אבקת חלבון זולה – המומלצים שלנו

יוני 18, 2022

17 אבקות חלבון נבדקו
19 שעות מחקר
44 ביקורות שנבחנו
ללא פרסומות

רוצים לפתח את גופכם מצד אחד, מצד שני התקציב מוגבל, אז וודאי אתם מחפשיo אבקת חלבון זולה. ישנם אלפי מוצרים, מה שלא רק מבלבל, אלא יכול להיות אפילו מרתיע לבחור את האחת מתוך שפע האפשרויות.

כשהתקציב מוגבל אז זה אפילו יותר מלחיץ, כי לך תדע מה אתה בדיוק קונה בזול באינטרנט. הרי הפיקוח על נושא ייצור תוספי התזונה הוא לא הכי קפדני בעולם. בדיוק בשביל זה יצאתי ובדקתי איזו אבקת חלבון משתלמות במיוחד ואלו הם הממצאים. הגישה שלי לשאלה הזאת אומרת שלא צריך להכניס לגוף זבל מצד אחד, מצד שני ניתן למצוא אבקת חלבון מעולה במחיר נגיש. אם אתם מוצאים אבקה המתאימה לכם, על מנת להוזיל עלויות, הזמינו את המנה הגדולה ביותר שלה או נצלו מבצעים מיוחדים.

אבקת חלבון TNT Whey

המדריך לבחירת אבקת חלבון זולה

כשבאים למצוא אבקת זולה לא חייבים להתפשר על איכות. הרבה אבקות חלבון מוסיפות מגוון תוספות לאו דווקא מועילות שאתם לא באמת צריכים ומצד שני מזניחים תוספות שהן כן חיוניות כמו חומצות האמינו. בשביל לא לטעות בבחירת אבקת חלבון זולה ניתן לבחור פשוט באבקת חלבון מי גבינה. זהו מקור מעולה לחלבונים בזול עם ספיגה מהירה במיוחד.

אם אתם צרכנים נבונים, ברגע שתאתרו את אבקת החלבון המתאימה, השתדלו לרכוש אותה בהנחה או במבצע כפי שאנחנו מציעים פה לדוגמא.

מהי אבקת חלבון מי גבינה?

חלבון מי גבינה הוא חלבון המבודד ממי גבינה. זהו החלק הנוזלי של החלב המופרד במהלך ייצור הגבינה. לא רק שבדרך כלל זה די זול כשלעצמו. זו גם דרך ממש יעילה להגביר את צריכת החלבון היומית שלך תוך זמן קצר.

כאשר אתה קונה חלבון מי גבינה בזול זה לא בהכרח אומר שאתה מתפשר על מוצר ברמה נמוכה יותר, אלא לפעמים משמעות הדבר היא שחלק מהחברות פשוט קונות חלבון בכמות סיטונאית כדי שיהיה זול יותר למכור ללקוחות שלהן.

מחקר באינטרנט מגלה  כי התחרות סביב מכירת אבקות חלבון היא גבוהה ולכן חברות מסוימות מחליטות להפוך את החלבון שלהן לזול יותר, מתוך כוונה ויכולת להפוך את המוצר שלהן לאטרקטיבי יותר עבור הלקוחות הפוטנציאליים.

יתרונות של רכישת אבקת חלבון מי גבינה זולה

- עלות מול תועלת

בכל פעם שאתה מחפש לקנות חלבון מי גבינה באינטרנט, המחיר באופן טבעי משחק תפקיד בהחלטה אם לבחור באפשרות מסוימת או לא.

אם אתה צורך אבקת חלבון באופן קבוע, זה מתבקש שתרצה לבחור באלטרנטיבה הזולה יותר, ואם יש אבקות חלבון מי גבינה זולות שהן טובות יותר מהאופציות היקרות יותר, למה לך לשלם יותר?

האתגר היחידי מהבחינה הזו הוא מציאת האיזון הנכון בין עלות לאיכות, וזה קצת קשה מבלי לנסות מלא מוצרים שונים.

אחת הדרכים להבטיח את רכישת אבקת החלבון האידיאלית מבחינת התועלת שהיא נותנת לנו מול המחיר שנשלם היא רכישת כמות גדולה במחיר מוזל. 

- רכישה מרוכזת

כפי שהזכרנו בקצרה למעלה, רכישה מרוכזת בדרך כלל תהיה הרבה יותר משתלמת מאשר רכישת אריזות קטנות יותר מכיוון שהיא מורידה את המחיר למנה. הודות לעובדה שאבקת חלבון היא חומר יבש, רכישה בכמות גדולה היא ממש לא בעיה, כי תוקף המדף שלה הוא ארוך מאוד, ומרגע פתיחת האריזה יש לך בממוצע 6 חודשים לסיים את הכמות שקנית.

