אבקת חלבון מומלצת לחיטוב

15 אבקות חלבון נבדקו
28 שעות מחקר
59 ביקורות שנבחנו
ללא פרסומות

כולם יודעים שכשמתאמנים לצורך בניית שריר רצוי להרבות בצריכת חלבון. אך מה קורה כשהמטרה שלנו היא חיטוב?זאת נקודה חשובה שאני מרבה להדגיש, אתם פשוט חייבים לצרוך המון חלבון בתקופת החיטוב. כן, יש לצרוך לפחות כ-2 גרם חלבון על כל ק”ג משקל גוף. למה זה חשוב? אתם רוצים להימנע בעת החיטוב מפירוק מסת השריר עליה עמלתם תקופה ארוכה. זאת טעות נפוצה להזניח את השריר ולהתמקד בהרזייה, השתדלו להימנע ממנה.

עכשיו כשהבהרתי נקודה חשובה זאת, אני רוצה להציג את אבקות החלבון המומלצות ביותר לחיטוב. כאלו שיסייעו להגיע ליעדי ההרזיה בזכות הרכב קלורי נמוך אך בעלות כמות חלבון מספקת, שתמנע אובדן מסת השריר.

הבחירה שלנו
טעם מצוין
תמורה מעולה למחיר

אבקות החלבון הכי מומלצות ב2021 לירידה במשקל

סויה הוא מקור חלבון צמחי מלא, המספק את כל תשע חומצות האמינו החיוניות.
הוא נחשב גם למקור החלבון הצמחי הטוב ביותר לבניית שרירים.

אבקה זו מ- NOW Sports אורזת בתוכה 22 גרם של חלבון סויה מבודד וטהור, תוך הקפדה על ערך קלורי נמוך (90 למנה).

מוצרי NOW נבדקו בין היתר לגבי חומרים אסורים על ידי LGC, מכון עולמי למדידות כימיות והבטחת איכות נגד סמים במוצרי תזונה לספורט, ונמצאו כעומדים בתקן.

מידע תזונתי למנה של 1/3 כוס

תערובות אבקת חלבון צמחי הן דרך מצוינת לקבל את החלבון הטבעוני הטוב ביותר, בנוסף לחומרים מזינים אחרים.

אבקת החלבון הזאת היא תערובת של כמה מקורות חלבון באבקה אחת – האבקה כוללת בתוכה חלבון אפונה, אורז מלא וזרעי צ’יה, ומועשרת בסיבים תזונתיים (5 גרם בכף!).בנוסף הביקורות מעידות על טעמה נפלא ושאינה גורמת לנפיחות בבטן, אפילו לא לבעלי קיבה רגישה.

היא גם מתערבבת מעולה ואינה יוצרת גושים.
כאמור, אבקה עשירה במקורות חלבון זו הדרך הטובה ביותר להעשיר את התפריט שלנו בחלבון.

מידע תזונתי למנה של 2 כפות הגשה

חלבון המפ הוא בחירה מזינה כאשר אתם מחפשים למלא את השייק שלכם עם מנה טובה של סיבים תזונתיים ושומני אומגה 3 הבריאים ללב.

לאבקת המפ זו מ- Manitoba Harvest יש 20 גרם חלבון בכף אחת, בתוספת של 3 גרם סיבים תזונתיים  ו-5 גרם של שומנים חד ורב בלתי רווים.

לאבקה טעם מתון ולא דומיננטי, כך שהיא מתערבבת היטב בשייקים, מרקים ורטבים.

מידע תזונתי לכף הגשה

אבקת החלבון של Ora Organic’s כוללת קייל, אסאי, אוכמניות, אורז, חלבון אפונה, המפ, פשתן, קינואה וספירולינה, המעניקים לכם בוסט תזונתי גדול בכל מנה.

בחירה מצוינת למי שמעדיף להפוך את השייק שלו לחטיף מאוזן וטעים.
הבסיס הוא חלבון אפונה ואורז, המתמזגים לאחידות חלקה שמונעת את המרקם הגרגירי.

מידע תזונתי למנת 2 כפות הגשה

אבקה טבעונית העשויה מאפונה, ארטישוק, אצות, קינואה מונבטת ואמרנט.
צריכת האבקה הזו היא דרך מצוינת לתת תוספת יפה של חומרים מזינים וסופר פודס באופן שגרתי בשייק או בחטיף שלכם.

החשוב מכל הוא שהאבקה מכילה רכיבים אשר אינם מהונדסים גנטית ואם זה לא מספיק אז היא גם נטולת גלוטן.

