אבקת חלבון לנשים

אם אתה יוצא למסע הרזיה, מרכיב חזק במיוחד שהוכח כי הוא עוזר לך לרדת (ולשמור) על משקל הוא חלבון. ובחירה להשיג יותר ממנו באמצעות אבקת חלבון נקייה היא דרך קלה לעשות זאת. אבל עם כל כך הרבה אפשרויות שם בחוץ, אילו אבקות חלבון הכי מתאימות לירידה במשקל?

“חלבון ממלא תפקיד גדול בירידה במשקל מכיוון שהוא שומר עלינו ומסופקים כך שנגיע לארוחה הבאה שלנו בלי לנשנש בין לבין”, אומרת בריג’יט צייטלין, RD. זה יכול גם לעזור לך להגדיל ולשמור על מסת השריר – דבר הכרחי לשריפת שומן, גם כשאתה לא מתאמן, אומר צייטלין. אבל, לא כל אבקות החלבון נוצרות שוות, ואתה רוצה לוודא שאתה בוחר באחת שתתמוך במאמצי ההרזיה שלך – ולא תיפצע מהפסד.

ההצעה העיקרית של צייטלין? התמקדו בילדים הלא ממותקים. “הם לא יוסיפו סוכרים ערמומיים שבאמת עלולים לחבל בך.”

וזכור, אין להשתמש באבקות חלבון כתחליף לארוחה, אומרת מייגן בירד, RD באורגון. “לאבקות חלבון אין מספיק קלוריות או תזונה כדי להיות ארוחות ממשיות”, היא אומרת. במקום זאת, ניתן להשתמש באבקות חלבון להכנת חטיפים כמו מאפים ושייקים לבריאים יותר וממלאים יותר, תוך הוספה לתכולתם התזונתית.

ובכל זאת, זה יכול להיות קשה למיין את כל מה שיש בשוק, אז הנה כמה טיפים לצמצום האפשרויות שלך.

המלצות לאבקת חלב ניתן למצוא כאן.

מה עלי לחפש באבקת חלבון אם אני מנסה לרדת במשקל?

ראשית הדברים, בירד מציע לחפש אבקת חלבון עשירה בסיבים, עשירה בחלבונים ודלה בפחמימות. “סוגים אלה של אבקות חלבון יעזרו לך לשמור על זמן מלא יותר, לרסן את התשוקה, ולעזור במניעת שיא סוכר וקריסה במהלך היום”, היא אומרת.

כמה דברים אחרים שיש לזכור בעת בחירתך:

בדוק את התווית. הקפד לחפש משהו עם לפחות 20 גרם חלבון, פחות מ -10 גרם פחמימות סה”כ, ולפחות 3 גרם סיבים לכף. כדאי לחפש גם אבקות חלבון שממתיקות באופן טבעי באמצעות מרכיבים כמו תמצית פרי נזיר, סטיביה וטעמים טבעיים. “הימנע מאבקות חלבון המשתמשות בסוכרלוז, אלכוהולי סוכר, אספרטיים, ספלנדה וממתיקים מלאכותיים אחרים”, אומר בירד. היא גם מציעה להימנע מאבקות חלב, מוצקי חלב וגלוטן, מכיוון שהן חומרי מילוי מיותרים העלולים לגרום לנפיחות ובעיות במערכת העיכול.

בחר בתערובת חלבונים אם אתה הולך על בסיס צמחי. חלבונים מי גבינה, קזאין או ביצה הם חלבונים מלאים, כלומר יש בהם את כל תשע חומצות האמינו החיוניות המאפשרות לגופך לספוג טוב יותר ולהפיק את המיטב ממקור החלבון שלך. אם אתה בוחר בחלבון צמחי, חפש תערובת (כמו אפונה ואורז) – אלה יכולים לכלול גם פרופיל שלם של חומצות אמינו.

חפש משהו עם לפחות 100-150 קלוריות למנה. טווח זה הוא בדרך כלל ממוצע לאבקת חלבון, אומר בריד. “כל דבר נמוך יותר והייתי מפקפק במרכיבים ובשובע. כל דבר גבוה יותר והייתי מניח שיש יותר שומנים ופחמימות מהנדרש באבקת החלבון ההיא”, מסביר בירד.

