אבקת חלבון מומלצת לנשים (מעודכן 2023)

מאי 29, 2022

15 אבקות חלבון נבדקו
28 שעות מחקר
59 ביקורות שנבחנו
ללא פרסומות

בשנים האחרונות מותגים מובילים מבינים את הצורך להשיק אבקות חלבון לנשים תוך התאמת ההרכב שלהן למשקל גופן (נמוך בממוצע משל הגברים) והיעדים של המתאמנות (יותר חיטוב, פחות בניית מסת שריר). ישנן תרכובות נהדרות ומותאמות בדיוק בשבילכן אבל חשוב להכיר גם את הצד השלילי.

הייצור של אבקות החלבון בחו"ל איננו נתון לפיקוח וחברות תוספי התזונה חופשיות להוסיף רכיבים כראות עיניהן. המטרה שלהם היא מקסום הרווח לכן לא פעם מוצאים דרכם אל התרכובת ממתיקים מלאכותיים, שאמנם משפרים את הטעם בצורה ניכרת, אך זוהי תוספת שעדיף להימנע ממנה. וכן, מבצעים מהלכים נוספים של התבססות על חומרי גלם בעייתיים. על כן, בחירת אבקת חלבון היא תהליך שיש לגשת אליו בזהירות. 

במאמר הזה הבאתי לכן את אבקת החלבון האהובה עליי, ובנוסף דרכים לבחור אבקת חלבון בעצמכן.

אבקת חלבון TNT Whey

כיצד בוחרים אבקת חלבון לנשים ?

בדרך כלל משמשות אבקות חלבון להגדלת מסת השריר או לסיוע בירידה במשקל. הן טובות גם לאלו המחפשות דרך מהירה ונוחה לתגבר את התזונה היומיומית בחלבון.

עם זאת, שפע המותגים שיש היום בשוק התוספים, שמכיל בתוכו מגוון רחב של סוגים וטעמים, יכול להיות מבלבל ולהקשות על בחירת אבקת החלבון הנכונה לנו באופן אישי.

המוצרים הכלולים במאמר זה נבחרו על פי הקריטריונים הבאים:

בדיקות של גורמים מוסמכים – איתרנו מוצרים שנבדקו ואושרו על ידי גורמים מוסמכים בענף על מנת להבטיח את בטיחות ואיכות המוצר.

רכיבים איכותיים – בנוסף לסוג ואיכות המרכיבים, דאגנו לבחור אבקות שמכילות באופן יחסי מספר מצומצם של חומרי מילוי, תוספים ורכיבים מלאכותיים.

ערך תזונתי – לקחנו בחשבון את הערך התזונתי של כל מוצר, כשאנחנו שמים דגש על מוצרים עתירי חלבון ומופחתי סוכר.

איכות המותג – בדקנו כל מותג ומוצר על מנת לוודא שהם עומדים בסטנדרטים העסקיים והרפואיים שלנו. אבקות החלבון של אלפא בהחלט שם.

 כמו כן, שימו לב שלמרות שמוצרים אלו משווקים לנשים או מכילים רכיבים המועילים לנשים במיוחד, רוב האוכלוסייה הבוגרת הבריאה יכולה ליהנות מאבקות החלבון המפורטות כאן. 

אבקות חלבון לנשים דלות בקלוריות ועשירות בחלבונים פחות עתירות בחלבון אל מול החלופות לגברים אבל לרוב באות עם תוספות נחמדות אחרות, שלמשל עוזרות בתהליך שריפת השומנים. עם זאת, אם מטרתך המרכזית היא ירידה במשקל, יש מוצרים מיוחדים שנועדו בדיוק למטרה זאת וניתן לקרוא עליהם בכתבה על שורף שומנים מומלץ לנשים

אבקת חלבון TNT Whey
יותם פרל
יותם פרל
דילוג לתוכן