חופשה בריאה ב-David Intercontinental Tel Aviv

לאחרונה הזדמנה לי אפשרות להעביר סוף שבוע במלון בתל אביב על חוף הים. הבחירה היתה בין מלונות הבוטיק החדשים הרבים שהופיעו לאחרונה בתל אביב לאורך הטיילת,  לבין מלונות ותיקים יותר כמו דיויד אינטרקונטיננטל, דן או הילטון. כחובב כושר גופני מושבע, השיקולים המרכזיים בבחירה מבחינתי היו: תזונה בריאה, מתקני כושר ובריכה וקרבה לים. לבסוף, החלטתי ללכת על חופשה בריאה ב-David Intercontinental Tel Aviv. בפוסט זה אשתף אתכם בפרטים לגבי החופשה והחוויות במהלכה.

הגעה למלון

אחת הסיבות שבחרתי במלון זה היא המיקום שלו בשכונת "נווה צדק" שוקקת החיים בתל אביב בסמוך לקו החוף. אני מאוד אוהב שחייה בדגש על שחייה בים לכן הקרבה של מלון זה לים (350 מטר מקו החוף) היוותה שיקול חשוב.

הצ'ק אין באופן רשמי הוא מהשעה 15:00 אבל הגעתי הרבה קודם בשביל לנצל את היום כמו שצריך. קיבלו אותי בקבלה בצורה לבבית ומנומסת, השארתי שם את החפצים והלכתי לים בזמן שהכינו עבורי את החדר.

החופים הקרובים למלון הם חוף אביב שנמצא 350 מ' מהכניסה למלון, חוף צ'ארלס קלור במרחק 450 מטר, חוף הבננה 600 מטר מהמלון, חוף עלמה וחוף ירושלים גם הם נמצאים במרחק הליכה (או שחייה לחובבי השחייה בים).

לאחר שחייה של כשעה וחצי בים השלמתי את הקלוריות עם ארוחת צהריים במסעדה במקום.

קרא עוד: אבקות חלבון מומלצות

על החדר במלון

ההזמנה שלי כללה ארוחת בוקר בלבד לכן החלטתי לנצל את הזמן על מנת להתארגן בחדר ולעשות סיבוב במתקני המלון. 

הנוף פשוט מהמם. מצד אחד הים התיכון עם המרחבים האינסופיים, מסגד חסן בק ויפו העתיקה עם כל ההיסטוריה וההדר, מכיוון שני הבתים ההיסטוריים של נווה צדק, שהופכת לגורדי השחקים שממלאים את הנוף התל אביבי. השילוב בין ישן וחדש, עם הים מספרים את הסיפור של תל אביב בצורה מעולה.

לגבי החדר עצמו הוא היה די מרווח והיה נקי ונעים וגם המיטה נוחה עם מזרן איכותי ואורטופדי חדש יחסית מה שמאוד חשוב אחרי אימון גב. אבל החדר לא מדהים בשום צורה, סך הכל די סטנדרטי. הבונוס היה מרפסת קטנה ממנה ניתן להנות מהבריזה של הים בשעות הערב.

סיבוב במלון – בריכה, חדר כושר וספא

היה לי זמן פנוי עד לארוחת הערב והחלטתי לנצל אותו בשביל לעשות סיבוב במלון. במהלכו התכנית היתה לעבור בבריכה ולהגיע למכון כושר לאימון זריז.

אני חייב לציין שלמרות גודלו העצום של המלון, מאוד קל לנווט בו, הכל מסודר בצורה הגיונית ויש שילוט אז מגיעים ליעד בקלות.

אז קודם כל הגעתי לבריכה החיצונית. היא פועלת במתכונת עונתית (לא פעילה בחורף), מתאימה לכל הגילאים עם מים רדודים לשחיינים הצעירים וגדר מסביב ובר-בריכה מפנק.

קרא עוד: גיינרים מומלצים

לאחר הסיבוב בבריכה המשכתי לחדר הכושר. שם עשיתי אימון אירובי של 45 דקות על הליכון סופר חדש ואיכותי והמשכתי לאימון משקולות של 45 דקות נוספות עם דגש על אזור החזה ויד קדמית.

כל הציוד במכון היה חדיש ובטיחותי וחווית האימון היתה מעולה.

הם מציעים גם שירותי מאמן כושר אישי, אזור ספא שכולל עיסויים, סאונה, חדר אדים, ועוד. השירותים הללו הינם בתשלום נוסף אז לא עשיתי אף אחד מהם.

ארוחת ערב ובילוי לילי בעיר

את היום סיימתי בארוחת ערב בריאה ועתירת חלבונים שכללה חזה עוף וקינואה. כאמור הזמנתי ארוחת בוקר בלבד לכן הארוחה היתה במסעדה חיצונית למלון בשכונת "נווה צדק" הססגונית. המשכתי את הערב עם ביקור במופע במרכז סוזן דלל באזור. הלכתי לישון בשעה סבירה (23:00 בלילה) על מנת לישון מספיק שעות ולהתעורר לארוחת בוקר וריצת בוקר לאורך הטיילת בתל אביב. 

אני מקפיד על 8 שעות שינה בלילה ולכן התעוררתי בשעה 7 בבוקר על מנת להתחיל את היום עם ריצת בוקר לאורך הטיילת עוד לפני ארוחת הבוקר. 

יצאתי לריצת בוקר בת חצי שעה. היה כיף ולא מדי והשילוב של הנוף התל אביבי נותן אווירה כיפית לאימון בוקר. סיימתי את האימון עם טבילה בים בסמוך למלון והלכתי להתקלח.

קרא עוד: כדורים להרזיה

ארוחת הבוקר במלון היתה טובה עם מבחר עשיר יחסית. אני אכלתי ביצים עם סלט וגם הקפה היה נהדר. ביליתי את שאר היום בבריכה לפני הצ'קאוט ב-12 בצהריים. 

סה"כ העברתי חופשה בריאה ב-David Intercontinental Tel Aviv בצורה מוצלחת ונהנתי מכל רגע.

יותם פרל
יותם פרל
יותם הוא מאמן כושר, התשוקה שלו לתחום הביאה אותו לשתף את המידע עם העולם באמצעות בלוג זה. ההמלצות שלו ותכניות האימונים כבר עזרו להמון אנשים להשיג את הגוף שהם תמיד רצו ובאופן כללי להפוך לבריאים וחזקים יותר.
עשוי לעניין אותך..