סופר אפקט גיינר: סקירת מוצר [2023]

אפריל 11, 2022

הוא גדול יותר מתמיד והוא יעזור לכם להיות אפילו גדולים יותר, סופר מאס גיינר של חברת סופר אפקט הוא גיינר מצויין שעשוי מרכיבים איכותיים ועכשיו בשק של 6.8 ק"ג שיחסוך לכם את הטיול לאתר וההתעסקות עם משלוחים חוזרים.

ממה הגיינר עשוי?

מאס גיינר של סופר אפקט עשוי מכמה רכיבים פשוטים: מיקס של חלבון מי גבינה וחלבון מי גבינה איזו, סוכרים שהם בעצם הפחמימה השחקן המרכזי בגיינר, עוגיות שוקולד צ'יפס, חומרי טעם וריח טבעיים וצבעי מאכל טבעיים. שאר הרכיבים משתנים בין הטעמים השונים.
מנת הגשה של 3 סקופים תכיל בתוכה:

  • 1200 קלוריות
  • 43.5 גרם חלבון
  • 5.4 גרם גלוטמין
  • 6.15 גרם BCAA
  • תערבות של ויטמינים ומינרלים חיוניים
איש עם משקולת

הרכב הפחמימות של המאס גיינר עשוי מפחמימות מלאות ומורכבות שיספקו אנרגיה מאוזנת לאורך זמן. הרכב הפחמימות והחלבונים במאס גיינר עשוי לעודד יצור נוסף של הורמון גדילה בגוף ובכך לעודד גדילה מהירה יותר של שרירים, צמיחה בגובה ואנרגיה מוגברת.

מה היתרונות של שתיית גיינר?

חסכון בזמן
אחד היתרונות הבולטים של שתיית גיינר הוא כמובן חסכון בזמן. מעבר לרצון שלכם לגדול כמתאמנים, לא תמיד יש לנו זמן להכין ארוחה, במיוחד כזו שתספק לנו 1200 קלוריות בלי הרצון להוציא הכל החוצה, פה הגיינר נכנס לתמונה.

במקרים מסויימים גיינר יכול לספק לנו את הגיבוי הדרוש להשלמת הצריכה היומית של קלוריות של הגוף שלנו. אם אתם חוששים שלא אכלתם מספיק, אל תפגעו בגוף שלכם ותשאירו אותו בגרעון קלורי, תנו לו מה שהוא צריך, השלמת צריכת הקלוריות היומית יכולה להיעשות בקלות בעזרת שייק של גיינר איכותי כמו מאס גיינר.
השלמת התזונה
לא תמיד אנחנו אוכלים מספיק חלבון ולא תמיד אנחנו צורכים מספיק מאכלים שמכילים את הויטמינים והמינרלים שאנחנו צריכים בשביל לתפקד כראוי. מחסור במינרל או ויטמין מסויים עלול לפגוע בכל תפקוד הגוף וליצור תגובת שרשרת שתפגע בנו לטווח הארוך.

במאס גיינר בנוסף להרכב הפחמימות והחלבונים המלאים העשיר, ישנה גם תערובת של ויטמינים ומינרלים, גם אם לא אכלתם ירקות מחמש הצבעים באותו היום, אתם מכוסים. מאגרי ויטמינים ומינרלים עשירים הם חלק מאבות המזון החשובים ביותר לתפקוד בריא ובניית שריר.

מארז גדול
מארז גדול נראה כמו דבר פשוט, אבל גם זה יחסוך לכם הרבה זמן. התעסקות בהזמנת תוספי התזונה שלכם, איסוף שלה מהדואר ואחסון שלה נראה כמו דבר פשוט אבל כשסופרים את כל העיכובים הקטנים הם מצטברים להרבה מאוד זמן.

המארז הענק של סופר מאס גיינר הוא מארז שאתם קונים פעם אחת ונשארים איתו להרבה מאוד זמן. בלי התעסקות מיותרת ובלי בלאגן.

טעם
סופר גיינר יוצר במחשבה על הסטיגמה על הטעם של תוספי המזון. 

משקולת

חלק גדול מתוספי המזון לא שמים דגש על שיפור הטעם ופה סופר אפקט שמים דגש גדול. לחברת סופר אפקט חשוב מאוד לא רק שתקבלו את הערכים התזונתיים מהמשקה שלהם, אלא שגם תהנו ממנו.

סופר גיינר מגיע בטעמי: שוקולד, וניל, תות, בננה, קפה ועוגיות. מעבר לטעמים שעשויים מחומרי טעם טבעיים בלבד, גם המרקם המתקבל מהאבקה מביא משקה מצויין שמתערבב בקלות.

כשרות
בניגוד לתוספי תזונה שונים המגיעים מחו"ל וספק אם עומדים בתקנים המחמירים של הכשרות בארץ, סופר אפקט גיינר כשר בהשגחת הרבנות ראש העין.

אם אתם רוצים לשלב תזונה מלאה בכל טוב שתעזור לכם לגדול, תתן לכם אנרגיה ותביא אתכם לתוצאות הרצויות בזמן קצר, סופר גיינר הוא גיינר שיכול מאוד להתאים לכם, תוכלו לרכוש אותו במגוון חנויות פיזיות ואינטרנטיות ישראליות ובנילאומיות ובאתר טבע בריא תמצאו את סופר גיינר במארז זוגי משתלם מאוד.

.

יותם פרל
יותם פרל
דילוג לתוכן