ביג מאס גיינר – סקירה של יתרונות וחסרונות

ינואר 30, 2022

מה יש בביג מאס גיינר?

סוג החלבון

ביג מאס גיינר עשוי מפחמימת בטטה וחלבון מי גבינה וביצה ביחס של 1:5, יחס מצויין לגיינר.

פחמימת בטטה היא פחמימה מאוד איכותית, חלבון מי הגבינה הוא חלבון המתעכל מהר ונספג מהר בשריר בעוד חלבון הביצה הוא חלבון המתעכל לאט יותר ומאפשר ספיגה איטית יותר.

ספיגה איטית של החלבון כמו כל תוסף מזון אחר מקלה על תהליכי העיכול, הגוף לא יכול לעכל כמות גבוהה של כמעט של חומר מזין בבת אחת, הדרך האידיאלית לגוף לעבד תוספי מזון וחומרים מזינים היא בצורה איטית לאורך זמן, זו הסיבה שסיבים תזונתיים במזון כל כך בריאים.

ביג מאס גיינר מכילה גם פרופיל חומצות אמינו מצויין, כל חומצות האמינו החיוניות נוכחות שיאה לתוסף מזון איכותי. כל מנה של ביג מאס גיינר תספק 43.5 גרם חלבון ו6.5 גרם של חומצות אמינו [1] BCAA.

שומן

ביג מאס גיינר מכילה רק 2% שומן, הגיינר מכיל אחוז שומן נמוך ולכן הרבה יותר קל לעכל אותו. ביג מאס גיינר גם לא מכיל שומן טראנס, שומן מזיק לגוף ולא כדאי לצרוך אותו בשום מקרה, לא משנה באיזה מוצר הוא נמצא.

כל הקלוריות בביג מאס גיינר מקורן בעיקר בפחמימת הבטטה האיכותית שבה ובחלבון מי הגבינה והביצה. מה שמבטיח שתוספת המסה לא תהיה כתוצאה מהגדלת אחוזי השומן

תרכובת מזונות על עשירה

ביג מאס גיינר מכיל מבחר של סופרפודס חיוניים. זרעי צ'יה, ספירולינה, זרעי פשתן ושורש ג'ינג'ר הם תרכובת שמעבר לפחמימה וחלבון, תספק לכם ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון חיוניים. מזונות העל הינם חלק הכרחי מהתזונה שלנו, טוב שאלפא כללו אותם בגיינר שלהם.

לא הכל טבעי

ביג מאס גיינר מכיל מייצבים, מתחלבים וחומרי טעם וריח. לצערנו הרב עוד לא פגשנו גיינר שלא מכיל חומרים אלו או דומים אבל חומרים אלו נוכחים גם בהרבה ממוצרי המזון בסופר אז למרות השאיפה שלנו לתזונה טבעית, אם אתם צריכים להיעזר בגיינר, כנראה שתצטרכו לשלב חומרים אלו בתזונתכם. אין בגיינר זה שום סטרואידים אנאבוליים

ביג מאס גיינר - טעמים

ביג מאס גיינר מגיע במגוון טעמים מצויינים שמתאימים גם לצריכה כשייק וגם לשילוב במתכונים:

איך היה להשתמש בביג מאס גיינר?

"לקחתי את ביג מאס גיינר לסיבוב נסיון של כשבועיים ובגדול מאוד נהנתי ממנו. שתיתי את ביג מאס גיינר בטעם קרם עוגיות, טעם שלדעתי מנצח תמיד וגם פה הוא באמת היה ממש טעים. הגיינר מקבל מרקם טוב מאוד אבל הוא לא הגיינר שהתערבב הכי טוב בשייקר והייתי צריך לשקשק אותו קצת יותר מהרגיל".

"הוא נותן תחושה מספקת של לשתות גיינר אחרי אימון, הוא לא גרם לבלאגן בבטן שזה ממש נחמד ובגדול הוא אחלה גיינר, עד עכשיו כל המוצרים של אלפא הוכיחו את עצמם אז אני אומר ששווה לנסות."

לסיכום

ביג מאס גיינר הוא אחד המוצרים הטובים בקטגוריה. הוא מתבסס על מחקר מדעי שממשיך גם בימים אלו על מנת לייצר את המוצרים הטובים ביותר שיש כרגע בשוק תוספי התזונה לספורטאים. בהתאם לזאת אני ממליץ על מוצר זה בחום.

יותם פרל
יותם פרל
דילוג לתוכן