מתכון: עוגיות חלבון חמאת בוטנים שוקולד צ'יפס

מכילות רק 112 קלוריות כל אחד ו- 7 גרם חלבון.העוגיות חלבון חמאת בוטנים שוקולד צ'יפס מהוות פינוק קל ובריא. העוגיות הללו רכות, בשרניות וטעמן מזכיר עוגיית חמאת בוטנים בטעם של פעם. הן מתוקות מספיק כדי להוות קינוח אבל גם בריאות כדי לעמוד בסטנדרט של חטיף עשיר בחלבון לאחר אימון.
בנוסף לחמאת הבוטנים והביצים, רוב החלבון בעוגיות אלו מגיע מהשימוש בחלבון מי גבינה. אני השתמשתי באבקת חלבון של אלפא בטעם וניל לצורך העשרת העוגיה בחלבון. אם אתם מחפשים מתכון לעוגיות חלבון שוקולד, ניתן להשתמש באבקת חלבון בטעם שוקולד. ניתן גם להכין אותן עם אבקת חלבון מהצומח בטעם האהוב עליכם.
עוגיות חלבון שוקולד צ'יפס חמאת בוטנים הן נטולות גלוטן באופן טבעי, מכיוון שחלבון מי גבינה וקמח קוקוס מחליפים את קמח החיטה. (קמח קוקוס הוא גם עשיר בחלבון וגם עשיר בסיבים).

כיצד לאחסן ולהקפיא את העוגיות הללו

אחסון – שומרים את העוגיות בכלי אטום בטמפרטורת החדר עד 3 ימים.
הקפאה – אתם יכולים גם להקפיא אותן עד 3 חודשים, ואז להפשיר כמה יחידות בכל פעם. לא מומלץ לחמם את העוגיות במיקרוגל, כי הוא נוטה לייבש אותן.

עוגיות חלבון חמאת בוטנים עם שוקולד צ'יפס - מתכון

עוגיות חלבון חמאת בוטנים ביתיות רכות. דלות פחמימות, 112 קלוריות ו-7 גרם חלבון ליחידה! המתכון ללא קמח, ללא גלוטן עשוי עם חלבון מי גבינה וניל. הגיע הזמן להפסיק לבזבז כסף על עוגיות חלבון יקרות מהחנות ולהכין את המתכון הפשוט הזה במקום!

רכיבים

הוראות הכנה:

1. מניחים רשת במרכז התנור ומחממים את התנור מראש ל-180 מעלות צלסיוס. מרפדים תבנית בנייר אפייה.

2. בקערה בינונית מערבבים את חמאת הבוטנים, סוכר הקוקוס, המלח, הביצה, חלבון הביצה ותמצית הווניל. מערבבים בזריזות עד שהמרכיבים מעורבבים היטב. מפזרים את הסודה לשתייה מעל. בעזרת מרית גומי מעבדים פנימה את אבקת החלבון וקמח הקוקוס עד לקבלת תערובת אחידה. התערובת תיראה יבשה מאוד תחילה אך תמשיך להתאחד תוך כדי ערבוב ודחיפה. מפזרים פנימה שוקולד צ'יפס.

3. בשלב זה, נסו לחוש את הבצק שלכם, מכיוון שכמות הלחות עשויה להשתנות בהתאם למותג אבקת החלבון וחמאת האגוזים שבה אתם משתמשים. זה צריך להיות מעט דביק אבל לא בלאגן דייסתי מוחלט. אם אתם רוצים בצק מוצק יותר, הוסיפו מעט יותר אבקת חלבון. לקבלת בצק עיסתי יותר, מפזרים על הבלילה מעט חלב (או חלב שקדים) ובעזרת מרית מקפלים פנימה עד שהבצק מתאחד.

4. חלקו את בצק העוגיות בעזרת כף והניחו על תבנית האפייה המוכנה שלכם (אמורות לצאת לכם 12 עד 14 עוגיות בסך הכל). בעזרת האצבעות משטחים בעדינות את החלק העליון של העוגיות, כי הן לא יתפשטו אלא יתנפחו מעלה במהלך האפייה.

5. אופים במשך 5 עד 6 דקות, עד שהשוליים בקושי מזהיבים ויבשים למגע אבל האמצע נראה בצקי למדי. שימו לב לא לאפות יתר על המידה! מוציאים את תבנית העוגיות ומניחים לעוגיות להתקרר על תבנית האפייה.

הערות

הסמיכות של הבצק עשויה להשתנות בהתאם למותג של אבקת חלבון וחמאת אגוזים שבה אתם משתמשים. המרקם צריך להיות מעט דביק אבל לא דייסתי לגמרי. אם אתם רוצים להגיע לבצק מוצק יותר, הוסיפו מעט יותר אבקת חלבון. לקבלת בצק עיסתי יותר, מפזרים על הבלילה מעט חלב (או חלב שקדים).

לא ניתן להחליף את קמח הקוקוס [1] בקמח אחר. קמח קוקוס הוא ייחודי להפליא ולכן נדרש להשתמש בו במתכון הזה. מומלץ להכין את המתכון עם אבקות חלבון איכותיות כמו איזו 100 של דימטייז או החלבון של סופר אפקט

שומרים את העוגיות בכלי אטום בטמפרטורת החדר עד 3 ימים. אתם יכולים גם להקפיא אותם עד 3 חודשים, ואז להפשיר כמה יחידות בכל פעם. לא מומלץ לחמם את העוגיות במיקרוגל, כי הוא נוטה לייבש אותן.

ערכים תזונתיים לעוגיה אחת:

קלוריות: 112 קלוריות
פחמימות: 8 גרם
חלבון: 9 גרם
שומנים: 6 גרם
שומן רווי: 1 גרם
כולסטרול: 16 מיליגרם
סיבים: 1 גרם
סוכר: 5 גרם

עוגיות

יותם פרל
יותם פרל
יותם הוא מאמן כושר מנוסה ויועץ תזונה. התשוקה שלו לתחום הביאה אותו לשתף את המידע עם העולם באמצעות בלוג זה. ההמלצות שלו ותכניות האימונים כבר עזרו לאלפי אנשים להשיג את הגוף שהם תמיד רצו ובאופן כללי להפוך לבריאים וחזקים יותר.
עשוי לעניין אותך..