איפה קונים אבקת חלבון?

ינואר 18, 2022

החלטתם שאתם רוצים לחזק את התזונה היום יומית בתוסף חלבון?
שוק תוספי התזונה הוא רחב, מגוון שיכול לבלבל. איכות המוצרים, טעמם ומחירם משתנים ממותג למותג. במאמר זה נדון במקומות הטובים ביותר לרכוש אבקת חלבון ואיך.

לפנינו מוצגות שלושה אפשרויות, לכל אחת יתרונות וחסרונות משלה. ההחלטה שלכם עשוייה להשתנות לפי כל מיני גורמים כמו מחיר, נוחות ומהירות הרכישה והאספקה, היכולת הפשוטה להתייעץ, מבחר ואיכות האבקות, כשרות ופיקוח על תהליכי הייצור. בחרו בחוכמה!

חנויות תוספי תזונה

האפשרות הראשונה היא לקנות בארץ בחנות תוספי תזונה, חנות מוצרי טבע, ועוד, חשוב לקנות בארץ ממקום מוכר עם הספקים המובילים אך לא מגזים במחירים. האפשרות השנייה היא חנות אינטרנטית ישראלית.

לקנייה בארץ כמה יתרונות:

לרוב אנשים נוטים לחשוב שהקנייה בארץ יותר יקרה, אך זו טעות נפוצה. הקנייה בארץ עשוייה להיות משתלמת מאוד כל עוד הקנייה נעשית במקום הנכון. גם כשמדובר במוצרי איכות מומלצים,כמו איזו 100 דימטייז או אבקת חלבון סופר אפקט, תוכלו למצוא מגוון תוספי חלבון במבצעי זוגות, מבצעים לכמויות גבוהות ועוד הרבה דילים ומחירים זולים באתרי החנויות הנכונים.

אתר iHerb

IHERB מציע רכישה של תוספי חלבון בצורה יחסית קלה ויש מגוון רחב של מוצרים שונים בטווחי מחירים שונים, מותאמים לכל מצב גופני ועשויים ממגוון חומרים שונים.

באתר זה יתרונות וחסרונות:

אמזון

החנות האינטרנטית הגדולה בעולם, אמזון. אומנם היא לא זולה כמו חנויות אחרות, אבל יש לה את היתרונות שלה. אמזון היא חברה עולמית שדרכה מוכרות לא רק חנויות קטנות אלא חברות ענק שלל מוצרים.

היתרונות והחסרונות העיקריים לקנייה באמזון:

שליח עם קופסאות

עם כל היתרונות הללו אתם עשויים גם לפגוש עלויות משלוח יקרות, המכס [1] לא מקל עלינו ובקניות של מעל 75$ תצטרכו לשלם גם את מיסי המכס. אמזון לא תמיד יותר זול מלקנות בארץ אך לפעמים הוא כן, עניין המגוון גם משחק ולכן כדאי לבדוק את אמזון ביחד עם אופציות הקנייה בארץ.

אתרי החברות

לחברות תוספי התזונה יש אתרי חנות וחלקם עושים משלוחים לישראל, לפעמים, זו האפשרות המשתלמת ביותר. נקח כדוגמא את האתר של חברת MYprotein. באתרם תוכלו למצוא מגוון מוצרים במחירים נוחים הכוללים שלל מבצעים והנחות.

אפשרות המשלוח העיקרית באתר היא משלוח דרך חברות שילוח פרטיות, כתוצאה מכך, המשלוח יעלה כ-45 שקלים למשלוח של עד תשעה ימים ו- 67 שקלים למשלוח מהיר של עד יומיים. כל חברת תוספי מזון עובדת בצורה שונה, מומלץ לוודא שקראתם על חברה שאתם מתכננים להזמין ממנה לפני שתבצעו את ההזמנה.

לעומת זאת ישנם גם מותגים כמו אבקת החלבון של אלפא של נוטרי די שלא נמכרים באתר החברה אלא בחנויות אינטרנטיות אחרות כמו חנות טבע בריא ודומות לה.

אבקת חלבון TNT Whey
יותם פרל
יותם פרל
דילוג לתוכן