שורפי שומן טבעיים – כיצד לשלב אותם בתזונה היומית?

פברואר 13, 2022

שורף שומן BurnEat
  • אנחנו תמיד ממליצים על כושר גופני ותזונה נכונה לפני כל שימוש בכדורים או תוספים כלשהם להורדה במשקל. אין במידע בכתבה זאת תחליף להוועצות עם רופא או רוקח בטרם רכישת התכשיר והתחלת השימוש בו. כמו כן, מומלץ להתייעץ עם רופא או רוקח בכל הנוגע למטרות ואופן השימוש, תופעות לוואי, ואינטראקציה עם תכשירים אחרים. 

כאשר מדברים על שורפי שומן טבעיים מתייחסים לתבלינים, עשבי התיבול ואפילו משקאות שיעזרו לכם לשרוף שומן מהר יותר. אם המטרה שלכם היא לרדת במשקל, כנראה שתרצו להוסיף את שורפי השומן הטבעיים האלה לארוחות שלכם; התבלינים, התמציות ותוספות אחרות שיעזרו לכם להשיג את הגוף החטוב שלכם פי 2 יותר מהר.

יש לזכור שאמנם כולנו נלחמים באחוזי השומן אבל בכל זאת כדאי לצרוך כמות מסוימת של שומן ברמה יומית

משקאות

פולי קפה ירוקים

תמצית פולי קפה ירוק מסייעת להגביר את החום המופק בתאים שלנו, תהליך הנקרא תרמוגנזה, אשר שורף אנרגיה, כולל שומן.

בפולי קפה ירוקים (גולמיים) יש גם רמה גבוהה של חומצה כלורוגנית. מחקרים מצביעים על כך שהדבר עלול להפריע לספיגת הפחמימות במערכת העיכול, ולהוביל להפחתת התנגודת לאינסולין ושקיעת שומן.

פולי קפה

תה ירוק

הוכח כי תה ירוק מפעיל את פעילות שריפת השומן התרמוגנית של הגוף.

תבלינים

כמון

תבלין הזהב הזה יכול לעזור לכם לרדת במשקל, להפחית את שומן הגוף ולשפר את רמות הכולסטרול הגבוהות. מחקרים מצאו שהוא מגביר את איבוד השומן כמעט פי שלושה.

כורכום

כורכומין, המצוי בכורכום, יכול להפחית את היווצרות רקמת השומן על ידי דיכוי כלי הדם הדרושים ליצירתו. לכורכומין עשויה להיות השפעה גם על חילוף החומרים של שומן, מה שעשוי לתרום להורדת השומן בגוף ולעלייה במשקל הגוף.

ג׳ינג׳ר

לג'ינג'ר יש השפעה תרמוגנית על הגוף, מה שאומר שהוא מעלה את הטמפרטורה הפנימית מספיק כדי לשרוף יותר קלוריות ולהשתמש באנרגיה יותר. הוא גם מסייע בעיכול מה שתורם לדחיפה מטבולית נוספת. ג'ינג'ר הוא תבלין מצויין ויכול לשמש כשורף שומן לנשים במיוחד.

קינמון

תבלין נוסף בעל תכונות תרמוגניות, הקינמון, עשוי גם לעזור לשרוף שומן קרביים (השומן סביב האיברים הפנימיים) למרות שמחקרים עדיין לא בוצעו בצורה מספקת על בני אדם על מנת לתת תשובה חד משמעית.

צמחים וירקות

חילבה

חילבה עוזר לאיזון רמות הגלוקוז בדם [1]. זרעי חילבה מכילים סיבים וכימיקלים אחרים שעוזרים להאט את ספיגת הפחמימות והסוכרים בגוף.

בכך הוא עוזר להפחית את עליות רמת הסוכר בדם ואת אחסון השומן. הוא גם מסייע לחילוף החומרים של שומנים וכך הם משמשים למקור אנרגיה זמין ולא מאוחסנים.

שום

שום הוא מזון תרמוגני נוסף, אבל אם לא די בכך, נמצא שהוא מפחית את לחץ הדם ויכול לסייע במניעת תנגודת לאינסולין ושיפור חילוף החומרים.

צ׳ילי

צ'ילי נחשב כבר זמן רב למאיץ מטבולי, והוא יכול גם כן לעזור בשריפת שומן על ידי הגברת התרמוגנזה.

תוסף תזונה על בסיס טבעי

דרך נוספת היא פשוט לקחת כדורים להרזיה. ישנם כיום מגוון מוצרים על בסיס רכיבים טבעיים מעולים שעושים את העבודה בצורה יעלה ובטוחה. ניתן להוסיף גם תוספים כמו ג'ימנמה המפחיתה חשק למתוק.

שורף שומן BurnEat
נטע לוי
נטע לוי
דילוג לתוכן