כמה קלוריות יש בכרעיים עוף? ערך תזונתי של כרעיים עוף

אוגוסט 13, 2022

כרעי עוף רכים ועסיסיים הם בעלי טעם עשיר יותר מחזה עוף בשל תכולת השומן הגבוהה שלהם. הם גם זולים במידה ניכרת מחזה עוף ולכן הם נהדרים אם אתם מחפשים מקור חלבון חסכוני יותר. מבחינה תזונתית הכרעיים הן מקור מצוין לויטמינים ומינרלים רבים כגון אבץ, ויטמינים מקבוצת B, זרחן, סלניום ונחושת.

 כ-53% מהקלוריות מגיעות מחלבון, בעוד ש-47% מגיעות משומן. כמובן שגם אופן הכנת של העוף יעשה הבדל בכמות הקלוריות והשומן. עוף והודו ניתן לאפות, לבשל על הגריל, לצלות או לטגן; מתובל, ממולא או מצופה בפירורי לחם. אפייה, בישול על הגריל וצלייה נחשבות לאפשרויות בריאות יותר. שמירה על העור בזמן הבישול תעזור לשמור על לחות של עוף והודו והסרת העור לפני האכילה תסייע בהפחתת קלוריות ושומן רווי. כאשר אתם אוכלים בחוץ, העדיפו להזמין עוף צלוי או אפוי והגבילו את כל סוגי המזונות המטוגנים בשמן עמוק.

כרעיים עוף

ערך תזונתי של כרעיים עוף

כרעיים עוף – ערכים תזונתיים ל-100 גרם

קלוריות

210

חלבונים

26 גרם

פחמימות

0 גרם

שומנים

11 גרם

כמה קלוריות בכרעיים עוף?

בכרעיים עוף יש כ-210 קלוריות ל-100 גרם. כרעיים עוף יכולים להיות תוספת בריאה לתזונה שלכם כל עוד הם מבושלים בצורה נכונה. אם אתם מנסים להגביל את צריכת השומן שלכם, הכינו את כרעי העוף בדרכים שאינן מצריכות שימוש בתוספת שמן, כמו צלייה או אפייה. שימו לב גם לנתרן שאתם מוסיפים במהלך הבישול. עשבי תיבול ותבלינים הם דרך נהדרת להגביר את הטעם של המנה ללא תוספת מלח. שלבו כרעי עוף עם דגנים מלאים וירקות כדי לאזן את התפריט וליצור ארוחה מזינה ועשירה.

יותם פרל
יותם פרל
דילוג לתוכן