גיינר טבעוני מומלץ

יוני 24, 2022

14 גיינרים נבחנו
22 שעות מחקר
45 ביקורות שנבחנו
ללא פרסומות

כבר מזה זמן מה רציתי לנסות ולבדוק גיינר טבעוני. למרבה הפלא כמות האפשרויות הזמינה בשוק לא כל כך גדולה. על הגיינר הטבעוני של אלפא שמעתי כבר מספר פעמים ממתאמנים ומאמנים שניסו אותו ושיבחו מאוד. אז חשבתי שהגיע הזמן לבדוק את המוצר הזה בעצמי.

כשבאים לבחור גיינר יש כמה פרמטרים שעלינו לבדוק: 

  1. קודם כל איכות הרכיבים, אנחנו נרצה אחד ללא חומרים מזיקים
  2. טעם ומרקם נעימים וטעימים שיהיה כיף לצרוך אותו כי מה לעשות אם יהיה לא טעים כנראה שרובנו לא נשתמש בו בקביעות
  3. יספק תמורה טובה לכספך – זאת אומרת שלא "יקרעו" אותנו במחיר
  4. חשוב להסתכל על המותג ולוודא שאנחנו קונים משהו בדוק ואיכותי. אנחנו לא יודעים מה איכות החומרים שדחפו למוצר ואילו בדיקות הוא עבר או לא עבר.

אז זהו, זה סט הבדיקות שאני העברתי את הגיינר הזה על מנת להחליט אם מדובר בגיינר טבעוני מומלץ. בסקירה זאת הממצאים.

שלב ההזמנה

האמת שזה עוד פרמטר שלא הזכרתי כי הוא לא ממש קשור למוצר, זהו שלב הזמנת המוצר. באופן כללי, רושם ראשוני מאוד חשוב בהרבה דברים בחייים. ככה זה (אצלי לפחות) גם עם הזמנות שאני עושה באינטרנט. אם כיף לי לעשות את ההזמנה, אני מוצא את המוצר שאני צריך בקלות, אין הפתעות לא נעימות בתהליך התשלום והמוצר מגיע אלי מהר, אז זאת גם נקודת פתיחה חיובית לשימוש במוצר.

למזלי, זה בדיוק מה שהיה לי עם הגיינר הטבעוני של אלפא. מצאתי אותו באחת מחנויות האונליין המוכרות ברשת. המוצר קיים ב-2 משקלים של 4 ק"ג ו-8 ק"ג ומגיע בטעם שוקולד אגוזי לוז או קרם עוגיות. מכיוון שאני בוחן את המוצר לראשונה הלכתי על האפשרות של ה-4 ק"ג והטעם שבחרתי לטובת הבדיקה היה קרם עוגיות.

 המוצר הגיע אלי ממש מהר ועם תוקף מעולה של כמה שנים קדימה. כשאני אומר מהר אז זה היה ממש מהר. הוא הגיע ביום למחרת ההזמנה. המוצר היה ארוז היטב והשליח הגיע בזמן נח מבחינתי. זהו הייתי מוכן להתחיל את הבדיקה!

איכות הרכיבים וההרכב התזונתי

בואו נעבור על מנת ההגשה היומית המורכבת מכ-300 גרם בתוספת מים. כמות זאת תכיל כמות יפה מאוד של 48 גרם חלבון המסייע בגידול השרירים. מבחינת חלבונים אבקה זאת מכילה 3 סוגים שונים של חלבון. מקורות החלבון הם כמובן צמחיים ומגיעים מספירולינה, חלבון אפונה וחלבון סויה איזו. ההרכב המשולב הזה נועד להבטיח מהירויות עיבוד שונות של הגוף את החלבונים. ככה אתם מבטיחים לעצמכם שכל סוג חלבון נספג בגופכם בקצב שונה ולמעשה במשך הרבה זמן אתם סופגים חלבון ו"מאכילים" את השרירים. ככה בדיוק מומלץ להזין את השרירים שלנו – לאורך זמן.

מנת הגשה כזאת עתירה מאוד בפחמימות. היא מכילה 236 גרם פחמימה. מקור הפחמימה המרכזי להבנתי בתרכובת הזאת זה הבטטה, שזה מקור נהדר לפחמימה. למען האמת, אפשר היה לגוון קצת את המקורות גם במקרה הזה. בנוסף, משתמשים בגיינר צמחוני זה במזונות על כמו אבקת זרעי צ'יה, אבקת זרעי פשתן וכמובן ספירולינה. זה מספק תוספת מינרלים וויטמינים נחמדה למנת הצריכה היומית.

