אבקת חלבון ביצה מומלצת

יוני 30, 2022

15 אבקות חלבון נבדקו
28 שעות מחקר
59 ביקורות שנבחנו
ללא פרסומות

אבקת חלבון ביצה היא בחירה מעולה עבור מתאמנים רבים מכיוון שהיא משלבת בתוכה מספר יתרונות: ריכוז חלבון גבוה יחסית, פתרון מעולה לרגישים ללקטוז וקצב ספיגת חלבון ממוצע בין אבקת חלבון מי הגבינה לקזאין, שיתאים מאוד להרבה מתאמנים. 

בגלל שזהו מוצר כל כך מוצלח יצרנים רבים נכנסים לשוק זה ומציעים את מוצריהם. הבעיה שהפיקוח על תהליכי הייצור הוא לא הכי קפדני ושרבים מנסים להוסיף חומרי טעם בשביל לספק אבקה טעימה אך מזיקה. 

על כן, בדקנו עבורכם מספר אבקות וריכזנו את הטובות ביותר שיש כיום בשוק.

אבקת חלבון TNT Whey

אבקות החלבון ביצה הכי מומלצות

איך מייצרים אבקת חלבון ביצה?

רוב אבקות חלבון הביצה עשויות באותו אופן, כשההבדל העיקרי הוא האם הן מאוחסנות בצורה נוזלית לתקופה מסוימת ומה, אם בכלל, מתווסף לתוך אבקת החלבון. הכל מתחיל בהפרדה. שוברים את הביצים, והחלבונים מופרדים מהחלמונים. יכול להיות שתוכלו למצוא אבקות חלבון ביצה שעשויות גם מהחלמון וגם מהחלבון, אבל לרוב תמצאו בעיקר אבקה שנוצרת אך ורק עם החלבונים.

 
לאחר מכן מרסקים את החלבונים של הביצה ומייבשים. החלבונים מאוחסנים במצב הזה או במצב של נוזל על מנת לאפשר אחסון ומשלוח פשוטים יותר. בשלב זה ניתן להוסיף לנוזל או לאבקה תוספים בהתאם לצורך. ככל שיבוצע פחות עיבוד למוצר, כך יהיה יותר איכותי. לפני העמדתם למכירה, החלבונים הופכים בחזרה לצורת אבקה (אם הם היו נוזלים), ואז מוצבים על המדפים, זמינים לרכישה.

למה להשתמש בחלבון ביצה?

זה ידוע שאבקת חלבון יכולה לעזור לכם להגיע לתזונה מאוזנת ובריאה, במיוחד אם אתם מעוניינים לבנות שריר או שחסרים לכם מקורות חלבון בתפריט, אבל באבקת חלבון הביצה יש יתרונות רבים נוספים.

מקור טוב לחלבון

אבקת חלבון ביצים עשירה בחלבון. למעשה, כאשר מסתכלים על רשימת כל המזונות העשירים בחלבון, הביצים נמצאות בדירוג הגבוה ביותר. הן נחשבות לחלבון איכותי, ומכילות יותר חלבון לגרם מאשר כל מזון אחר.

משפרת ביצועים

מחקרים הראו שחלבון ביצה יכול לסייע בשיפור והשגת ביצועי כוח וסיבולת טובים יותר בהשוואה למקורות חלבון אחרים.

נטול לקטוז

החלופה העיקרית לאבקת חלבון ביצה היא מי גבינה. הבעיה העיקרית עם מי גבינה היא שהיא מכילה מוצרי חלב, ואנשים רבים לא יכולים לצרוך מוצרי חלב [1], או מעדיפים להימנע מצריכתם. חלבון ביצה הוא פתרון נהדר לטיפול בבעיה הזו מכיוון שאינו מכיל מוצרי חלב.

דל קלוריות

בעוד שביצים יכולות להיות עשירות בקלוריות, קלוריות אלו מצויות בעיקר בחלמון. על ידי שימוש רק בלבן של הביצה, אבקת חלבון מסוג זה עמוסה בחלבון ודלה מאד בקלוריות. אם אתם מנסים לרדת במשקל, או רוצים להוסיף גיוון לתזונה שלכם מבלי להוסיף קלוריות נוספות, אבקת חלבון ביצה מושלמת עבורכם.

דל בשומן וכולסטרול

שומנים הם חלק חיוני בתזונה שלכם, ואתם אף פעם לא רוצים לחתוך מהם לגמרי, אבל אתם גם לא רוצים לצרוך מהם יותר מדי. כמו שכבר ציינו, השומן והכולסטרול נמצאים בעיקר בחלמון הביצה, כך שאתם יכולים להוסיף אבקת חלבון ביצה לתזונה שלכם מבלי לדאוג לגבי הוספת שומן וכולסטרול נוספים.

האם אבקת חלבון חלבון ביצה בטוחה?

הדאגה העיקרית בשימוש באבקת חלבון ביצה היא כל הסיכונים הנלווים לבישול ביצים גולמיות. אז השאלה היא האם אבקת חלבון ביצה מבושלת? והאם זה בטוח להשתמש בצורה הגולמית?

 
כדי להרגיע אתכם, אבקת חלבון ביצה מפוסטרת לפני שהיא נמכרת. המשמעות היא שהאבקה מחוממת לטמפרטורה מינימלית הנדרשת כדי להרוג את כל החיידקים המזיקים שיכולים לחיות לעתים קרובות בביצים.

לכן אבקת חלבון ביצה היא בטוחה לשימוש בצורת אבקה. אל תהססו להוסיף מעט מים ולצרוך אותן, או להוסיף את האבקה למנות אחרות שלכם, בין אם מבושלות או לא מבושלות.

גבר שרירי ללא חולצה

אבקת חלבון ביצה לעומת אבקות אחרות

כשזה מגיע להשגת כמות החלבון הדרושה לגופכם, יש לכם הרבה אפשרויות. ברור שאתם יכולים לקבל את החלבון מהאוכל שלכם, אבל לעתים קרובות קשה להשיג מספיק, במיוחד אם אתם על דיאטה מיוחדת. לכן, אנשים רבים פונים לאבקת חלבון.

השאלה היא איך אבקת חלבון ביצה נמדדת מול המתמודדים האחרים?

חלבון ביצה מול מי גבינה

גם חלבון ביצה וגם מי גבינה מכילים את 9 חומצות האמינו החיוניות שהגוף צריך, ושניהם גם חלבונים מלאים, מה שהופך אותם לשתי אבקות החלבון המובילות בחוץ. אז מי עדיפה?

 

שתיהן די דומות, אבל אבקת חלבון ביצה ידידותית יותר לאנשים הסובלים מאלרגיות או רגישויות, אז שיקלו ללכת על אבקת חלבון ביצה אם יש לכם אלרגיות למוצרי חלב. לעומת זאת אם אין לכם רגישויות למוצרי חלב, דווקא נמליץ לכם על אבקת חלבון WHEY

ספציפית על אבקת החלבון הבאה:

אבקת חלבון TNT Whey
יותם פרל
יותם פרל
דילוג לתוכן