קולגן פלוס חוות דעת – סקירה כללית

אפריל 11, 2022

קולגן פלוס, חברת טיפוח ישראלית המפתחת ומשווקת שלל מוצרי טיפוח על בסיס קולגן. זהו חלבון האחראי בגופנו על בניית תאים ובין היתר הקולגן הוא החלבון הבונה את תאי העור, תאי השיער ואת הציפורניים שלנו. אפשר לומר שקולגן הוא החלבון המרכזי בכל מה שקשור למראה צעיר ורענן על כן לא פלא שמהווה מרכיב בכל כך הרבה תכשירים קוסמטיים ותוספי תזונה.

מהו הקולגן?

הקולגן הוא סוג של חלבון המצוי בעיקר בעצמות של בעלי חיים מן החי, אך אפשר למצוא גם אלטרנטיבות מן הצומח.

מטרתו של הקולגן היא בנייה ותחזוקה של התאים המרכיבים את העור, השיער, הציפורניים, המפרקים, העצמות והשיניים. מחסור בקולגן בגוף עשוי לגרום לפציעות ושחיקה של חלקים אלו, למראה מבוגר יותר ולהזדקנות מהירה יותר בכלל.

איך משתמשים בקולגן?

השימוש בקולגן אפשרי בכמה דרכים, האופציה הראשונה היא צריכתו כאבקת חלבון, מכיוון שהוא חלבון הרי אין בעיה להפוך אותו לאבקה כמו שאר האבקות ולהכין ממנו שייק. בדרך כלל אבקת חלבון קולגן תספק לכם כמות מספקת של חלבון רגיל יחד עם כמות מאוזנת של קולגן.

הדרך השנייה לצרוך קולגן היא בקפסולות, קפסולות קולגן מכילות פפטידים של קולגן בלבד, כמו "קולגן נקי". קפסולה אחת של קולגן כנראה תכיל את הכמות קולגן היומית שלכם ויכולה להחליף סקופ שלם של אבקת חלבון קולגן, אם מטרתכם היא רק השלמה של קולגן.

קולגן

שאר הדרכים לצריכת תוספי קולגן הם תכשירים שונים המשתמשים בהם בצורה ישירה דרך ספיגה ישירה דרך העור. ישנם סבוני קולגן, שמפו קולגן, משחות קולגן ועוד הרבה מוצרים המתמקדים בטיפוח אזורים ספציפיים במקום צריכת קולגן לטיפול הוליסטי.

המטרה של התכשירים האלו היא להעניק לך עור בריא חזק ונעים למגע, שיער מלא וחזק ומראה צעיר ומרענן בכלל. בעזרת תמיכה של תוספי קולגן הגוף יכול להישאר בריא, חזק וצעיר הרבה ממה שחשבתם שאפשר.

מה חשבנו על קולגן פלוס?

קולגן פלוס משווקת את מוצריה דרך אתר אינטרנט. זהו אתר נוח, ידידותי למשתמש וברור עם קו מוצרים מוקפד ואיכותי. קולגן פלוס הוא מותג ולא חנות המוכרת מוצרים של חברות שונות ולכן גם קשה להתבלבל, תוכלו לבחור באתר בקלות את תכשיר הקולגן שהינכם צריכים מבין כמה מתכשירי הבוטיק שלהם.

לעתים קרובות באתרים ובחנויות של תוספי התזונה קל מאוד ללכת לאיבוד בין כל המוצרים ואם נכנסתם רק בשביל לקנות שייקר וכמה מוצרים פרוביוטים, אתם עלולים למצוא את עצמכם באזורים שונים לחלוטין ולאו הדווקא עם המוצרים שתכננתם לרכוש.

האתר של קולגן פלוס הוא ממוקד, אם תחפשו מוצרים בעולם טיפוח הגוף, אם תחפשו מוצרי קולגן [1], באתר של קולגן פלוס תמצאו את כל שאתם צריכים ואת רק מה שאתם צריכים, בלי הרבה רעש מסביב ובלי הסחות דעת מיותרות.

אפשרויות משלוח

מכיוון שהחברה הינה חברה ישראלית זמני המשלוח צפויים להיות קצרים יחסית, עם זאת, זמני המשלוח עלולים להתארך כתוצאה מההגבלות (נכון לשנת – 2023). משלוח רגיל יעלה לכם 35 ש"ח אלא אם עלותו עוברת את ה-200 ש"ח ואז המשלוח חינם!

שירות לקוחות של קולגן פלוס

מכיוון שחברת קולגן פלוס היא חברה ישראלית היושבת ברעננה, תוכלו בקלות ליצור קשר עם החברה בדף ה"צור קשר" באתר, שם תמצאו מספר טלפון ומייל שדרכם תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות בימים א'-ה' בין השעות 08:00 ועד- 18:00.

קולגן פלוס היא חברת תוספי קולגן המייצרת את תוספיה בקפידה ומגישה לכם תוספי קולגן באיכות גבוהה במשלוח מהיר ובשקיפות מלאה. אנו ממליצים על מוצריהם כחלק ממוצרי הטיפוח המובילים היום בשוק הישראלי.

נטע לוי
נטע לוי
דילוג לתוכן