אבקת חלבון כשרה

יוני 24, 2022

8 אבקות חלבון נבדקו
14 שעות מחקר
38 ביקורות שנבחנו
ללא פרסומות

אבקת חלבון כשרה זה משהו שקצת קשה למצוא בחו"ל. עבור מתאמנים שנושא הכשרות משחק אצלם תפקיד חשוב, יש אתגר נוסף כאשר מחפשים את המוצר המתאים ביותר וכנראה שכדאי יהיה לחפש חלופה מתאימה בתוך ישראל.

בדיוק בשביל זה בדקתי מספר אבקות חלבון הנמכרות בארץ ומגיעות עם חותמת כשרות תקפה. השתדלתי לבחור מוצרים שיתנו למתאמן הצעת ערך שווה במיוחד. מצד אחד מחיר סביר ומצד שני איכות מוצר מעולה ושכמובן יהיה עשיר בחלבון. להלן הממצאים.

המדריך לבחירת אבקת חלבון כשרה

אימונים קבועים במכון כושר יתנו לכם מראה חטוב ושרירי עד לרמה מסוימת. אבל אם אתם באמת רוצים להשיג תוצאות מרשימות ולהגיע ליעדים הרבה יותר מהר, חשוב שתשימו לב לתזונה שלכם לא פחות.

הוספת מרכיב חשוב לתכנית התזונה שלכם כמו אבקת חלבון כשרה יעזור מאוד. זאת מכיוון שהוא חיוני לשיקום ובנייה מחדש של השרירים שנפגעו לאחר אימון קשה. היתרונות של חלבון אינם מוגבלים רק לבניית שריר, הוא דרוש גם למגוון תפקידים קריטיים אחרים בגוף והוא גם יכול לסייע לכם להרגיש שבעים יותר לאורך זמן, מה שמפחית את הסבירות שתפנו לנשנושים וחטיפים מתוקים או שומניים לספק את הרעב.

לאכול מאכלים עשירים בחלבון זה לא כל כך קשה. הבעיה שעדיין כנראה לא תגעו לכמות החלבונים הדרושה בשביל שהשריר שלכם באמת יגדל. הכמות המומלצת של 1.4-2 גרם חלבון לק"ג ממשקל גוף ליום למי שמנסה לבנות מסת שריר, כנראה שיידרש מכם לצרוך יותר מחזה עוף לארוחת צהריים וערב או כמה אגוזים בנוסף לארוחת בוקר. למקפידים על כשרות, אבקות חלבון מומלצות ניתן להשיג בעיקר בישראל אבל זה בסדר גמור כי האבקות שקיימות בישראל פשוט מעולות.

גבר חטוב

כיצד לצרוך אבקת חלבון?

מנת הגשה של אבקת חלבון צריכה להכיל 20-30 גרם, חלבון. יש לכך סיבה טובה. הוכח מחקרית שזאת הכמות האידיאלית לתיקון הנזק שנגרם במהלך האימון ולהתחיל סינתזה של החלבון בשריר – התהליך שבאמצעותו רקמת שריר חדשה נוצרת. מחקרים נוספים מוכיחים שתזונה עשירה בחלבון יכולה לעזור להפחית את אחוז השומן בגוף, כך שלא רק תגדלו ותהיו חזקים יותר אלא גם חטובים יותר.

אתם יכולים לשתות את אבקת החלבון שלכם עם מים, לערבב אותה עם נוזלים אחרים כמו חלב או לערבב אותה בתוך שייק פירות מזין, או אפילו להשתמש בה כמרכיב למתכונים אחרים – כמו למשל מאפינס, פנקייקים, וכו'.

איזה סוג כשרות יש לאבקות אלו?

קודם כל חשוב לציין שאבקות אלו מיוצרות בארץ. אבקות המיוצרות בחו"ל, גם אם שמו עליהן חותמת כשרות זה לא משהו שניתן להיות לגמרי בטוח בו. מה שבטוח שגם מוצר כשר מחו"ל לא משתמש בחלב ישראל.

האבקות המובאות כאן לעומת זאת הן כשרות, אלו המכילות מי גבינה מכילות חלב ישראל בהשגחת הרבנות ראש העין. ואילו אבקת החלבון הצמחונית היא כשרה פרווה וגם כן בהשגחת הרבנות ראש העין.

יותם פרל
יותם פרל
דילוג לתוכן