחיד שלו הוא חלבון אפונה מבודד מאפונה צהובה.
אפונה ידועה כמקור לחלבון בעל זמינות ביולוגית גבוהה.

מקורות האפונה אינם מהונדסים גנטית, והתוסף נושא את הסמכת “נבדק לספורט”, כלומר מעבדה עצמאית בדקה ואישרה כי תוסף זה אינו מכיל חומרים אסורים בתחרות ספורט.

האבקה מגיעה בטעם טבעי ומכילה תחליב שמקל מעט על הערבוב לשייקים, על חשבון מרכיבים נלווים יותר.

יתרונות

חסרונות

 Naturade נמצאת איפשהו בין שייק חלבון למשקה ספורט.
היא משתמשת בחלבון אפונה מבודד כדי לספק מינון גבוה של חלבון, אך יש בה גם סוכר קנים, סירופ תירס ומלח ים לתכולת סוכר ואלקטרוליטים.

כפי שאתה בוודאי מנחש, תכולת הפחמימות של תוסף חלבון זה גבוהה למדי, עם 8 גרם פחמימות על כל 20 גרם חלבון.

ובכל זאת, אם אתה ספורטאי שזקוק למשקה התאוששות מהיר, זוהי בחירה טובה לחידוש מאגרי הפחמימות שלך ולהתאוששות שרירים מהירה.

יתרונות

חסרונות

אבקת חלבון אפונה של Source Naturals מציעה 14 גרם חלבון בכל מנה. המותג משתמש בנוסחה פשוטה ונקייה מאוד לאספקת חלבון טהור.

מספקת מקור חלבון איכותי עם פרופיל חומצות אמינו מאוזן.
גם כאן מקורות האפונה אינם מהונדסים גנטית.
האבקה קלה לשימוש ומתערבבת מצוין בשייקים.

יתרונות

חסרונות

המטרה של Nature’s Plus היא לספק תוספי חלבון איכותיים ביותר במידת ההשפעה הסביבתית הנמוכה ביותר.

המוצר הוא ידידותי לסביבה, ללא הנדסה גנטית וללא תוספי טעם.
אתה יכול להרגיש טוב עם השימוש בחלבון אפונה זה לצרכיך התזונתיים מבלי לפגוע בסביבה.

לא רק שהתרכובת נקייה מכל האלרגנים הנפוצים, היא נוסחה במיוחד כדי לספק חלבון באיכות גבוהה ללא תוספים לא טבעיים.
לקוחות מציינים כי התוסף מצוין לתזונה לסכרתיים.

יתרונות

חסרונות

מהי אבקת חלבון אפונה?

אבקת חלבון אפונה מופקת מאפונה צהובה.
מה שהופך אותה לאידיאלית עבור טבעונים ואנשים עם רגישות למוצרי חלב (מי גבינה) או סויה. 
חלבון אפונה עצמו הוא מקור חלבון איכותי המכיל רמות גבוהות של ברזל וחומצות אמינו BCAA .

בשל תכולת החלבונים ורמת ה-BCAA בה, אבקת חלבון אפונה שימושית מאד בקרב מתאמנים המנסים לרדת במשקל ולעלות מסת שריר. 

למעשה, מחקר אחד מצא שהיא יכולה לעזור להפחית את צריכת הקלוריות ב -12% אם היא נצרכת 30 דקות לפני הארוחה.

מה לחפש בתוסף חלבון אפונה

1.. אורגני

אם אתה יכול להרשות לעצמך את זה, אבקה אורגנית בהחלט עדיפה! 

אבקות חלבון אורגניות מיוצרות ממרכיבים שלא רוססו בכימיקלים וחומרי הדברה שיכולים לחדור אל תוך האוכל שלנו ולפגוע בנו.

מחקר אחד מצא כי המעבר לתזונה אורגנית מפחית את רמת הרעלים בגופך באופן דרמטי, כאשר רעלן הנקרא “malathion” מופחת ב -95% במעבר לתזונה אורגנית.

2. כמות הקלוריות לגרם חלבון

כפי שאתה אמור לדעת, הקפדה על כמות קלוריות היא היבט חיוני של פיתוח גוף טבעוני, או כל משטר
פיתוח גוף והרזיה לצורך העניין.
 

