נוטרי די חוות דעת – סקירת מותג תוספי תזונה

ינואר 18, 2022

במסגרת פעילות האתר אנחנו בודקים אלפי מוצרים ותוספים של יצרנים מהארץ ומהעולם. בשל כך יש לנו את האפשרות להשוות גם ברמת המותג. דבר זה חשוב מכיוון שכולנו מחפשים תוספי תזונה איכותיים שישדרגו את שגרת התזונה שלנו ויביאו אותנו אל התוצאות כמה שיותר מהר מבלי להסב נזק לגוף. הבעיה שהאינטרנט "מפוצץ" בהבטחות מהסוג הזה ולעיתים במחיר מאוד מפתה. 

בתוך כל השפע הזה בולטת לטובה חברת נוטרי די הישראלית. היא אחראית על עשרות מוצרי בריאות איכותיים, ויטמינים, מינרלים, תוספי סופרפודס וחלבון, גיינרים ושאר התוספים לספורטאים. כל מוצר של חברה זאת שבחנו, ניכר עליו שהושקעו בו מאמצים ומחשבה בפיתוח והתאמה לצרכי המשתמש.

מה חברת נוטרי די מציעה?

חברת נוטרי די מציעה מגוון רחב של מוצרי בריאות תוך כדי כך שהיא דוגלת במוטו שלה "לא תוספים, שותפים". מוצרי הבריאות של נוטרי די נמצאו איכותיים, הודות לשמירה על איכות חומרי הגלם ושימוש בטכנולוגיית עיבוד חדשנית לשימור איכות המוצרים.

טכנולוגיה חדשנית

במקביל לטכנולוגיה חדשנית ליצור תוספי המזון, חברת נוטרי די משתמשת גם בטכנולוגיה ייחודית שתעשה לכם הרבה יותר טוב, עם אותם התוספים דרך שיפור ספיגת התוספים. חלק מתוספיה של נוטרי די עובדים בטכנולוגיית השחרור המושהה, שיטה המגיעה מעולם הפארמה.

ישנם תוספים, שהגוף לא יכול לעכל כמות גבוהה מהם במכה, ובדרך כלל חלק גדול מהם לא נספג ויוצא עם האוכל. טכנולוגיית השחרור המושהה, מאפשרת לתוספי התזונה שתקחו להשתחרר בצורה מתונה לאורך היום, כך שגופכם יוכל לספגוש בקלות את כל הטוב בתוספים שלכם.

עוד יתרון של שיטה זו, הוא שיש תוספים שעלולים לגרום לאי נוחות בגלל הקושי שלהם למערכת העיכול, לא עוד! כשתוספים אלו משתחררים בצורה מתונה לאורך היום, לגוף הרבה יותר קל לעכל אותם ולכם הרבה יותר קל להמשיך את היום בריאים ומאושרים.

כחול לבן

חברת נוטרי די היא חברה ישראלית. בשונה מחברות אחרות במקורן בחו"ל, אנחנו יודעים את מקור חומרי הגלם, מקום הייצור ואנו יודעים שיש למי לפנות. כשמדובר בחברות מחו"ל, לא תמיד יש לנו מענה ולפעמים איכות המוצרים מוטלת בספק. כיף לקנות מפרצוף מוכר.

תוספי תזונה כשרים

לנוטרי די מגוון רחב של תוספי תזונה כשרים. כשמדובר בכשרות, תמיד עדיף מוצר ישראלי, כמובן שתחום הכשרות פה הרבה יותר מפותח ומפוקח מאשר בבמדינות אחרות בהן מייצרים תוספי מזון כמו סין, הודו או ויאטנם.

תקשורת קלה

בגלל שמדובר בחברה מקומית, אפשר ליצור קשר בקלות ולשאול כל שאלה שיש לכם דרך טופס צור הקשר באתר החברה, במייל או בטלפון שלהם והכל, בעברית, בלי אי הבנות ובלי סיבוכים. הכל ישר ולעניין.

