שמן ג'ינג'יר להרזיה

יולי 26, 2022

10 מוצרים נבדקו
7 שעות מחקר
46 ביקורות שנבחנו
ללא פרסומות
  • אנחנו תמיד ממליצים על כושר גופני ותזונה נכונה לפני כל שימוש בכדורים או תוספים כלשהם להורדה במשקל. אין במידע בכתבה זאת תחליף להוועצות עם רופא או רוקח בטרם רכישת התכשיר והתחלת השימוש בו. כמו כן, מומלץ להתייעץ עם רופא או רוקח בכל הנוגע למטרות ואופן השימוש, תופעות לוואי, ואינטראקציה עם תכשירים אחרים. 

שמן ג'ינג'יר להרזיה יכול להיות בחירה מעניינת עבור מי שמעוניין לאמץ דרכים חדשות ופחות מוכרות בדרך לירידה במשקל.

הבעיה ששמנים אלו עשויים להכיל כל מיני תוספות וחומרים שעשויים להיות לא מועילים במקרה הטוב ואולי אף מזיקים. על כן חשוב לבחור שמן ג'ינג'יר ממותג מוכר שרבים התנסו בו ומעידים עליו שעזר להם להשיג את התוצאות הרצויות.

זה בדיוק מה שאיתרנו עבורכם:

הבחירה שלנו

שמן ג'ינגיר לירידה במשקל

יש המאמינים ששמן ג'ינג'ר אתרי יכול לסייע בירידה במשקל על ידי הוספתו למזון או לשתייה, או על ידי מריחה על העור או פיזור המולקולות הארומטיות שלו באוויר באמצעות מפזר ארומתרפי או מכשיר אידוי.

שמן ג'ינג'ר להרזיה עשוי לעבוד מהסיבות הבאות:

  • הוא מכיל תרכובות בשם ג'ינג'רולים המפחיתות את דלקתיות בגוף, כולל סוג הדלקתיות הגורם להתנגדות לאינסולין, בעיות בבלוטת התריס והפרעות מטבוליות כגון סוכרת סוג 2.
  • ג'ינג'רולים בשמן ג'ינג'ר אתרי עוזרים לגוף לספוג את הויטמינים והמינרלים הנצרכים בתזונה, מה שלעתים קרובות מפחית את הצורך לאכול יותר.
  • ג'ינג'ר נחשב למזון חם וחריף באופיו, היוצר תחושות של חום וסיפוק שמפחיתים את הרצון לאכילת יתר.
  • ג'ינג'ר הוא חוסם פחמימות טבעי, המונע מעמילנים וסוכרים להגיע במהירות לזרם הדם של
  • ג'ינג'ר עשוי להקל על דיכאון שלעיתים מתעורר עקב תזונה דלה בקלוריות
  • הוא עשוי לעזור בהקלה על כאבי השרירים לאחר אימון ומשפר את ההתאוששות.
  • הוא מסייע בעיכול מזון ובסילוק פסולת.
  • שמן הג'ינג'ר עשוי לסייע בטיפול בגזים והקלה בנפיחות
  • זהו חומר משתן טבעי, שעוזר לגופכם לסלק רעלים
  • פעולת ההתחממות של הג'ינג'ר עוזרת להניע את חילוף החומרים שלכם כך שתשרפו קלוריות מהר יותר
  • ג'ינג'ר יכול לעזור להקל על כאבי ראש הקשורים לתהליך ניקוי הרעלים של דיאטה
  • החום של ג'ינג'ר גם עוזר לפתוח את מערכת כלי הדם, כך שנוזל הלימפה יכול לעבור מהר יותר בגוף ובכך לאפשר סילוק רעלים ושומן

שיטה 1: באמצעות ארומתרפיה

ארומתרפיה מצריכה שאיפה של השמן האתרי, כך שהמולקולות בשמן יוכלו להיכנס לזרם הדם על מנת לייצר את התגובות הכימיות המועילות המעוררות את הגוף שלכם לרדת במשקל. על פי דוגלי השיטה, על מנת לרדת במשקל באמצעות ארומתרפיה, מומלץ להיחשף כמה שיותר זמן לאדים של שמן הג'ינג'ר.

ניתן להשתמש בסגנון הדיפיוזר בו מוסיפים את השמן ישירות למים מזוקקים ביחידה או שניתן להשתמש בסוג הדיפיוזר המצריך רוויה של פד כותנה קטן המוכנס לאחר מכן ליחידה.

