גיינר ביתי – כיצד לעשות זאת נכון

בא לכם ליהנות משייק גיינר טעים וקל להכנה שיעזור לכם להעלות את מסת השריר? אז הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם!
שייק גיינר החלבון הזה נהדר אם אתם רוצים להוסיף קלוריות וחלבון נוספים לתזונה שלכם, ובנוסף יש בו פחמימות שיעזרו לכם להעלות את רמת האנרגיה ואת חומצות האמינו. בקיצור, זה גם טעים וגם ובריא!

ביליתי שעות בהכנת מתכון לשייק גיינר איכותי וטעים בשבילכם, ולהלן תהליך ההכנה המלא, שלב אחר שלב.

איך מכינים שייק גיינר מעולה?

אין שייק גיינר חלבון אחד שמתאים לכולם. אבל יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון, כדוגמת כמות הצריכה הקלורית לה אתם זקוקים ואת סוג הגוף שלכם.

סוגי גוף מסוימים שורפים שומן במהירות ויכולים ליצור שרירים רזים בקלות יתרה.
עם זאת, סוגי גוף אחרים מתקשים להעלות במשקל ולבנות שרירים.

אם אתם רוצים לעלות במשקל כדי לצבור מסת שרירים, אתם צריכים לנסות להגיע לכמות של 700-1000 קלוריות עודפים ביום.

הנה המתכון הפשוט שהכנתי עבורכם:

רכיבים

  •       2 כוסות חלב מלא (ניתן להשתמש בחלב שקדים או חלב רגיל) (474 מ”ל)
  •       ½ כוס שיבולת שועל גולמית (40 גרם)
  •       1 בננה
  •       2 כפות אבקת חלבון בטעם שתבחרו
  •       1 כף חמאת בוטנים טבעי
  •      3 קוביות קרח
מתאמן שותה

הוראות הכנה

מניחים את כל החומרים בבלנדר. טוחנים את המרכיבים עד שהמרקם נעשה חלק לחלוטין וללא גושים.

כמות מנות: מנה אחת.

ערכים תזונתיים

  •       קלוריות: 949 קק”ל
  •       חלבונים: 73 גרם
  •       פחמימות: 92 גרם

·       שומנים: 32 גרם

3 מתכוני שייק חלבון טעימים כדי להעלות מסה

להלן מתכוני שייקים טעימים נוספים שיעזרו לכם להעלות כמה קילוגרמים נוספים של שרירים.

1. גיינר שוקולד וחמאת בוטנים

רכיבים

  •       2 כוסות חלב מלא (474 מ”ל)
  •       2 כפות אבקת חלבון בטעם שוקולד
  •       1/2 כוס גלידת חמאת בוטנים
  •       2 כפות חמאת בוטנים

הוראות הכנה

שמים את כל החומרים בבלנדר וטוחנים עד שכל הגושים והאבקה יוצרים מרקם חלק.

ערכים תזונתיים

  •       קלוריות: 964 קק”ל
  •       חלבונים: 76 גרם
  •       פחמימות: 73 גרם
  •       שומנים: 42 גרם

2. גיינר חמאת בוטנים ואגוזי לוז

רכיבים

  •       ⅔ כוס חלב (150 מ”ל)
  •       2 כפות אבקת חלבון בטעם וניל
  •       20 גרם אבקת בוטנים טבעית
  •       10 גרם ממרח אגוזי לוז מומס
  •       50 גרם בננה קפואה
  •       1 חופן קוביות קרח

הוראות הכנה

מניחים את כל החומרים בבלנדר. טוחנים את המרכיבים עד שהמרקם נעשה חלק, ללא גושים.

ערכים תזונתיים

  •       קלוריות: 504 קק”ל
  •       חלבונים: 28 גרם
  •       פחמימות: 50 גרם
  •       שומנים: 18 גרם

3. גיינר שוקולד בננה

רכיבים

  •       1 כוס חלב מלא
  •       1 כוס חלבוני ביצים
  •       1 כף אבקת חלבון שוקולד או וניל
  •       50 גרם שיבולת שועל
  •       80 גרם בננה
  •       2 כפות סירופ שוקולד

הוראות הכנה

מניחים את כל החומרים בבלנדר. טוחנים את המרכיבים עד שהמרקם נעשה חלק, ללא גושים.

ערכים תזונתיים

  •       קלוריות: 711 קק”ל
  •       חלבונים: 71 גרם
  •       פחמימות: 85 גרם
  •       שומנים: 11 גרם
בחורה שותה

חלב, אבקת חלבון, שוקולד, בננה וכמות נחמדה של אגוזים במשקה אחד מכילים המון קלוריות, אנרגיה וטעם מושלם. מעולה כשייק לפני אימון.

אל תהססו להתאים את השייק שלכם בצורה אישית כך שיתאים לצרכים התזונתיים שלכם ולטעם האישי שלכם.

לדוגמה, חלק מהאנשים משתמשים באבקת קקאו, אבוקדו וסוגים אחרים של חמאות אגוזים, כגון חמאת שקדים, לקבלת טעם מלוח. חלבון מי גבינה הוא גם מקור טוב לחומצות אמינו חיוניות.