שקול את הטעם. אם אתה חדש באבקת חלבון, התחל עם טעמים קלאסיים, כמו וניל או שוקולד, אומר בירד, ואם אתה לא נהנה מהם, תוכל להשתמש בהם על ידי ערבובם למאכלים כמו פנקייק, וופלים, סופגניות חלבון, שייק. וגם פריטים אפויים.

בחר באבקה המורכבת ממרכיבים טבעיים והטבות נוספות.

המומלצים שלנו:

Optimum Nutrition Gold Standard 100% Isolate

“אבקת חלבון זו היא תערובת של חלבון מי גבינה ובודד הידרוליזה, מה שאומר שהיא לא רק עיכול מהיר, אלא גם מכילה כמות גבוהה יותר של חלבון למנה מאשר חלבון מי גבינה רגיל, וזה נהדר לבניית שריר רזה”, אומר ג’ונתן ולדז, RDN, הבעלים של Genki Nutrition ודובר התקשורת של האקדמיה למדינת תזונה ודיאטה במדינת ניו יורק. “הוא גם דל שומן ומכיל רק גרם פחמימות לכל מי שצופה בצריכת הפחמימות שלהם.”

יתרה מכך, מכיוון שהתוספים אינם מוסדרים באופן הדוק, אתה יכול להרגיש בטוח באמצעות תקן הזהב של אופטימום תזונה מכיוון שהמרכיבים אומתו על ידי צד שלישי בשם בחירה מושכלת, מוסיף ולדז.

למנה (גודל מנה: כדור אחד / 31 גרם): 110 קלוריות, 0.5 גרם שומן, 190 מ”ג נתרן, 1 גרם פחמימות, 25 גרם חלבון

Vital Proteins Collagen Peptides

לא רק חלבונים חיוניים של קולגן פפטידים ארוזים ב 18 גרם חלבון כדי לעורר צמיחת שרירים רזה ולעזור במאבק בתשוקה, אלא שהוא מכיל גם 20 גרם של פפטידים קולגן, המקדמים את בריאות המפרקים וכן חומצה היאלורונית כדי לשמור על עור זוהר, אומר ולדז . “הפפטידים הם התוספת המושלמת לקפה של הבוקר או לשייק אחר הצהריים כדי לקבל את תוספת החלבון הנוספת והם מאומתים על ידי NSF, כך שתוכלו להיות בטוחים במרכיבים שאתם בוחרים בכל לגימה,” הוא אומר.

למנה (גודל מנה: 2 סקופים / 20 גרם): 70 קלוריות, 110 מ”ג נתרן, 18 גרם חלבון

Garden of Life Meal Vanilla Powder

“אבקת חלבון טבעונית זו עשויה מתערובת של חלבון אפונה, חלבוני אורז חום ושילוב של דגנים מלאים הכוללים דוחן, קינואה, אמרנט וכן זרעים כמו צ’יה, פשתן ועדשים”, אומר ולדז.

למנה (גודל מנה: כדור אחד / 36 גרם): 130 קלוריות, 2 גרם שומן, 190 מ”ג נתרן, 12 גרם פחמימות, 2 גרם סוכר, 20 גרם חלבון

RSP Nutrition AvoCollagen Protein Powder

“אנשים נוטים לשכוח ששומן מרגיע מאוד, ולכן הוספת מוצר מבוסס שומן כמו AvoCollagen יכולה [לספק] את השובע הדרוש כדי למנוע אכילת יתר מאוחר יותר”, אומרת מוניקה אוסלנדר מורנו, RD, מייסדת Essence Nutrition. בנוסף חומצות האולאית בשמן האבוקדו עוזרות להילחם בדלקות, ופפטידי הקולגן נוחים על המעיים ומתקנים רקמות ושרירים פגומים לאחר האימון, היא אומרת.

למנה: 90 קלוריות, 4 גרם שומן, (1 גרם שומן ישיר), 4 גרם פחמימות, 0 גרם סוכר, 10 מ”ג נתרן, 2 גרם סיבים, 10 גרם חלבון