ניתן לפזר שמן ג'ינג'ר להרזיה בדרכים הבאות:

שמן ארומטי
  1. שפכו 5-8 טיפות מהשמן האתרי על מטלית נייר או ריבוע של בד כותנה ושאפו עמוק לפחות פעם בשעה. שמרו את הבד או הנייר בהישג יד כך שתוכלו לשאוף בקלות את המולקולות המועילות של שמן הג'ינג'ר. אם הארומה דועכת, אפשר להוסיף עוד כמה טיפות בכל פעם שצריך.
  2. הוסיפו לפחות 15 טיפות שמן ג'ינג'ר אתרי למפזר ארומתרפי ופזרו אותו באוויר. לאחר האידוי, ריח הג'ינג'ר הוא בדרך כלל עדין למדי, אבל תמיד אפשר לשים פחות ג'ינג'ר על הרפידה או במי המפזר אם מרגיש לכם שהריח חזק או חריף מדי.
  3. מלאו מכשיר אדים קרים או אדים חמים עם לא יותר מ-50 טיפות שמן ג'ינג'ר אתרי יחד עם לפחות 8 כוסות מים מזוקקים באדים והשאירו את המכשיר פועל כל היום. אם יש לכם אפשרות, נסו להשתמש במכשיר אידוי קר מכיוון שחום יכול להשפיע על חלק מאיכויות הריפוי של השמן האתרי. אם אתם משתמשים במכשיר אידוי חם, השמן יתפזר מהר יותר ואולי גם יאבד חלק מתכונות הריפוי שלו. שימו לב שישנם מכשירי אידוי עם מנגנון המאפשר לכם לעבור מאדים חמים לקרים, העדיפים אם אתם משתמשים בשמנים אתריים.
  4.  שרפו כ-30 טיפות משמן הג'ינג'ר האתרי בכמה כפות מים במבער שמנים אתריים כדי לפזר את מולקולות השמן בסביבתכם. שימו לב שזו השיטה הכי פחות יעילה לקבלת מולקולות ארומתרפיה דרך קולטני האף שלכם מכיוון שהחום מהנר יכול לשנות את ההרכב הכימי של השמן האתרי ובכך לשנות את איכות השמן האתרי.
  5. ערבבו כ-30 עד 40 טיפות של שמן ג'ינג'ר אתרי בתוך כ300 מל מים ורססו את הבגדים שלכם בשמן כך שהריח יהיה תמיד באפכם. למרות ששמן ג'ינג'ר מחמם ולעתים קרובות נחשב כממריץ, הריח מאוד נעים ומרענן ומכיוון שהוא אדפטיבי, התזה של שמן ג׳ינג׳ר על הסדינים והכריות לא תפריע לשנתכם.

שיטה 2: על ידי מריחה מקומית

שימו לב שגם אין למרוח ג'ינג'ר בכמות מוגזמת על כפות הרגליים או על כפות הידיים שכן הוא עלול לגרום למעבר מהיר דרך תעלות כלי הדם של הגוף ולגרום לתחושת צריבה בפה או במעברי האף.

מרחו את שמן הג'ינג'ר האתרי המדולל (תערובת עם שמן הקוקוס) על האזורים הבאים בגוף:

  • הרקות והחלק האחורי של הקרקפת
  • החלק האחורי של הצוואר
  • על אזור הבטן ממש מתחת לכלוב הצלעות
  • על הישבן ובחלק האחורי של הירכיים
  • לאורך הזרוע עד פרקי הידיים
  • משני צידי מפרק הברך
  • משני צידי מפרק הקרסול
  • בכל מקום בחלק העליון של כף הרגל
  • בכל מקום על האצבעות או בין אצבעות הרגליים

עדיף לא למרוח את השמן על אף אזור אחר בגוף, גם אם השמן מדולל. אם בכל שלב אתם מרגישים עקצוץ, נפיחות או אדמומיות בעור הפסיקו מיד את המריחה ושטפו את השמן עם סבון עדין ומים קרירים.

 לפי השיטה, כדי לעלות את הסיכוי לירידה במשקל על ידי מריחת שמן ג'ינג'ר אתרי באופן מקומי, באפשרותכם לבצע את הפעולות הבאות:

בחורה לאחר שאיבת שומן

1.מרחו את שמן הג'ינג'ר האתרי המדולל עם שמן הקוקוס במקומות המומלצים ברשימה למעלה.

מרחו שמן על האזורים הרצויים בגופכם ועסו בעדינות.

2. הוסיפו שתיים או שלוש טיפות של שמן ג'ינג'ר ל30 גרם של תחליב או קרם ללא ריח ולאחר מכן מרחו אותו בכל מקום שתרצו על העור שלכם.

