מולטי ויטמין לנשים – כך תוכלי לבחור נכון

ינואר 30, 2022

9 מולטי ויטמינים נבחנו
12 שעות מחקר
70 ביקורות שנבחנו
ללא פרסומות

ויטמינים ותוספי מזון מגיעים בכל הצורות והגדלים. כמעט בכל בית מרקחת אליו תפנו, תתקלו בעשרות מולטי ויטמינים על המדפים, כל אחד מתהדר ביתרונות ובנוסחאות משלו. אלא אם את דיאטנית, יכול להיות שלא תדעי איזה מוצר הוא הנכון עבורך מתוך שפע המוצרים הרחב הזה.

הבאנו כאן מספר טיפים שיעזרו לך להבחין בין ויטמינים ותוספי מזון באיכות גבוהה לבין אלה שאינם יעילים.

המדריך לבחירת מולטי ויטמין לנשים

יש כמה משתנים שאתן חייבות לקחת בחשבון כשאתן באות לבחור מולטי ויטמין. כולל הדברים הבאים:

מרכיבים איכותיים

אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון במולטי ויטמין הוא המרכיבים שלו. יש לשים לב שמולטי ויטמין לנשים צריך להכיל את רכיבי התזונה החיוניים שהגוף צריך כדי לשמור על בריאות מיטבית, ובנוסף שאינו מכיל מרכיבים נוספים שעלולים לפגוע ביעילות שלו.

חלק מהחברות כוללות חומרי מילוי סינתטיים בפורמולות שלהן, כמו תאית או ג'לטין, כדי לתפוס יותר מקום בתוך הקפסולות ולחסוך לחברה כסף. כדי להימנע מחומרי מילוי אלו, חפשו פורמולות נטולות חלב, סויה, וגלוטן, אשר מכילות מרכיבים טבעיים בלבד.

תהליך ייצור איכותי

גם אם חברת מולטי ויטמין לנשים משתמשת במרכיבים הטובים ביותר בשוק, אינך יכולה להיות בטוחה שאותו מוצר יפיק את התועלת הרצויה אם הוא לא הופק בתהליכי ייצור בטוחים. לכן, מתן חשיבות לתהליכי הייצור של חברה הוא עוד שלב משמעותי בקביעת איכות המוצרים השונים.

מדד אחד לכך שחברה אכן מקפידה על תהליכי ייצור איכותיים הוא ביצוע של בדיקות צד שלישי. חברות שעוברות בדיקות צד שלישי שולחות את הוויטמינים שלהן למעבדה מוסמכת של צד שלישי לפני שמוציאות אותן לשיווק ללקוח. מעבדה זו מודדת את הויטמינים מול מספר פרמטרים ומוודאת את תקפותם.

למי כדאי להשתמש בתוסף מולטי ויטמין?

אכילת תזונה מאוזנת ברמה מוקפדת מאוד עשויה להיות מאתגרת עבור רוב הנשים. לכן, אין הרבה נשים שלא ימצאו תועלת בצריכת מולטי ויטמין פעם ביום במקביל לתזונה היום-יומית שלהן, אשר כמובן בשאיפה להיות בריאה עד כמה שאפשר. עם זאת, חלק מהנשים יפיקו תועלת רבה יותר מהוספת מולטי ויטמין המיועד לנשים לשגרתן מאשר נשים אחרות.

נשים בגיל הפוריות

אם את בגיל הפוריות, צריכת תערובת מאוזנת של ויטמינים ומינרלים עשויה להכין אותך להריון עתידי ו/או לשמור על הריון בריא.

אפשרויות המולטי ויטמין הטובות ביותר לנשים יכולות גם לתמוך בבריאות הרבייה הכוללת, כלומר הן יכולות לקדם גם מחזור וסת בריא.

אם את מתכננת להיכנס להריון, צרי תוכנית עם הרופא המטפל שלך כדי לברר האם חסרים לך ויטמינים מסוימים, ואילו ויטמינים כדאי לך לצרוך.

אם את מבוגרת יותר אולי תרצי לקרוא על מולטי ויטמינים מומלצים לנשים מעל לגיל 50

בחורה מבצעת מתיחה

אנשים עם דיאטות מגבילות

אם את מקפידה על דיאטה מגבילה, כמו דיאטה נטולת גלוטן או חלב, ייתכן שאינך מקבלת איזון מלא של ויטמינים מהמזונות שאת אוכלת. השלמת התזונה שלך עם תוספי המולטי ויטמין עשויה לעזור לך לקבל את כל מה שהגוף שלך צריך מבלי לשנות את המזון שאת אוכלת.

לעתים קרובות, חלק מהנשים בדיאטות מגבילות נצמדות לדיאטות אלו עקב בעיות עיכול. למרבה המזל, אפשרויות המולטי ויטמין הטובות ביותר לנשים גם מחזקות את בריאות המעיים ומסייעות בחילוף חומרים בריא, מה שמועיל במיוחד עבור נשים עם בעיות עיכול קיימות.

נשים לאחר גיל המעבר

נשים רבות חוות שינויים הורמונליים במהלך ואחרי גיל המעבר [1].

נטילת מולטי ויטמין יכולה לסייע בהקלת כמה מהתסמינים הנובעים מהשינויים ההורמונלים הללו, לעזור לנשים לאחר גיל המעבר להרגיש טוב יותר ולשמור על רמות ויטמינים ומינרלים מאוזנת לפי צורך הגוף בגיל מבוגר יותר.

נשים בהריון

נשים בהריון עשויות להפיק תועלת מנטילת ויטמינים טרום לידתיים כדי לעזור לתמוך בבריאותן ואולי להפחית את הסיכון למומים מולדים אצל התינוקות שלהן. אם את בהריון, הקפידי לבדוק עם הרופא שלך לפני נטילת מולטי ויטמין כדי להבטיח שאת בוחרת את המולטי ויטמין לנשים הטוב ביותר למצב הבריאותי הספציפי שלך. הרופא שלך עשוי להמליץ ​​לך על מוצר ספציפי.

בחורה מחזיקה תוסף פרוביוטיקה

לסיכום

נטילת מולטי ויטמין יכולה לספק יתרונות רבים לבריאות שלך. בין אם את מנסה לרדת במשקל, להשלים חוסרים בתזונה שלך, או פשוט לתמוך בתפקוד השגרתי של הגוף שלך, אפשרויות המולטי ויטמין הטובות ביותר לנשים מספקות את כל חומרים מזינים שכנראה תזדקקי להם.

בעוד שקבלת רכיבים תזונתיים חיוניים דרך תזונה בריאה יעילה יותר מלקיחת ויטמין, השגת תזונה מאוזנת לחלוטין היא לא תמיד ניתנת לביצוע. כתוצאה מכך, נטילת מולטי ויטמין עשויה להיות פתרון מתאים עבור נשים רבות.

נטע לוי
נטע לוי
דילוג לתוכן