שייק ירוק להרזיה

יוני 5, 2022

שייקים ירוקים הם אחת הדרכים הכיפיות לרדת במשקל במהירות. אני שותה שייקים ירוקים כמעט כל יום כבר למעלה מ-4 שנים ועדיין אוהב לחזור אליהם כשאני מרגיש נפוח או מרגיש הצטננות/שפעת מתקרבת. ניתן ליצור מגוון עצום של מתכוני שייקים ירוקים טעימים וקלים להכנה וזו דרך קלה להפליא לצרוך את כל אבות המזון בשתייה.
האגודה האמריקנית לסרטן ממליצה לאכול 5-9 מנות של פירות וירקות בכל יום כדי למנוע סרטן ומחלות אחרות, ושייקים ירוקים הם דרך מצוינת לקבל את המנות הללו. במאמר זה אסביר כיצד להכין שייקים ירוקים ואת היתרונות של שייקים ירוקים, וכבונוס מחכה לכם בסוף גם מתכון מצוין לשייק ירוק להרזיה.
שייקים בריאים יכולים לעזור לכם להוריד משקל במהירות. הם יכולים גם לעזור לכם להרגיש טוב יותר אם אתם סובלים מנפיחות, או בזמן מאבק בהצטננות.

מהו שייק ירוק?

שייק ירוק הוא משקה המכיל בעיקר ירקות או פירות, או שילוב של שניהם, המעורבבים לתערובת אחת.
זו דרך קלה לשטוף את הגוף מרעלים, לקבל הרבה חומרים מזינים בריאים ולרדת מהר במשקל.
שייקים ירוקים יהיו לרוב בצבע ירוק או ירוק בוהק ויכול להיות שזאת לא הארוחה הטעימה ביותר, אבל אם תעשו את זה נכון, לא רק שתאהבו את השייקים הירוקים הפשוטים האלה, אתם לא תוכלו בלעדיהם.
עם שייקים ירוקים תקבלו יותר סיבים, ולכן תישארו שבעים יותר. שייקים ירוקים הם תערובת של פירות, ירקות ומרכיבים אחרים. הירקות הירוקים הם אלו שמעניקים את הצבע הייחודי של המשקה.

יתרונות בשייק ירוק

מכיוון ששייקים ירוקים מכילים את כל החלקים האכילים של הצמח, ולא רק את המיץ, הם בריאים יותר ממיצי פירות או ירקות. כאשר מכינים מיצים מפירות או ירקות, מסננים ומסירים את הסיבים של הצמח. בנוסף, שייקים ירוקים מכילים גם כמות גדולה של מים, מה שמסייע בהגברת חילוף החומרים.

בחורה מוזגת שייק ירוק

כשאוכלים פירות וירקות במצב גולמי מקבלים כמות כפולה של חומרים מזינים, מכיוון שכאשר מבשלים מזון הוא מאבד לפחות מחצית מהוויטמינים והרכיבים התזונתיים שלו.

שייקים ירוקים קלים להכנה. אין צורך בשום ציוד מיוחד, רק בבלנדר רגיל. שייקים ירוקים זולים, אם מכינים אותם בבית. בעוד שייק ירקות בבר מיצים עשוי להעלות לכם בסביבות 30 ש"ח, שייק ירוק תוצרת בית יכול לעלות לכם בממוצע 7 שקלים. קנו בחנות הירקות המקומית שלכם מרכיבים טריים ולא תצטערו לרגע.
אם אתם לא מאלו שחובבים לשתות משהו "ירוק", נסו להתחיל עם עלי בייבי תרד בשייקים הירוקים. לשייק תרד יש טעם עדין יותר והוא יוסיף ויטמינים [1] באופן טבעי ויגביר את חילוף החומרים. יכול להיות שאפילו לא תשימו לב שהוא בשייק שלכם, הטעם היחידי שתחושו בו זה הפירות. עם הזמן, נסו להחליף חצי מהתרד בחסה, קייל או מנגולד.

איך להכין שייק ירוק

מתכוני שייקים ירוקים הם ממש קלים להכנה. נסו להכין מתכון משלכם, או את המתכון הנמצא בסוף המאמר.

הוראות הכנה:

  1. הוסיפו את כל מרכיבי השייק הירוק לבלנדר.
  2. ערבבו את השייק הירוק עד לקבלת תערובת אחידה.
  3. מגישים ושוטפים את הבלנדר בתום השימוש כדי להימנע מהתגבשות לכלוך באזורים קשים לניקוי.

אם אתם אוהבים את השייק הירוק שלכם קר יותר, יש לך שתי דרכים לעשות זאת:

  • מקפיאים את הפירות, או קונים פירות קפואים.
  • מוסיפים 1/2 כוס קרח.

כדי להכין שייק ירוק, כל מה שאתם צריכים זה בלנדר, ואפילו לא חייב לרכוש אחד יקר. אני משתמש בבלנדר שקניתי ב-200 ש"ח כבר מספר שנים ועדיין לא שברתי אותו!

טיפ: אם אתם רציניים לגבי שייקים ירוקים, אני ממליץ לכם לבדוק את רשימת הבלנדרים הטובים ביותר לשייקים. בלנדר שייקים טוב יעודד אתכם לשתות יותר שייקים ירוקים, ושווה להשקיע על יתרונות בריאותיים.

ניתן למצוא שפע של מתכונים נהדרים לשייקים ירוקים ברחבי האינטרנט, ובכל זאת בחרתי לשתף אתכם במתכון מיוחד ומוצלח של שייק ירוק שאני מאוד אוהב.

רכיבים 

  • 1 כוס אפונה מתוקה
  • 1 בננה
  • ½ כוס אוכמניות
  • 1 כוס חלב שקדים
  • 1 כף זרעי צ'יה
  • ½ כפית דבש

הוראות הכנה

  1. הוסיפו את כל הרכיבים לבלנדר.
  2. מערבבים בבלנדר עד לקבלת תערובת חלקה.
  3. מוסיפים עוד מים לפי הצורך כדי להגיע לסמיכות הרצויה.
  4. מגישים ושוטפים את הבלנדר.

ערך תזונתי:

קלוריות: 393; שומן: 8.7 גרם; שומן רווי: 0.6 גרם; סיבים: 17.2 גרם; חלבון: 13.7 גרם; פחמימות: 75.3

גלו עוד מתכון לשייק בריא, מזין ומועיל. 

נטע לוי
נטע לוי
דילוג לתוכן