השפעות שמן מורינגה לפנים על עורך

ינואר 24, 2022

מה זה שמן מורינגה?

אם היו אומרים לכם שיש מוצר אשר שומר על לחות, גורם להבהרת עור הפנים, ממזער כתמים כהים, בעל יתרונות למניעת הזדקנות ועוזר בבניית קולגן, ודאי הייתם מתעניינים, לא? אין מה לחפש רחוק, כי הרכיב שאתם מחפשים הוא שמן מורינגה.

שמן מורינגה הוא שמן פלאי אשר היה מוערך במשך שנים בתרבויות הלא מערביות בזכות היתרונות הרבים שלו, בעיקר בשימושים לעור הפנים.

מוצר מורינגה

3 עובדות מרתקות על שמן מורינגה

  1. שמן מורינגה ממוצה מזרעי עץ מוריגה אולייפרה. שמן המורינגה הטוב ביותר ממוצה בתהליך לחץ קר, וניתן לזהות אותו על ידי צבע צהוב דהוי, מרקם קל ונוזלי וריח נעים של אגוזים.

     

  2. המורינגה היא אנדמית ביבשות אפריקה ואסיה, עץ המורינה אולייפרה הוא אחד הצמחים החזקים ביותר בטבע. העלים שלו מלאים בנוטריינטים, מזרעיו ניתן לעשות שמן, וניתן לזקק אותו אפילו למים. עץ המורינה חסין לבצורת ויכול לספק הכנסה קבועה לחקלאים המגדלים אותו.

     

  3. העץ כולו, מהגזע ועד לעלים ולזרעים, הוא בעל איכויות טיפולויות, ומשתמשים בו כמזון. רק בעלים שלו ניתן למצוא 94 נוטריינטים, 46 נוגדי חימצון, 18 חומצות אמינו ו – 36 נוגדי דלקות, צמח מורינגה מומלץ לטיפול מגוון רחב של מצבים.

איכויות של שמן מורינגה

שמן מורינגה מכיל נוטריינטים [1] רבים המועילים לבריאות הכללית, בריאות השיער (מיקסום מניעת נשירה בשילוב אבץ) ובריאות עור הפנים והם:

היתרונות של שמן מורינגה לעור הפנים

  1. שומר על לחות, מונע מצבים של יובש בעור

    אחוז האומגה הגבוה אשר שמן מורינגה מכיל, יחד עם נוגדי חימצון נותנים גורמים לשמן לשמור על הלחות של עור הפנים. השמן גורם לעור הפנים להיות רך יותר ומגן על העור, כתוצאה מכך, השמן אפקטיבי לשפתיים יבשות וסדוקות, ומצבים אחרים של עור מחוספס ויבש כמו דרמטיטיס, אקזמה ופסוריאזיס. שמן מורינגה הוא בחירה מצוינת להגנה על העור מפני התנאים הקשים של החורף.

  2. שומר על עור הפנים מפני זיהום
    חשיפה לזיהום באוויר כמו אדי אגזוז ועשן סיגריות מאיצים את פירוק הקולגן וגורמים להזדקנות מוקדמת של העור. הזיהומים האלו עלולים לגרום לדלקת כרונית או אלרגיה בעור הפנים, ולמצבים כמו אקזמה, דרמטיטיס, פסוריאזיס ואקנה. הפפטידים נוגדי החימצון הקיימים בשמן מורינגה משמשים כשכבה מגינה על עור הפנים נגד הזיהומים הללו, על ידי ניטרול הרדיקלים החופשיים וחיזוק המחסום הטבעי של עור הפנים.

    מורינגה ידועה בתור צמח מרפא שיודע להלחם בדלקות, מעבר לשמן מורינגה, צמח מרפא זה מגיע בצורות נוספות כמו קפסולות או עלים לחליטת תה מורינגה.

     

  3. מונע וממזער כתמי שמש
    שמן מורינגה מכיל פילטר נגד קרני אולטרה סגול (UV) ובכך עוזר למנוע נזקי שמש. שמן מורינגה מכיל ויטמין אי (E) העוזר להעלים כתמי שמש ולשפר את פיגמנטצית עור הפנים, אשר גורמים למראה זוהר ויפה של עור הפנים.

     

  4. מאט את תהליך ההזדקנות של עור הפנים
    זיאטין מאט את הנזקים והרס רקמות העור ומעודד התחדשות תאית, בכך הוא מאט באופן אפקטיבי את תהליך ההזדקנות של עור הפנים. מעבר לכך, בגלל שהשמן מזין מאוד ומגן מפני השמש, הזדקנות עור הפנים הנגרמת על ידי עור יבש, דלקות עור ונזקי שמש ממוזערים.

     

  5. מטפל בעור שמנוני
    שמן מורינגה מווסת את ייצור הסבום, כיוון שהעור שלכם מלא לחות ואינו צריך לייצר עודף שמן. זה שימושי ביותר כאלה העור שלכם מאוד שמנוני באופן טבעי.

     

  6. מנקה ומטהר את העור
    לשמן מורינגה איכויות אנטיבקטריאליות ואנטימיקרוביות. איכויות אלו עוזרות למנוע מלכלוך ובקטריות להיכנס לנקבוביות בעור הפנים.

     

  7. מונע וממזער סימני מתיחה
    שמן מורינגה מעודד התחדשות של העור, וממזער דלקות, סימני מתיחה וצלקות.

     

  8. מרגיע דלקות בעור הפנים ובעל איכויות מרפאות
    שמן מורינגה מכיל נוגדי דלקות, ועל כן הוא נפוץ מאוד בטיפול בבעיות עור כמו פיגמנטציה, הופעת חצ׳קונים אצל אנשים הנוטים לאקנה, שריפה מהשמש וריפוי של חתכים וכוויות.

     

  9. מעולה לשיער ולציפורניים
    אם מורחים שמן מורינגה על השיער, השיער יהפוך רך ונעים יותר למגע, יקבל ברק ויטפל בקצוות מפוצלים ובריאות צדדי הציפורניים.

     

  10. השפעה חיובית על העולם
    ההשפעה החיובית הסוציאלית של שמן מורינגה היא עוד סיבה שהוא אחד הצמחים המדהימים בטבע. רבים אומרים שמורינגה גדלה היכן שזקוקים לה, מספקת אוכל והכנסה לאלו אשר גרים באיזורים עניים בעולם. שימוש בשמן מורינגה עוזר לנו לתרום להפיכת העולם הזה למקום פיירי יותר.
נטע לוי
נטע לוי
אולי יעניין אותך..
דילוג לתוכן