סך הכל מנה כזאת מכילה 1260 קלוריות, שמהוות כמחצית מצריכת הקלוריות המומלצת לגבר בוגר המעוניין לעלות במשקל. ההרכב התזונתי טוב: הוא לא מכיל כולסטרול, רק 2% שומן וללא שומן טרנס. מדובר במוצר המבוסס על רכיבים טבעיים עם תו תקן המעיד שלא עברו הנדסה גנטית. הוא לא אמור ליצור איזשהן תופעות לוואי בצריכה מבוקרת בהתאם להנחיות. את יתר הקלוריות היומיות השלימו בתבונה על בסיס תזונה מאוזנת ובריאה.

טעמים ומרקמים

לגבי הטעם של המוצר – אין פה משהו מיוחד. הוא מגיע כאמור בשני טעמים שוקולד וקרם עוגיות. הטעם שהשתמשתי בו לבדיקה היה קרם עוגיות. בדף המוצר הבטיחו טעם עילאי שלא טעמתי כמותו. ובכן בעיני זאת הגזמה. יאמר לזכות האבקה שהיא נמסה בקלות במים אחרי ערבוב זריז. אין גושים והמרקם די נעים ונוזלי. ניתן גם לשלב בתוך מתכון לשייק טבעוני. הטעם לא דומיננטי מדי אבל גם לא טעים או מתוק במיוחד, שזה בסדר. בקיצור הטעם נחמד – לא צריך להגזים ולומר שהוא טעים בצורה יוצאת דופן. הוא לא רע ביחס למוצרים אחרים בקטגוריה וזה מספיק טוב כדי לא להימנע משימוש בו. את המבחן שלי הוא עובר בהצלחה.

גבר ללא חולצה בפוזה

תמורה לכסף

המוצר שרכשנו עלה כ-250 ש"ח ל-4 ק"ג. זה מחיר לא הכי זול אבל מדובר במותג איכותי (נגע בזה עוד מעט) המציע מוצר טוב אז אולי תג המחיר סך הכל הגיוני. בכל מקרה יש אפשרות לשפר את מצבנו, אם מזמינים כמות כפולה מקבלים הנחה של כמעט 20% ביחס למחיר פר 100 גרם. התוקף של המוצר שהגיע אלי היה מעולה (כמעט 3 שנים), הטעם כאמור גם כן בסדר. ככה ששווה אולי לשקול להזמין כמות גדולה יותר על מנת כאמור לצמצם את המחיר פר הגשה בכ-20%. סך הכל מדובר במוצר טוב שנותן תמורה טובה לכסף. מהר מאוד תרגישו את הגוף שלכם גדל בדגש על השרירים. הוא יכול להיות בחירה מעולה במיוחד אם אתם רגישים ללקטוז (כי הוא לא מכיל לקטוז) או מנהלים אורח חיים טבעוני ורוצים לגרום לגוף שלכם באמת לגדול.

המותג מאחורי המוצר

אלפא היא חטיבת מוצרי הספורט של מותג תוספי התזונה הענק נוטרי D. מוצרי נוטרי D תופסים שטח מדף מכובד בכל רשתות הפארם בארץ וידועים ומוכרים כאיכותיים (וקצת יקרים). ה"אני מאמין" של חברת נוטרי D אומר:

"…תוספי תזונה הם לא רק תוספים – הם שותפים. המשימה שלנו – לחקור, לפתח ולייצר תוספים המתפקדים כשותפים במסע לעבר אורח חיים בריא.
מה זו בריאות? בעיננו, בריאות אמיתית כוללת שילוב מאוזן בין הרגלים מיטיבים לסגנון חיים אישי, בין טכנולוגיה לטבע ובין מדע לרוח. לכן שמנו בראש מעייננו את ההקשבה לכם, הפיתוח הטכנולוגי והשימוש במשאבי הריפוי של הטבע, על מנת לעזור לכמה שיותר אנשים למצוא את הדרך האישית שלהם ולהצליח לדבוק בה." הציטוט לקוח מתוך האתר של היצרן.

יותם פרל
יותם פרל
דילוג לתוכן