כדורים להגברת האון הגברי וזקפה | אמצעיים טבעיים

אפריל 8, 2022

15 מוצרים נבדקו
20 שעות מחקר
50 ביקורות שנבחנו
ללא פרסומות

גברים רבים נתקלים במהלך חייהם בצורך בחיזוק האון הגברי. זה נובע משלל סיבות חלקן רפואיות וחלקן קשורות לגורמים חיצוניים כגון חרדה, לחץ, וכו'. אבל האמת היא שהתופעה נפוצה הרבה הרבה יותר ממה שנהוג לדבר עליה.
על כן, באופן טבעי החלו משווקים רבים להציע מוצרי פלא שמבטיחים לפתור בצורה מהירה את כל הבעיות במיטה. אז האם ההבטחה הזאת אכן מתקיימת?
לפני שאתם רצים להוציא תרופות מרשם או מנסים איזה תכשיר פלא טבעי, כדאי שתקראו מדריך זה, שלצורך הכנתו נבדקו מספר מוצרים ונבחרו כאלו שמבוססים על חומרים טבעיים שיכולים לסייע בשימוש מתמשך.


טריבולוס - דרך הבריאות שלי

המדריך לבחירת מוצרים לחיזוק האון הגברי

אם מחשבות על סיטואציות אינטימיות גורמות לך לרצות לגשת לבית המרקחת ולהצטייד בכדורים ושיקויים המבטיחים לשפר את חיי המין שלך, אולי כדאי שתחשוב פעמיים לפני שאתה מבצע את הרכישה.

האם תוספים טבעיים להגברת האון באמת עובדים?

למעט כמה חריגים, רוב התוספים לתפקוד מיני לא נחקרו מדעית, ובמקרה הטוב, יש להם אפקט פלסבו (תוצאה מועילה מטיפול לא פעיל).
לצורך ההשוואה, כאשר חוקרים ערכו ניסויים קליניים עבור תרופות המרשם סילדנפיל (או בשמה המסחרי ויאגרה), תגובת הפלסבו הייתה כ-30%. משמעות הדבר היא שאיבר המין החשוב ביותר שיש לך הוא המוח שלך. אצל גברים, המוח שולט בגירוי כדי להזרים דם לפין, ובנוסף, הוא שולט על האורגזמה והשפיכה. זו הסיבה שהרבה אנשים סובלים מהפרעות בתפקוד המיני למרות שתפקוד כלי הדם שלהם תקין.
ישנן טענות שתוספי תזונה ללא מרשם יכולים להגביר את החשק המיני או הסיבולת המינית שלך.
אך למרבה הצער מדובר בהבטחות שיווקיות בלבד, שנועדו למכור לך כדורים, ואף אחד לא בדק מראש או ווידא שיש ביסוס מאחוריהן. לדוגמה, סקירה משנת 2015 של תוספי התזונה הנמכרים ביותר לבריאות המינית של גברים, שפורסמה בכתב העת לרפואה מינית, לא מצאה עדויות התומכות בטענות שהם יכולים לשפר היבטים של ביצועים מיניים.

האם קיימים סיכונים בריאותיים בתוספים להגברת האון?

כשאתם מזמינים מוצרים מחו"ל כדאי להיזהר כפליים. אפילו ממדינה מפותחת כמו ארה"ב, זאת מכיוון שבעוד שעל ה-FDA מוטלת האחריות לאשר את השימוש בכל תרופה קונבנציונלית ולפקח על אופן ייצורה, אין לו אחריות כזו לגבי תוספי תזונה. זה אומר שחברות חסרות מצפון יכולות למכור כל מוצר שעולה על דעתן, והתוספים לא יוסרו מהמדפים עד שה-FDA לא יוכיח שהם לא בטוחים. אז כשזה מגיע לתוספי תזונה, מומלץ להיזהר ולבחור בקפידה!

חלק מתוספי התפקוד המיני עשויים להכיל חומרים שעלולים להיות מסוכנים או כמויות קטנות של תרופות – כמו עקבות של מעכבי PDE5, או תרופות באותה קטגוריה הכוללות תרופות מרשם להפרעות זיקפה כמו ויאגרה. מה שיכול לייצר תגובות חמורות ואף מסכנות חיים.

תוספים טבעיים שכן עוזרים להגברת האון הגברי

תוספי תזונה פופולריים לשיפור ביצועים מיניים מכילים לרוב תערובת של מרכיבים (לעיתים עשרות מהם). חלק מהנמכרים ביותר כוללים תרכובות שונות המכילות אחד או יותר מהבאים: גינקו בילובה, חילבה, ג'ינסנג, אפימדיום, L-arginine, מאקה, טריבולוס, יוהימבין, דקל ננסי ואבץ.
רוב המרכיבים האלה עשויים לסייע לחיי האהבה שלכם. אבל ישנם כמה מועילים במיוחד.

L-arginine – חומצת אמינו זו מספקת את חומר הגלם שממנו הגוף מייצר תחמוצת החנקן, מולקולה המסייעת להירגע ולפתוח כלי דם, אלמנט הכרחי להשגת זקפה של איבר המין. אבל לא הוכח שהכנסת חומר זה לכדור תסייע לזקפת האיבר. בנוסף לכך חשוב לציין כי אנשים עם מחלת לב צריכים להימנע מצריכתו.

ג'ינסנג קוריאני – החומר מקדם את זרימת הדם לפין, אך המינון המדויק עשוי להיות שונה בין מטופלים. יש להקפיד על הוראות היצרן על גבי החפיסה בנטילת התוסף.

דקל ננסי – תוסף זה תורם להגברת רמות הטסטוסטרון בגופנו כמו גם מסייע בהורדת משקל הגוף. על כן לא פלא, שנטילה קבועה שלו תסייע לשיפור האון הגברי.

משפרי ביצועים טבעיים

שינויים באורח החיים יכולים לעזור להגביר את הפעילות המינית ללא תרופות. נתונים טובים מאוד הראו שאצל גברים, ירידה במשקל לבדה משפרת את התפקוד המיני. זה כנראה בגלל ששומן מייצר אסטרוגן, שנלחם בטסטוסטרון הדרוש לתפקוד מיני.
דברים נוספים שיכולים לעזור לשני המינים [1]:
· פעילות גופנית והפסקת עישון, המשפרים את זרימת הדם לאיברי המין
· הגבלת צריכת אלכוהול, שכן כמויות גדולות עלולות להפחית את היצר המיני ואת יכולתם של גברים לשמור על זקפה
· אכילת תזונה בריאה, שעוזרת לשמור על משקל תקין.

אם מקור הבעיה הוא בחרדה, ניתן גם לשלב אשווגנדה מומלצת להורדת הסטרס. אם הקפדה על אורח חיים בריא אינה משפרת את המצב, ייתכן ותרצו להתייעץ עם רופא על מנת שיוכל לבדוק האם יש צורך בטיפול במצב בריאותי או במרשם תרופות (לגברים) או חומרי סיכה ומוצרי אסטרוגן נרתיקי במינון נמוך.


טריבולוס - דרך הבריאות שלי
יותם פרל
יותם פרל
אולי יעניין אותך..
דילוג לתוכן