גוג’י ברי כמות יומית מומלצת

ברגע שתתחילו לאכול גוג’י ברי, יהיה קשה לכם להפסיק. אבל, כמו רוב המאכלים, לאכול יותר מדי בבת אחת עשוי להיות לא טוב עבורכם.
אז כמה כדאי לאכול בפעם אחת?

קראו את הכתבה הבאה על לצרוך גוג’י ברי בכמות יומית מומלצת וליהנות ממרב היתרונות שלו.

בחורה מחזיקה גוג'י ברי

גודל מנת ההגשה המומלץ של גוג'י ברי

גודל מנת ההגשה המומלץ לגוג’י ברי משתנה מעט בהתאם לתהליך העיבוד שהגוג’י ברי שלכם עבר.

גוג'י ברי מיובשים

גודל מנת ההגשה המומלץ לגוג’י ברי מיובש הוא 2 כפות (28 גרם), אך רוב האנשים יכולים לצרוך קצת יותר מזה בלי לחשוב.
גוג’י ברי מיובשים זו הצורה הכי זמינה של הפרי ואפשר לשלב אותה במגוון מתכונים של גוג’י ברי.

מיץ גוג'י ברי

אם אתם שותים מיץ גוג’י איכותי או מכינים אותו בעצמכם באמצעות הפרי הטרי, מומלץ לשתות פעמיים ביום מנות בגודל של 30 מ”ל.

גוג'י ברי טריים

אם אתם מצליחים להשיג גוג’י ברי טריים, אתם יכולים לצרוך באופן בטוח עד 150 גרם בפעם אחת.

כמוסות גוג'י

ולגבי כמוסות גוג’י, המינון הרגיל הוא 2500 מ”ג, למרות שמכיוון שכמוסות גוג’י ברי הן יחסית חזקות, כדאי תמיד להתייעץ עם רופא או מומחה רפואי, במיוחד אם את אישה מניקה או בהריון.

למי לא מומלץ לאכול גוג'י ברי

הגוג’י ברי שייך למשפחת הסולניים, ולכן יש לו אינטראקציה עם תרופות מסוימות, כולל וורפרין, נוגד קרישה פופולרי.
רוב הרופאים ימליצו לכם להימנע מצריכה של גוג’י ברי אם אתם לוקחים וורפרין או אם אתם לוקחים תרופות לסוכרת או ללחץ דם, משום שקיימים דיווחים על אינטראקציות שליליות בין הגוג’י והתרופות האלו.

אם אתם נוטלים תרופות ומודאגים מאכילת גוג’י ברי, תמיד כדאי להתייעץ עם הרופא שלכם.

גוג'י ברי

מה קורה אם אוכלים יותר מדי גוג'י ברי?

כאשר אוכלים אותם במידה סבירה ובמסגרת תזונה מאוזנת ובריאה, הגוג’י ברי יכולים להיות מועילים ביותר.
עם זאת, אם תורכים אותם בכמות גבוהה מדי, כמו כל הדברים הטובים, הם יכולים להשפיע עליכם לרעה.

לפני שאתם מתחילים להיכנס לפאניקה מתופעות הלוואי האפשריות שעלולות לנבוע מאכילת יותר מדי גוג’י ברי [1], חשוב שתדעו שכדי לסבול מתופעות לוואי אלו תצטרכו לאכול המון גוג’י ברי!

אם מסיבה כלשהי אכלתם כמות עצומה של גוג’י ברי בפעם אחת, חלק מתופעות הלוואי האפשריות כוללות גזים, נפיחות, שלשולים ונדודי שינה. רוב תופעות הלוואי האפשריות מאכילת יתר של גוג’י ברי נגרמות כתוצאה מצריכת יתר של חומרים מזינים מסוימים כגון סיבים, אשלגן וסלניום, שכאשר צורכים כמות גדולה מדי מהם, עלולים לגרום לבעיות עיכול.

האם מותר לאכול גוג'י ברי במהלך הריון?

התשובה לשאלה הזו בקצרה היא כן! את יכולה לאכול גוג’י ברי במהלך הריון, כל עוד את צורכת אותם במידה, מומלץ גם לשלב אותם עם תוספים אחרי המועילים להריון. הוספה של כמות טובה של מורינגה יכולה לחזק את תמיכתו של הגוג’י ברי.

הגוג’י ברי מכילים מספר חומרים מזינים חיוניים שגופך זקוק להם במהלך ההיריון ואפילו יכולים לסייע להיפטר מבחילות בוקר וכאבים בגב התחתון.

עם זאת, אכילת יתר של גוג’י ברי, במיוחד אם יש לך לחץ דם גבוה, אם את סובלת מסוכרת או נוטלת תרופות נוגדות קרישה, אינה מומלצת ואף עלולה ליצור בעיות בתהליך ההיריון התקין.

שורה תחתונה

כאשר אוכלים גוג’י ברי בכמות יומית מומלצת הוא חטיף טעים, בריא ומזין שרוב האנשים יכולים לאכול וליהנות ממנו ללא חשש.
כמו כל דבר אחר גם לגוג’י ברי יתרונות וחסרונות משלו, צריכה של כמות גדולה מדי בפעם אחת עלולה לגרום לבעיות עיכול ולסיבוכים אחרים, לכן שימו לב לגודל מנת ההגשה המומלץ עבור המוצר שרכשתם ושימו לב לכמות שאתם אוכלים.

אם תחליטו שגוג’י ברי בשבילכם, כנסו וקראו על מוצרי גוג’י ברי מומלצים.

יותם פרל
יותם פרל
יותם הוא מאמן כושר מנוסה ויועץ תזונה. התשוקה שלו לתחום הביאה אותו לשתף את המידע עם העולם באמצעות בלוג זה. ההמלצות שלו ותכניות האימונים כבר עזרו לאלפי אנשים להשיג את הגוף שהם תמיד רצו ובאופן כללי להפוך לבריאים וחזקים יותר.
עשוי לעניין אותך..