גוג'י ברי מחיר ואיפה קונים אותו

מרץ 4, 2022

גוג'י ברי הוא מזון על טעים ובריא שאפשר להוסיף כמעט לכל ארוחה. אם זה ליוגורט, למוקפץ או ככה, סתם כדי לנשנש, גוג'י ברי משתלבים בקלות בכל דיאטה. גוג'י ברי הוא פרי יער מתוק עם טעם מרענן שגדל בצורתו הטבעית בסביבת אירופה ואסיה על שיחים. הפרי נמכר בארץ בעיקר מיובש אך אפשר לגדל אותו בארץ ולמרות שהוא לא יהיה בסביבה המתאימה לו ביותר, עדיין יוכל לצמוח ולהניב פירות טעימים.

שוק הסופר פוד בארץ הוא כבר לא מה שהוא היה, יש היום מגוון רחב של חנויות שמייבאות גוג'י ברי מיובשים איכותיים הישר מהמקור. המגוון הגדול יחסית של חנויות טבע במרחב הפיזי והאינטרנטי, מעלה את השאלה, איפה לקנות גוג'י ברי?

איפה קונים גוג'י ברי בארץ?

גם אם אתם גרים במרכז הארץ וגם אם אתם גרים בצפון או בדרום הרחוק, כנראה יש באיזורכם חנות טבע, חנויות פרטיות או רשתות כמו "ניצת הדובדבן" ימכרו לכם גוג'י ברי במארזים גדולים וקטנים ויש גם כאלו שימכרו אותם לפי משקל.

למי שאין חנויות טבע בסביבתו, ברוב סניפי רשת שופרסל קיימת מחלקה אורגנית גדולה שבה כנראה תוכלו למצוא בקלות גוג'י ברי ועוד מגוון רחב של מזונות על אחרים. מחלקות אורגניות בסופרמרקטים הן קונספט חדש ומצויין שמביא להוזלת המוצרים ורשתות שיווק אחרות מתחילות לאמץ את השינוי.

גוג'י ברי יעלו לכם בין 7 ל- 11 ש"ח למאה גרם, תלוי במקום שבו תקנו ובאיכותם.

בארץ אונליין

רוב הצרכנים הישראלים מעדיפים לקנות ממקור ישראלי. יש עם מי לדבר, בגלל הדרישה המרובה יש תמיד מוצרים איכותיים ובמיוחד ממה שמיוצר בארץ. ישנן חברות אשר עוסקות בייצור ויבוא של מוצרי בריאות הממוקמות בישראל, כמו אתר טבע בריא, חנות אינטרנטית שעושה משלוחים עד בית הלקוח ומוכרת מגוון רחב של מזונות על, ביניהם גם הגוג'י ברי. השירות טוב והמשלוח מגיע בזמנים נוחים.

יתרון גדול של חברות אלו הוא השקיפות, את מקורם של מוצרים אלו תוכלו למצוא על האריזה ואם תרצו לוודא ולהעמיק, תוכלו בלי בעיה בשיחת טלפון אחת אל החנויות המקומיות שישמחו לתת לכם שירות לבבי ולענות על כל שאלה.

המחירים בארץ של חלק ממזונות העל אינם גבוהים בהרבה מחנויות מחוץ לארץ או מרשתות השיווק לכן שימו לב שהינכם קונים גוג'י ברי באיכות טובה ושהמחיר הטוב לא בא על חשבון איכות המוצרים שלכם.

מלבד חנויות אינטרנטיות, גם רשתות השיווק והחנויות הפרטיות עושות משלוחים ויוכלו להביא את הגוג'י ברי עד אליכם, אך כנראה לא ישלחו מוצר אחד בגלל הצורה שבה הן עובדות. תוכלו לקנות דרך חנויות אלו בעיקר אם תעשו קנייה גדולה, אז תוכלו להתלבט בין חנות אינטרנטית לחנות רגילה שעושה משלוחים.

חנויות אינטרנטיות מחוץ לארץ

מחוץ לארץ קיימות חנויות אינטרנטיות רבות כדוגמת איי-הרב אשר מוכרות מגוון רחב של מוצרי בריאות מיצרנים ומדינות שונות. תוכלו למצוא באתרים אלו מגוון רחב של מוצרי בריאות, סופרפודס ותוספים במחירים נוחים, אך זמן המשלוחים משתנה לפי תקופות עומס, במיוחד מאז הקורונה.

חנויות אלו מוכרות מגוון רחב של מוצרים במחירים נוחים מאוד ומציעות מבצעים מגוונים. מחיר המשלוח הוא מה שעושה את ההבדל, כדי שהמחיר יהיה משתלם עליכם לבצע קנייה גדולה מאוד, לכן חנות אינטרנטית מחוץ לארץ עשויה באמת לשרת אתכם בצורה טובה, אך זה תלוי בגודל ההזמנה.

גדלו את הגוג'י ברי שלכם

ישנן משתלות אשר מוכרות עציצי גוג'י ברי [1]. אם אתם אוהבים לגדל צמחים, תוכלו קנות עציץ באחת המשתלות המוכרות גוג'י ברי ולגדל שיח של פירות טריים בגינה שלכם. גוג'י פרי טעימים מאוד וכשהם טריים, הטעם ממכר.

אשכולי גוג'י ברי
נטע לוי
נטע לוי
דילוג לתוכן