אבקת חלבון אלפא (ALFA)

ינואר 23, 2022

בסדרת הבדיקות שלנו נתקלנו באבקת חלבון אלפא, אבקת חלבון איכותית, שמשלבת שני סוגי חלבון כדי להביא לאופטימיזציה מלאה של ספיגת החלבון שלנו לאחר באימון, במשך היום ובזמן השינה.

חלבון אלפא מיוצר על ידי נוטרי די, חברה מקומית המתמחה ביצור תוספי מזון.

חלבון איכותי לספיגה מהירה ואיטית

אבקת החלבון של אלפא עשויה חלבון מי גבינה ואבקת הפרימיום החדשה של אלפא מכילה גם תוספת של חלבון ביצה לספיגה מהירה ואיטית של חלבון זמין מאוד לשריר כך שקליטת החלבון נעשית לאורך זמן ולא במכה, זו הדרך הטובה ביותר לגוף לספוג את החלבון בקלות.

מנת הגשה של אבקת חלבון אלפא תספק לכם 26 גרם של חלבון איכותי וזמין היישר לשריר כשהספיגה של חצי ממנו תתפרש על טווח של כ-4 שעות והחצי השני יתפרש על כשעה וחצי.

החלבון של אלפא נספג בצורה אופטימלית לגוף וזמין מאוד לשריר.

פרופיל חומצות אמינו BCAA מלא

אבקת החלבון של אלפא מכיל פרופיל חומצות אמינו מלא, מה שהופך אותה שאבקת חלבון מושלמת לכל אחד, מתאמן או לא.  חומצות אמינו חיוניות הן החלק החשוב ביותר בהרכב החלבון, בלעדיהן החלבון לא יוכל באמת להזין את השרירים ואת שאר הגוף.

אבקת חלבון אלפא מי גבינה

אבקת החלבון הקלאסית של אלפא. חלבון מי גבינה הוא החלבון הנפוץ ביותר מכיוון שחלבון מי גבינה הוא הזמין ביותר לשריר. אם אתם מחפשים אבקת חלבון איכותית ובריאה, חלבון מי הגבינה של אלפא הוא החלבון בשבילכם.

אלפא TLV | בתוספת שורף שומן CLA

אלפא TLV היא אבקת חלבון המשמשת בעיקר לשריפת שומן מוגברת. אלפא TLV היא אבקת החלבון הקלאסית הקלאסית של אלפא בתוספת CLA, חומצת שומן שלמרבה הנוחות שורפת שומן ובכך עוזרת ממש למי שמחפש את החיטוב.

מיס אלפא - אבקת חלבון אלפא לנשים

חלבון מיס אלפא לנשים היא אבקת חלבון מי גבינה המגיע עם תוספות ייחודיות המקדמות את חיטוב הגוף ותחושת שובע. החלבון מגיע עם תוספת של סיבים תזונתיים, חומצת האמינו ל-קרניטין וגרסיניה קמבוג'יה, פרי הידוע ביכולת שלו לסייע להרזיה.

אלפא VEGAN (טבעוני)

אם אתם נמנעים מאכילת מוצרים מן החי ומקפידים על תזונה טבעונית ברת-קיימא, אבקת החלבון של אלפא היא תוסף החלבון בשבילכם. אבקת החלבון אלפא VEGAN עושייה מחלבון ספירולינה, חלבון אפונה וחלבון סויה ומרכיבה פרופיל חומצות אמינו איכותי ועיכול קל.

אבקת חלבון אלפא בראש שקט - מאושר על ידי כל מי שמשנה

חלבון אלפא מחזיק באישורם של שלושה תוי תקן עולמיים. תוסף החלבון של אלפא עומד בתו התקן – GMP, תו תקן שמעיד על מעקב צמוד של כל תהליך היצור מתחילתו ועד סופו. אלפא עומד בתו תקן- ISO 9001 המחמיר ותו תקן- HACCP, תו תקן המעיד על מוצר נקי מחומרים מזיקים.

אבקת חלבון אלפא כל כך טעים שהוא יחליף את המתוק שאחרי האוכל

חלבון אלפא מגיע בעשרה טעמים שונים והוא כל כך טעים שתוכלו להחליף איתו את המתוק שאחרי האוכל. החלבון מגיע בטעמים:

כל כך הרבה טעמים ומה שהכי חשוב, שמייצרים אותם בארץ, אז הם כולם זמינים בדרך כלל.

אבקת החלבון אלפא מגיעה באריזה ענקית

אבקת החלבון אלפא מגיעה באריזה של 2.29 ק"ג, המשקל הזה שווה ל-69 מנות הגשה! חודשיים וחצי של צריכת חלבון יומית באריזה אחת. המחיר משתלם ותמצאו אפילו מבצעים בחלק מרשתות השיווק, לדוגמא, מצבע זוגות לאבקות חלבון של אלפא.

בטן שקטה, ראש שקט

אינזימי עיכול - בטן שקטה

מעבר לחלבון הביצה שמקל על תהליך העיכול, לאבקת החלבון של אלפא מוספים אינזימי עיכול [1] שיקלו על עיכול תוסף החלבון שלכם. אין סיבה שתמשיכו להתאמץ כדי לעכל תוספת חלבון קלילה, אבקת החלבון של אלפא מתעכלת כמו שייק רגיל ולא תעשה לכם בלאגן בבטן.

בנוסף לכך, תוסף החלבון אלפא דל בכולסטרול, שומן וסוכרים, אין קלוריות מיותרות שיוסיפו למאזן הקלורי שלכם ויכבידו על הבטן.

השרירים אמורים לבוא מאימונים, לא מהשייקר

אתם תוכלו להנות מטעם עשיר וממרקם חלק וללא גושים עם אבקת חלבון אלפא. אבקת החלבון מתערבבת בקלות במים או בכל נוזל אחר לשתייה ויוצרת משקה חלבון חלק וזורם בלי גושי אבקה שיפתיעו אתכם בסוף.

יותם פרל
יותם פרל
דילוג לתוכן