אפשר גם להשתמש בשמן קוקוס [1] מוקשה ולערבב לתוכו את השמן האתרי כאילו זה קרם. שמן קוקוס נוזלי הופך לקרמי ברגע שהוא נמצא בטמפרטורות קרירות יותר, כך שקירורו במקרר עוזר לכם ליצור קרם שמן ג'ינג'ר רווי טבעי.

3. הוסיפו 30 עד 40 טיפות מהשמן האתרי המדולל לאמבטיה של מים חמימים וטבלו בה במשך עשרים דקות לפחות.

הוספת שמן ג'ינג'ר לא מדולל ישר לתוך האמבט אינה מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרות את העור ולגרום לו להאדים.

4. הכינו קומפרס שמן ג'ינג'ר חם או קריר על ידי השריית מגבת או בד בכיור או בדלי או במים עם 15 עד 20 טיפות של שמן ג'ינג'ר אתרי.

שימו את הקומפרס על אזור הבטן או מאחורי העורף. הימנעו ממטליות חמות יחד עם שמן ג'ינג'ר מכיוון שהדבר עלול לגרום בטעות לכוויות קלות על העור.

אולי יעניין אתכם לקרוא גם על יתרונות בריאותיים של שום שחור

שיטה 3: על ידי נטילה דרך הפה

הנה כמה דרכים להכניס שמן ג'ינג'יר אתרי לדיאטה שלכם כדי לסייע בתהליך הירידה במשקל.

 1. הוסיפו קצה קיסם אחד של שמן ג'ינג'ר אתרי לכוס מים מזוקקים ושתו את הכוס בבוקר.

אתם יכולים גם במשקה צלול מועדף כגון תה ירוק.

 2. הוסיפו קצה קיסם אחד של שמן ג'ינג'ר אתרי לשייק.

שמן ג'ינג'ר אתרי משתלב טוב במיוחד עם פירות הדר כמו אננס, לימון, תפוז, ליים, טעמי נענע, טעמי קפה ושוקולד. כמו כן ניתן להוסיף אותו בקלות לשייקים ירוקים המכילים ירקות כמו תרד, קייל או אבוקדו.

אולי תרצו לקרוא עוד על שייק ירוק להרזיה

 3. הוסיפו טיפה אחת של שמן ג'ינג'ר אתרי לתה חם או קר.

הוא משתלב במיוחד עם תה שחור, תה ירוק, תה נענע או צ'אי. ניתן להוסיף שמן ג'ינג'ר לסוגי תה שונים כמו תה שומר, תה קינמון, ותה היביסקוס. יכול להיות שתוכלו לחוש בהגברה בחילוף החומרים והזעה אפשרית אם תוסיפו שמן ג'ינג'ר לסוגי התה הללו.

שיטה 4: באמצעות תערובות שמנים אתרים

ניתן לערבב שמן ג'ינג'ר עם שמנים אחרים ולמרוח אותו על העור כדי לנסות לעודד ירידה במשקל. הנה כמה מתכונים לייעל את הירידה במשקל שלכם.

  1. פילינג ג'ינג'ר ותפוז אפסום.

מערבבים חצי כוס שמן שקדים עם כוס מלחי אפסום, שתי טיפות שמן תפוז ושתי טיפות שמן ג'ינג'ר אתרי. ברגע שאתם במקלחת, השתמשו בידיכם או במגבת כדי לקרצף את גופכם במקומות הרצויים או במקומות בהם יש לכם צלוליט או עודף שומן.

  1. הכינו שמן ג'ינג'ר לעיסוי.

בחצי כוס שמן חוחובה או שקדים, ערבבו יחד 5 טיפות שמן ג'ינג'ר עם 3 טיפות שמן קינמון ו-3 טיפות שמן לימון. עסו את השמן על הבטן, הירכיים, החלק העליון של הזרועות ואזורים אחרים בגופכם שעלולים להיות בעלי עור רפוי ומשקעי שומן.

טיפים וטריקים

  •   אם אינכם בטוחים שבאפשרותכם לצרוך שמן ג'ינג'ר להרזיה דרך הפה מכיוון שהוא לא מסומן כמתאים לצריכה כמזון, אל תיקחו שום סיכון בנטילתו עם אוכל או שתייה.
  •   הקפידו לקנות שמן אתרי אורגני באיכות גבוהה ולהתרחק מתערובות שמנים מסחריות שאולי אינן 100% שמן אתרי טהור של ג'ינג'ר.
  •   ניתן למצוא מפזרי שמן בחנויות למכשירי חשמל וחנויות טבע.
  •   המפזרים האיכותיים ביותר פולטים אדים קרירים ואינם מצריכים שימוש בפאדים או אפילו מים מזוקקים.

סיכום - שמן ג'ינג'יר הטוב ביותר להרזיה

יותם פרל
יותם פרל
דילוג לתוכן