לכן, כאשר אתה קונה את חלבון האפונה שלך, עליך לנתח היטב את יחס הקלוריות-חלבון ולבדוק אם הכנת שייק חלבון טבעוני עם אבקה זו תגרום לך להיות מעל או מתחת לכמות הקלוריות שאתה צריך ביום.

3. טעם

איך אתה מתכוון להשתמש בתוסף?
אם אתה מתכוון להשתמש בו לאפייה או לבישול, סביר להניח שתרצה לבחור באבקת חלבון נטולת טעם.
 

מצד שני, אם אתה רק הולך להכין שייק חלבון טבעוני בסיסי או שייק פירות עם אבקת חלבון אפונה, אז כדאי לבחור אבקת עם טעם שאתה אוהב.

תופעות לוואי אפשריות

1. תכולת נתרן גבוהה

אם אתה צריך להגביל את צריכת הנתרן שלך, אבקת אפונה עלולה להוות בעיה מסוימת מכיוון שהן עשירות יחסית בנתרן. בממוצע, כל מנה מכילה בערך 110-390 מ”ג.

 
עם זאת, אבקת חלבון טבעונית העשויה מאפונה נוטה להיות בטוחה לחלוטין ותופעות לוואי שליליות הן נדירות ביותר. במקרה הבלתי סביר שאתה חווה תופעת לוואי, התייעץ עם רופא.

 

2. התפרצויות שיגדון (גאוט – דלקת מפרקים)

אפונה חצויה (ממנה מגיעות האבקות) עשירה בפורינים, חומרים המעודדים ייצור של חומצת שתן בגופכם. 

אם היו לך בעיות של דלקות מפרקים, חומצת שתן עלולה לגרום להתלקחות מחודשת של התופעה.

 
עם זאת, אם אתה קורא את מאמר זה, אתה כנראה טבעוני [1], בריא, שעושה הרבה פעילות גופנית, כך שאין צורך לדאוג יותר מדי.

חלבון אפונה לעומת מי גבינה

מפתחי גוף יכולים להשתמש במגוון אבקות חלבון כדי לעזור להם להעלות מסת שריר ולשמור על עצימות עבודה בחדר הכושר לאורך זמן. שניים מהנפוצים ביותר הם חלבון אפונה ומי גבינה.

ההבדל הברור ביותר הוא שמי גבינה מגיעים מחלב פרה, ולכן הוא אינו טבעוני.
לעומת זאת, אבקה שמקורה באפונה אינה מכילה מוצרים מן החי, מה שהופך אותה לאבקת חלבון טבעונית מצויינת.

כאשר אתה שם את שתי האבקות זו לצד זו, הן דומות למדי, אם כי חלבון אפונה אינו מכיל כמות BCAA כמו חלבון מי גבינה.
עם זאת, אבקת אפונה מכילה כמעט פי 3 יותר ארגינין מאשר מי גבינה, חומצת אמינו חשובה המקושרת מאד לבניית שרירים.
 

יש הטוענים כי לחלבון האפונה יש טעם גרוע יותר מחלבון המבוסס על גבי מי גבינה, בעל מרקם דמוי לכלוך כמעט.
ובכל זאת, ניתן להסוות זאת בקלות על ידי ערבוב עם ירקות ופירות בתוך השייק.

אבקת חלבון אפונה מספר אחת שלנו היא...

הבחירה שלנו עבור המוצר המנצח היא אבקת חלבון אפונה של Now Sports. 
תוסף זה מכיל 24 גרם חלבון למנה, עשיר ב – L-Arginine   המסייע לבניית שרירים, ומתעכל בקלות.

החלבון המבוסס על אפונה גם עוזר להפחית את התיאבון, ובנוסף לספק לגוף שלך את כל אבני הבניין שספורטאי צריך.

ואם כל זה לא הספיק, יש לו מגוון רחב של טעמים, כך שתוכל לשלב אותו במשקה או בארוחה שבחרת ולהתאים אישית את מקור צריכת החלבון החדש שלך מבלי להשתעמם בקלות.

יותם פרל
יותם פרל
יותם הוא מאמן כושר מנוסה ויועץ תזונה. התשוקה שלו לתחום הביאה אותו לשתף את המידע עם העולם באמצעות בלוג זה. ההמלצות שלו ותכניות האימונים כבר עזרו לאלפי אנשים להשיג את הגוף שהם תמיד רצו ובאופן כללי להפוך לבריאים וחזקים יותר.
עשוי לעניין אותך..