מאמן כושר אישי בחיפה

יוני 30, 2022

לימוד האימון בצורה נכונה:

 מאמן אישי ינחה אותך כיצד להתאמן בדרך נכונה ובטוחה. אם אתה חדש בחדר הכושר, או שזו הפעם הראשונה שאתה מרים משקולות, הבנה נכונה של טכניקת האימון והרמת המשקולות היא הכרחית.

עין אובייקטיבית:

כאשר מתאמנים לבד, לא ניתן לדעת אם צריך לשנות את היציבה, התנוחה או רצף התנועות. מאמן אישי מביט במנח גופך לאורך האימון ומתקן אותך באם יש צורך.

ידע וניסיון:

מאמן אישי מעודכן בכל הטרנדים והשיטות העדכניות ביותר לאימון, מה שיחסוך ממך הרבה זמן של חיפוש ומחקר בכוחות עצמך.

מתיחת הגבולות שלך:

 מאמן אישי נמצא איתך בשביל לתמוך בך, אך גם בשביל לאתגר אותך ולהניע אותך למתוח את הגבולות האישיים שלך ולהתאמן יותר במרץ ממה שאתה חושב שאתה מסוגל.

מישהו מחייב:

 לפעמים, הדבר הכי קשה הוא פשוט להגיע לחדר הכושר. מאמן אישי מחייב אותך להגיע לחדר הכושר, כיוון שלא פשוט לבטל סשן עם מאמן אישי כמו שקל פשוט לא לבוא לחדר הכושר.

בניית תוכנית אימון מיוחדת:

מאמן אישי ידאג לבנות עבורך תוכנית אימון המתאימה לצרכיך, יכולותייך ומטרותייך. למשל, אם מטרתך היא לרזות, התוכנית שלך תכלול תרגילים מיוחדים להרזיה. המאמן האישי יפקח על התקדמות התוכנית וישנה או יתאם בה דברים בהתאם להתקדמותך.

לכמה זמן צריך מאמן אישי?

זה תלוי בכמה אתה מעוניין להיות בכושר. דבר עם המאמן האישי לגבי תוכניות האימון השונות ותגיע איתו למסקנה מראש לגבי מסגרת זמן. חלק ממאמני הכושר האישיים נותנים הנחות כאשר חבילה של סשנים של אימון. 

סשן ממוצע עם מאמן כושר נמשך בין 45 – 60 דקות, בהתאם ללוח הזמנים של המאמן. מאמנים מסוים מציעים סשנים של 30 דקות וחלק של 90 דקות. תוכלו להגיע להסכמה על טווח הזמנים המתאים ביותר עבורך לפני תחילת האימונים.

אין זה נהוג שמאמן אישי יתן עצות תזונה, עם זאת, ישנם מאמנים אישיים אשר יציעו שינויים קטנים באורח החיים או שינויים בדיאטה. מאמנים אישיים אינם דיאטנים, לכן מומלץ תמיד לדבר עם איש מקצוע בשביל לקבל את העצה המתאימה לגבי שינויים בדיאטה.

מאמן כושר אישי

עשוי לעניין אותך גם:

מבחן כושר:

ייתכן שהמאמן האישי יבקש ממך לבצע תרגילים מסוימים ולמדוד את משקלך והיקפייך על מנת להעריך ולרשום את רמת הכושר שלך. אל תדאג לגבי ביצועייך בתרגילים אלו, עשה את ההכי טוב שלך. מטרת התרגילים היא הבנת רמת הכושר הגופני שלך ובדיקת ההתקדמות שלך בתוכנית האימונים.

מה ללבוש ומה להביא: סשן עם מאמן אישי מבחינת הכנות הוא כמו ביקור רגיל במכון הכושר. לבש בגדים המתאימים לסשן אימון – בגדים נושמים, קלים ונוחים אשר אינם מחליקים מהגוף בעת מאמץ פיזי. הבא איתך מגבת ובקבוק מים, ובמקרה והמאמן האישי מבקש ממך להביא דברים נוספים, אל תשכח להביא אותם. הדבר האחרון שאתה רוצה זה להרגיש לא בנוח או לא מוכן לסשן אימון.

אם אתה מתכנן לקחת שירותים של מאמן אישי, ישנם כמה דברים שחשוב לשקול:

אישורים והתמחויות:

למאמנים אישיים מסוימים יש הסמכות והתמחויות באיזורים מסוימים, כמו למשל הרזייה, אימון ספורטיבי, תזונה, אימונים לפני ואחרי לידה וכו׳. חפש מאמן אישי אשר מתמחה במה שאתה בחרת בו כמטרה הסופית שלך באימון.

ניסיון:

 למאמנים אישיים שונים התמחויות בשדות אימון שונים או בקבוצות אוכלוסייה שונות (גיל, מצבים בריאותיים, נכות, ענף ספורט ייחודי). זה תמיד טוב לשאול את המאמן האישי לגבי רמת הניסיון שלהם עם אנשים במצב שלך או עם המטרות שלך.

זמינות:

האם אתה מעדיף להתאמן בבוקר, בצהריים או בערב [1]? בימי חול או בסוף השבוע? רצוי לבדוק עם מאמן כושר אישי בחיפה את רמת הזמינות שלו ולהתאים אותה עם רמת הזמינות שלך.

פילוסופיית אימון:

 למאמנים שונים גישות שונות לאימון, וזה עניין של דיעה. דבר עם המאמן האישי לגבי השקפותיו על בריאות, אימון ודיאטה, וכך תוכל למצוא את המאמן האישי אשר רואה איתך עין בעין לגבי נושאים אלו.

אישיות:

לכל אחד מאיתנו יש את הדרך שלו ללמוד, ואת סוגי האנשים איתם הוא מסתדר יותר. את מעדיף שיצעקו עלייך כדי שתתאמן יותר, או שאתה מעדיף מישהו מעודד ומחזק שייתן לך חיזוקים חיוביים?

אתה מעדיף להתאמן עם מישהו שמתייחס לאימון ברצינות המרבית, או עם מאמן אשר חשובה לו ההנאה שלך מהאימון? בסופו של יום, אתה הולך לבלות לא מעט זמן עם המאמן האישי שלך, לכן חשוב לחפש מישהו שתסתדר איתו.

אם אתה בטוח שאתה מעוניין לשכור שירותים של מאמן אישי, רצוי לדעת מה מטרותייך באימונים ולדבר על המחירים וכמות הסשנים שאתה מעוניין לקבוע בשבוע.

יותם פרל
יותם פרל
דילוג לתוכן