4 יתרונות של הכנת גיינר ביתי

חשוב לציין כי שייקים אלה אינם מיועדים כתחליף לארוחה – אתם עדיין תצטרכו לאכול ארוחה מזינה שמכילה פחמימות וחלבונים.

אחרי שאמרנו את זה, הנה חלק מהיתרונות הרבים שאתם עשויים לקבל משייק גיינר טוב.

1. האצת העלייה במשקל לטובת הגדלת השרירים הרזים

אם המטרה שלכם היא העלאת מסה, אז הדבר החשוב ביותר שתצטרכו לעשות הוא להכניס לגוף שלכם יותר קלוריות ממה שהוא מוציא. הסיבה לכך היא שעודפי קלוריות מאוחסנים בגופכם, ועוזרים לכם לבנות את השרירים הנחשקים.

שייק גיינר טוב יכול להעלות את הצריכה הקלורית היומית שלכם ב-500-1000 קלוריות למנה . אנשים רזים או שנמצאים בתת תזונה שלא מצליחים להעלות את הקילוגרמים הנוספים האלה של שרירים עשויים להרוויח משתיית השייקים האלה.

המשמעות של צריכת הקלוריות והפחמימות הנוספות האלה היא שיהיה לכם אספקת אנרגיה גדולה יותר עבור האימון שלכם.

2. אספקת צריכת החלבון שלכם

החלבון הוא חומר מזין וחיוני שמסייע לבניית שרירים [1], להגדלת מסת השריר ולסיוע בתהליך ההתאוששות.

אם אתם רוצים לבנות מסה, חלב הוא מקור מעולה לחלבון עשיר בקזאין וחלבון מי גבינה.

3. איזון התזונה

השייקים האלה הם משקאות סופר בריאים! הם מכילים מגוון רחב של מזון – פירות טריים, דגנים מלאים, חלב וחלבון כדי לענות על כל צרכי התזונה והחומרים המזינים החיוניים אותם אתם צריכים לספק לגוף מדי יום. ניתן גם לשלב תוספי תזונה שעשויים להועיל, לדוגמה, מומלץ לצרוך עד 11 כפיות של מורינגה ביום, שלבו חלק מהכמות הזו בשייק שלכם, אך קראו על תופעות הלוואי של המורינגה. כן, גם לצמחים יש.

שייק גיינר מספק גם פחמימות לטובת אנרגיה וכמה חומצות אמינו.
הם משקאות פנטסטיים שמתאימים לארוחת הבוקר, לפני אימון, ויש אפילו כאלה שמציעים לקחת אותם בשעות הערב.

המנעו משתייה מרובה של משקאות קלים, קפה ומשקאות אחרים שדלים בקלוריות ובערכים תזונתיים.
במקום זאת, שתיית שייקים בריאים תעזור לכם להעלות במשקל ולהגדיל את מסת השריר שלכם.

– קתרין זרצקי, R.D., L.D., מוסמכת כדיאטנית על ידי מדינת מינסוטה והאיגוד הדיאטטי האמריקאי.

4. הם קלים להכנה

לא זו בלבד שהגיינרים האלו מזינים מאוד ומצוינים כדי לעלות במשקל ולבנות את מסת השריר, גם ממש קל להכין אותם לבד בבית – כמה דקות בודדות והם מוכנים לשתייה.

בשונה מהמוצרים המסחריים היקרים שמכילים המון סוכר שניתן למצוא בחנויות תוספים, יש לכם גם שליטה מלאה על הטעם ועל התכולה התזונתית של השייקים שלכם כך שתוכלו לצמצם את תופעות הלוואי של הגיינר, חלקן נגרמות בגלל ייצור תעשייתי. אם אינכם יכולים להכין גיינר ביתי, זכרו לפחות שחשוב לקנות גיינר ממקור בדוק ואמין, אנחנו בדקנו עבורכם את הגיינר של חברת דימטייז והוא נמצא טוב ונקי.

מתאמן

נו, אז אתם מתכוונים להכין שייק גיינר?

שייק גיינר הוא משקה קל להכנה ומתאים בכל זמן – פשוט להכניס את החומרים לבלנדר, לערבב אותם, והופס! סיימתם להכין שייק תוצרת בית מלא בחומרים מזינים!

שייקים מהסוג הזה עתירים בקלוריות וחלבונים ומועילים למי שרוצה להעלות את מסת השריר שלו.
המשקאות האלה גם מזינים וגם סופר בריאים.

אם תשתו את השייקים האלה, תתאמנו באופן קבוע ומסודר והתזונה שלכם תהיה בריאה, תוכלו סוף סוף לעלות במשקל ולבנות שרירים גדולים וחזקים יותר.

אל תשכחו לשתף איתנו את מתכוני השייקים האהובים עליכם ולספר לנו אם הם עזרו לכם.

יותם פרל
יותם פרל
יותם הוא מאמן כושר מנוסה ויועץ תזונה. התשוקה שלו לתחום הביאה אותו לשתף את המידע עם העולם באמצעות בלוג זה. ההמלצות שלו ותכניות האימונים כבר עזרו לאלפי אנשים להשיג את הגוף שהם תמיד רצו ובאופן כללי להפוך לבריאים וחזקים יותר.
עשוי לעניין אותך..