מוצרי נוטרי די

ויטמינים ומינרלים

בין מוצריה של נוטרי די ישנו מגוון רחב של ויטמינים ומינרלים. אם אתם צריכים השלמה של ויטמינים או מינרלים כנראה יש אצל נוטרי די את מה שתצטרכו. כל התוספים הנצרכים ביותר וביניהם מגנזיום ציטראט, אבץ פיקולינט, מולטי ויטמין ועוד שלל מוצרים מיוצרים כאן בישראל באיכות הגבוהה ביותר.

תוספי תזונה לספורטאים

נוטרי די פיתחו את קו המוצרים אלפא לעוסקים בפעילות גופנית. מדובר בקו המאופיין במחקר מדעי מעמיק והבנה טובה של מה שבאמת דרוש לספורטאי או מתאמן בשביל לשפר תוצאות. סדרת מוצרי אלפא מומלצת במיוחד לעוסקים בפעילות אירובית או פיתוח גוף.

תוספי תזונה טבעוניים

למען הפיכת החברה לברת-קיימא, נוטרי די [1] מצמצמת כמה שאפשר את השימוש במוצרים מן החי תוך כדי התחשבות בזמינות התוספים לגוף. חלק גדול ממוצריה של נוטרי די טבעוניים לגמרי והיא מעודדת את צרכניה להתחבר לטבע ולהפוך את החברה לידידותית לסביבה.

מוצרי נשים

אחת מהבעיות הגדולות בעולם המדע בכללי ובתזונה בפרט הוא חוסר המחקר העוסק בצרכים השונים והיחודיים לנשים. רוב המחקר עסק עד לא מזמן בעיקר בגברים ולכן אין הרבה חברות שיודעות לייצר תוספים מסויימים בצורה הכי טובה לגוף האישה.

לנוטרי די סדרת מוצרים מיוחדים לנשים המותאמים במיוחד לגוף האשה ולצרכיו היחודיים כמו פרוביוטיקה לנשים, מולטי ויטמין לנשים והרבה אחרים. ישנם תוספים שגופם של הגבר והאשה סופגים בצורה שונה והעדיפות היא תמיד למוצרים מותאמים לצרכיהן של הנשים.

פרוביוטיקה

נוטרי די מייצרת מוצרי פרוביוטיקה מסוגים שונים להתאמה מושלמת לעצמכם, הפרוביוטיקה של נוטרי די מגיעה ממקור איכותי ועשויה להפחית את הסיכוי לחוות תופעות לוואי של פרוביוטיקה. הקיבה שלכם היא לא רק המקום שבו האוכל מתעכל, בקיבה קורים עוד תהליכים שמשפיעים על כל הגוף, לדאוג לקיבה שלכם עם חיידקים פרוביוטים זה לדאוג לכל הגוף.

צמחי מרפא

לטבע יש כל כך הרבה לתת לנו, התרופה היא בצמחים. נוטרי די מוכרת מגוון רחב של צמחי מרפא למטרות שונות כמו תוספי ספירולינה או כמוסות מורינגה. אתם יכולים להנות ממגוון מוצריה ולהיות בריאים יותר דרך רפואה טבעית.

קולגן

במקביל למותג החלבון של נוטרי די, אלפא, נוטרי די מייצרת גם תוספי חלבון קולגן.

קולגן הוא החלבון המרכיב את כל רקמות העור, הציפורניים והשיער שלכם. כיום מאמינים שצריכת קולגן עשוייה לחזק את הרקמות שהוא מרכיב בגופנו.

חברת תוספי תזונה איכותית

נוטרי די מספקת למגוון רחב של צרכנים מגוון רחב של מוצרים. המוצרים איכותיים, טבעיים, אנחנו נהננו מהם וכיף לדעת שהחברה שמייצרת אותם מקומית ויש עם מי לדבר. את המוצרים ניתן לקנות בחנויות אינטרנטיות כמו וגה סטור, טבע בריא ועוד.

יותם פרל
יותם פרל
דילוג לתוכן