אם אתם שומרים על תפריט דל פחמימות, אבקת חלבון זו היא אופציה מצוינת, מכיוון שהיא דלה בפחמימות וכך תאפשר לך לאכול יותר פחמימות בארוחות שלך.

מידע תזונתי לכף

אבקות החלבון שימתנו לכם את הרעב, ויעזרו לכם להעלות מסת שריר

אם אתם מנסים לרדת במשקל, אבקת חלבון צריכה להיות מצרך בסיסי במטבח שלכם. אחרי הכל, האב מזון החיוני הזה [1] עוזר להרגיש שבע ומסופק לאורך זמן רב יותר, כך שרמת הסוכר בדם לא תצנח בין הארוחות.

בנוסף, שייק עשיר בחלבונים לאחר אימון קשה מסייע בבניית שרירים חטובים – כלומר, בסופו של דבר תשרפו יותר קלוריות בזמן מנוחה.
היופי באבקת חלבון הוא שהיא רב תכליתית.
ניתן לשלב את האבקה בקלות במגוון מאכלים כמו שייקים, כדורי חלבון או דייסת שיבולת שועל, כדי להעשיר בערכים תזונתיים את הארוחה שלכם.

כיצד עלי לבחור ולהשתמש באבקת החלבון הטובה ביותר עבורי לירידה במשקל?

קראו את התווית: הגוף מסוגל לספוג עד 30 גרם חלבון בלבד בכל פעם. על כן, חפשו אבקות עם 20 עד 30 גרם חלבון בכף של 120 קלוריות. עדיף שיהיה זה חלבון טהור ללא סוכר או ממתיקים מלאכותיים. ההמלצה היא לצמצם או להימנע מסטיביה, מכיוון שהיא יכולה להגביר את התשוקה למתוק. כלל האצבע הוא שככל שתווית החומרים קצרה יותר, כך המוצר בריא יותר עבורנו.

ניסוי עם תערובת: אבקה המכילה תערובת של חלבונים באיכות גבוהה, כגון מי גבינה, ביצה וסויה, תעניק לכם חלבון מלא. כלומר, היא מכילה את כל תשע חומצות האמינו החיוניות. אם אתם בוחרים חלבון צמחי, חפש שילוב של חלבונים ולא רק מקור אחד.

התרחקו מהג׳אנק: חשוב להימנע מאבקות חלבון המכילות תוספי מזון אחרים. חלבון באיכות גבוהה אינו מכיל תוספת של טאורין, קריאטין, BCAA, בטא אלנין או גליצין. אלה חומצות אמינו בעלות רמת חנקן גבוה. כאשר עושים לאבקת החלבון בדיקה, ניתן לראות שחומצות האמינו האלה מעלות בצורת מלאכותית את כמות החלבון באבקת החלבון ממה שיש בה בפועל,. אם אתם רוצים חלבון, השתדלו לבחור חלבון ללא ‘תוספות’.

החיים הם מעבר לשייקים: חשוב לציין כי שייקים כמו שייק פירות או שייק חלבון אינם נחשבים לארוחות מלאות. אנשים מסופקים יותר כאשר הם אוכלים (ולא שותים) את האוכל שלהם כי פעולת הלעיסה מסייעת לעיכול ומסמנת למוח להדביק את הפער מול הבטן השבעה. לכן היא ממליצה להכין שייק סמיך יותר או להוסיף את אבקת החלבון שלכם לארוחות מוצקות, כמו שיבולת שועל או פנקייקים בריאים.

טיפים נוספים:

סיכום - אבקת החלבון הטובה ביותר לחיטוב

אבקות חלבון יכולות לשמש כתוספת חלבון מצוינת לתזונה היומית שלכם וכמובן לשפר את תוצאות האימון הספורטיבי ע”י התרומה להגדלת מסת השריר וקיצור זמן ההתאוששות. אבקות החלבון הם חלק בלתי נפרד משגרת האימון של ספורטאים כיום.ֶ

לאחר בדיקת כלל המוצרים אנו ממליצים על אבקת חלבון סויה מבודדת – Now Sports. מדובר בשילוב מנצח בין כמות יפה של חלבונים לערך קלורי נמוך במיוחד. מוצר מנצח למי שרוצה להתחטב.

יותם פרל
יותם פרל
יותם הוא מאמן כושר מנוסה ויועץ תזונה. התשוקה שלו לתחום הביאה אותו לשתף את המידע עם העולם באמצעות בלוג זה. ההמלצות שלו ותכניות האימונים כבר עזרו לאלפי אנשים להשיג את הגוף שהם תמיד רצו ובאופן כללי להפוך לבריאים וחזקים יותר.
עשוי לעניין אותך..