מתאמן

 

לא רק שרכישת אבקת חלבון בכמות גדולה מפחיתה את העלות למנה, אלא שקניית אריזה גדולה יותר פירושה רכישות מקוונות לעתים רחוקות יותר, כלומר לא רק שתחסוך פר מנה, אלא גם את החיסכון בעלות המשלוחים!

חסרונות ברכישת אבקת חלבון זולות מדי

- רכיבים מפוקפקים

לפעמים החיסכון במחיר האבקה יעלה לך בעיכוב השגת היעדים שהצבת לעצמך, בעקבות המצאות חומרים מסוימים שעדיף היה שלא היו מופיעים ברשימת הרכיבים.

אם אתה משתמש בחלבון כדי להעלות מסת שריר או לרדת במשקל, עליך להיות מודע לכך שאבקות חלבון זולות עשויות לכלול סוכרים או חומרי טעם מלאכותיים כדי להסוות את הטעם הזול של המוצר.

- חומרי גלם באיכות ירודה

לעתים קרובות כאשר תיתקלו באבקות חלבון מי גבינה זולות, תראו תרכיז מי גבינה' ברשימת החומרים במקום חלבון מי גבינה מבודד' היקר יותר.

רכז חלבון מי גבינה עולה הרבה פחות לייצר בהשוואה לחלבון מי גבינה מבודד.
הסיבה לכך היא שישנם שלבים נוספים להוצא את חלבון מי גבינה מבודד מהחלב ולכן העלות גבוהה בהרבה.

לכן, חלק מחברות החלבון מציעות תערובת של רכז מי גבינה וחלבון מי גבינה מבודד כדי לשמור על עלויות נמוכות.

- תכולת חלבון נמוכה

לא לכל אבקות החלבון תהיה כמות חלבון זהה למנה. חלבון מי גבינה יקר יותר עשוי להכיל אחוז גבוה יותר של בין 70-90% חלבון למנה.

ואילו אבקות חלבון זולות עשויות להכיל עד 30-40% מהחלבון למנה.
באבקות אלה יהיה תוכן גבוה יותר של פחמימות ושומנים עם מרכיבי מילוי כגון חומרי עיבוי בכדי להגדיל את הנפח של השייק ולשמור על עלויות נמוכות.

כעת, לאחר שדיברנו על היתרונות והחסרונות של רכישת חלבון מי גבינה זול יותר, בוא נדבר על היתרונות והחסרונות של רכישת חלבון יקר.

מדוע ללכת על אבקה איכותית במחיר משתלם?

- מרכיבים איכותיים

קניית אבקת חלבון תעלה יותר במחיר כאשר היא עשויה ממרכיבים כמו חלבון מי גבינה מבודד או שהאבקה עשויה מרכיבים אורגניים שמשמעותית איכותיים יותר מאשר כל מיני חלופות זולות יותר.

החלבון הוא כמובן המרכיב העיקרי באבקה וברוב המקרים, סוג החלבון שהמותג ישתמש בו יהיה איכותי יותר, ובהתאם כך מידת יעילותה של אבקת החלבון מבחינת שיעורי הספיגה שלו בגוף.

- בדיקות קפדניות

כאשר אבקת חלבון [1] יקרה, החברה תרצה לוודא שהמוצר הוא ברמה הגבוהה ביותר.
למעשה מאחורי המחיר עומדת ההבטחה של החברה ללקוחות שלה שהמוצר שווה את הכסף.
לכן, המוצר יעבור בדיקות קפדניות במעבדה אשר תספק הוכחות שמחיר אבקת החלבון אכן מייצג את איכותה.

האם כל האבקות היקרות שוות את המחיר?

למרות הכתוב לעיל, עצם זה שהחלבון יקר יותר, זה לא אומר שהוא הטוב ביותר.יש לא מעט מותגי אבקות חלבון שבמקום לשפר את איכות המוצר הם נוטים  לעטוף את המחיר היקר במגוון הטבות במטרה לפתות את הצרכן לרכוש את החלבון שלהן.

עליך לבדוק האם רכישת אותה אבקת חלבון יקרה תועיל לך ולמטרות הכושר שלך.
אם אתה יכול לקבל את אותן התוצאות מאבקת חלבון מי גבינה זולה יותר, אין סיבה שלא ללכת על האלטרנטיבה הזולה יותר.

 

אבקת חלבון TNT Whey
יותם פרל
יותם פרל
דילוג לתוכן