איך להוריד שומן בידיים בצורה יעילה

יוני 5, 2022

שורף שומן BurnEat

לחלק מהאנשים יש ירכיים עבות בעוד שאחרים תקועים עם ידיים שמנות. אזורי עודף שומן של הגוף נקבעים מראש מלידה (גנטיקה). למרות שרוב האנשים היו רוצים שיהיה פתרון קסם מיידי, כמו הפחתת שומן נקודתית, איבוד שומן בכל חלק בגופכם דורש זמן ומאמץ. הגדירו כמה יעדים לטווח קצר והיצמדו אליהם.

ירידה במשקל

שלב 1

פעילות גופנית מדי יום [1]. גם אם יש לכם רק 10 דקות פנויות, פעילות גופנית כלשהי עדיפה על אף פעילות. פעילות גופנית תעזור לכם לרדת במשקל באזור הידיים שלכם בשתי דרכים – זה יכול לעורר שריפת שומנים, וזה יוצר זרימה דם טובה יותר. בכל פעם שאתם מעלים את קצב הלב שלכם עם פעילות גופנית, יותר דם זורם דרך הגפיים שלכם בדקה.

שלב 2

אם תקצצו 500 קלוריות ביום מהתזונה הנוכחית שלכם, אתם אמורים לרדת קילוגרם אחד בשבוע. זה יכול לבוא לידי ביטוי בהורדה מהתפריט של אחד או שניים של משקאות מוגזים או חטיפים מדי יום, למשל. הגבלת שומנים וקלוריות תוביל לירידה במשקל בכל הגוף, כולל הידיים. האזור הראשון שעולה במשקל ובשומן יהיה כנראה האזור הראשון לרדת. חשוב להקפיד על שגרת תזונה עקבית לאורך זמן והתוצאות יגיעו לכל האזורים בגוף. בשביל להאיץ קצת את הקצב ניתן לשלב תוסף להרזיה

דיאטה דלת פחמימות

שלב 3

קבעו ביקור אצל מנתח פלסטי מוסמך. אם יש לכם מבנה גוף רזה עם שומן בידיים שלכם בלבד, מנתח פלסטי אולי יוכל לעזור לכם. למרות שהליכי שאיבת שומן לידיים אינם שכיחים, חלופות כירורגיות אחרות עשויות לעניין אתכם יותר. מצאו מנתח פלסטי מומחה ומוסמך בפיסול ידיים.

הורדת נפיחות

שלב 1

בדקו את הידיים שלכם לאיתור סימנים של נפיחות. אנשים מסוימים עשויים להניח בטעות שהידיים שלהם "שמנות" כאשר למעשה הידיים שלהם נפוחות. לבצקת בידיים יכולות להיות סיבות רבות. אם פרקי האצבעות שלכם מרגישים נוקשים, או שנשאר שקע בעור לאחר הלחיצה עליו, רוב הסיכויים שזה נפיחות, לא שומן.

שלב 2

שנו את התזונה שלכם כדי להקטין את גודל הידיים שלכם. תזונה עשירה במלח גורמת לגוף לשמור על יותר מים. בחרו מזונות דלי נתרן ואל תשתמשו במלח שולחני. הימנעו ממזונות עתירי מלח כגון מרקים משומרים, חטיפים מעובדים וחמוצים.

שלב 3

שתו הרבה מים טריים כל יום. שתיית מים מפחיתה נפיחות בידיים. שמירה על לחות עוזרת לגוף לשטוף כיסים של עודפי נוזלים. שקלו גם לשתות תרופות משתנות טבעיות כגון מיץ חמוציות. מיץ חמוציות מנקז עודפי נוזלים מהגוף שיישטפו החוצה עם מתן שתן.

עשוי לעניין אותך לקרוא גם גם על זריקות להרזיה להורדת השומן באופן נקודתי. 

שורף שומן BurnEat
יותם פרל
יותם פרל
דילוג לתוכן