אבקת חלבון מומלצת לחיטוב

יוני 16, 2022

15 אבקות חלבון נבדקו
28 שעות מחקר
59 ביקורות שנבחנו
ללא פרסומות

אבקות החלבון שימתנו לכם את הרעב, ויעזרו לכם להעלות מסת שריר

אם אתם מנסים לרדת במשקל, אבקת חלבון צריכה להיות מצרך בסיסי במטבח שלכם. אחרי הכל, האב מזון החיוני הזה [1] עוזר להרגיש שבע ומסופק לאורך זמן רב יותר, כך שרמת הסוכר בדם לא תצנח בין הארוחות.

בנוסף, שייק עשיר בחלבונים לאחר אימון קשה מסייע בבניית שרירים חטובים – כלומר, בסופו של דבר תשרפו יותר קלוריות בזמן מנוחה.
היופי של אבקת חלבון טובה, הוא שהיא רב תכליתית.
ניתן לשלב את האבקה בקלות במגוון מאכלים כמו שייקים, כדורי חלבון או דייסת שיבולת שועל, כדי להעשיר בערכים תזונתיים את הארוחה שלכם.

כיצד עלי לבחור ולהשתמש באבקת החלבון הטובה ביותר עבורי לירידה במשקל?

קראו את התווית: הגוף מסוגל לספוג עד 30 גרם חלבון בלבד בכל פעם. על כן, חפשו אבקות עם 20 עד 30 גרם חלבון בכף של 120 קלוריות. עדיף שיהיה זה חלבון טהור ללא סוכר או ממתיקים מלאכותיים. ההמלצה היא לצמצם או להימנע מסטיביה, מכיוון שהיא יכולה להגביר את התשוקה למתוק. כלל האצבע הוא שככל שתווית החומרים קצרה יותר, כך המוצר בריא יותר עבורנו.

ניסוי עם תערובת: אבקה המכילה תערובת של חלבונים באיכות גבוהה, כגון מי גבינה, ביצה וסויה, תעניק לכם חלבון מלא. כלומר, היא מכילה את כל תשע חומצות האמינו החיוניות. אם אתם בוחרים חלבון צמחי, חפש שילוב של חלבונים ולא רק מקור אחד.

התרחקו מהג׳אנק: חשוב להימנע מאבקות חלבון המכילות תוספי מזון אחרים. חלבון באיכות גבוהה אינו מכיל תוספת של טאורין, קריאטין, BCAA, בטא אלנין או גליצין. אלה חומצות אמינו בעלות רמת חנקן גבוה. כאשר עושים לאבקת החלבון בדיקה, ניתן לראות שחומצות האמינו האלה מעלות בצורת מלאכותית את כמות החלבון באבקת החלבון ממה שיש בה בפועל,. אם אתם רוצים חלבון, השתדלו לבחור חלבון ללא 'תוספות'.

החיים הם מעבר לשייקים: חשוב לציין כי שייקים כמו שייק פירות או שייק חלבון אינם נחשבים לארוחות מלאות. אנשים מסופקים יותר כאשר הם אוכלים (ולא שותים) את האוכל שלהם כי פעולת הלעיסה מסייעת לעיכול ומסמנת למוח להדביק את הפער מול הבטן השבעה. לכן היא ממליצה להכין שייק סמיך יותר או להוסיף את אבקת החלבון שלכם לארוחות מוצקות, כמו שיבולת שועל או פנקייקים בריאים.

מעבר לאוכל: כדי להצליח לרדת במשקל בצורה מיטיבית לא מספיק לשתות שייק חלבון. חשוב לשים לב שבאופן כולל תהיו בגירעון קלורי ומעבר לכך חשוב מאוד לישון מספיק שעות שינה בלילה ולהתאמן במהלך השבוע. כך תשיגו את התוצאות הטובות להן אתם מייחלים. 

טיפים נוספים:

סיכום - אבקת החלבון הטובה ביותר לחיטוב

אבקות חלבון יכולות לשמש כתוספת חלבון מצוינת לתזונה היומית שלכם וכמובן לשפר את תוצאות האימון הספורטיבי ע”י התרומה להגדלת מסת השריר וקיצור זמן ההתאוששות. אבקות החלבון הם חלק בלתי נפרד משגרת האימון של ספורטאים כיום.ֶ

לאחר בדיקת כלל המוצרים אנו ממליצים על אבקת חלבון TNT Whey. מדובר בשילוב מנצח בין כמות יפה של חלבונים לערך קלורי נמוך במיוחד. מוצר מנצח למי שרוצה להתחטב.

אבקת חלבון TNT Whey
יותם פרל
יותם פרל
דילוג לתוכן