מלון מושלם לילדים בארץ

מאי 9, 2024

בכל הנוגע לחופשות משפחתיות, הבחירה במלון מושלם לילדים בארץ יכולה לעשות את כל ההבדל. בישראל ישנם מספר רב של מלונות הפונים במיוחד למשפחות, ומציעים מגוון שירותים ופעילויות שנועדו לבדר את הילדים והמבוגרים כאחד. מפארקי מים ועד למועדוני ילדים בפיקוח, הנה כמה מהמלונות הידידותיים למשפחות הטובים ביותר בארץ:

1. מלון צובה, קיבוץ צובה

מלון צובה, הממוקם בהרי יהודה הציוריים ממערב לירושלים, הוא מקום מפלט מושלם למשפחות המחפשות חופשה שלווה אך משעשעת. המלון מתהדר ב-64 סוויטות משפחתיות מרווחות, המאכלסות עד חמישה אנשים בנוחות. האורחים יכולים להתפנק מהנופים המדהימים של הגבעות והכרמים שמסביב, וליצור רקע שליו לשהותם.

אחד משיאי השהות במלון צובה הוא הכניסה חינם לפארק השעשועים קיפצובה, הממוקם בקרבת מקום. פארק זה מציע מגוון רחב של אטרקציות המתאימות לכל הגילאים, מטיולים מרתקים ועד משחקים ופעילויות מהנים. בנוסף, האורחים יכולים לנצל 25% הנחה על סדנאות במפעל השוקולד, שם הם יכולים ללמוד על אומנות הכנת השוקולד ואף ליצור פינוקים מתוקים משלהם.

2. מלון פרימה מיוזיק, אילתמפתח חדר במלון

מלון פרימה מיוזיק התוסס בולט כיעד ייחודי ומרגש למשפחות. ממוקם על חוף אלמוג המדהים, המלון מציע מועדון מוזיקה לילדים, בו הילדים יכולים לעסוק בפעילויות הקשורות למוזיקה ואף להקליט את שיריהם באולפן הקלטות מקצועי.

אחד המאפיינים הייחודיים ביותר של המלון הוא המוזיקה המוזרת מתחת למים בבריכה, ויוצרת חוויה סוחפת ומשעשעת באמת לאורחים בכל הגילאים. בין אם נרגעים על החוף או נהנים מהאווירה התוססת של אילת, מלון פרימה מיוזיק מציע שהות בלתי נשכחת למשפחות המחפשות חופשה מהנה.

3. לאונרדו קלאב אילת

לאונרדו קלאב אילת ממוקם ברחוב קמפן בצפון ביץ', אתר נופש הכל כלול עם פארק מים, מופעים, פעילויות לילדים בפיקוח ו-282 חדרים בצבעים שובבים.

4. מצודת דוד, ירושלים

ממוקמת ברחוב המלך דוד 7, מצודת דוד מציעה מרכז משחקים לילדים בעיצובה של שרית שני היי, בריכת שחייה חיצונית ובריכת ילדים.

5. Ramada by Wyndham

מלון רמדה ממוקם בגשר רופין בשדרות הרצל, ומציע חדרי שינה וחדרי משפחה מחוברים, בריכות מקורות וחיצוניות, מגרש משחקים ושירותי בייביסיטר.

6. מלון רמת רחל

מלון רמת רחל ממוקם בקיבוץ רמת רחל, דרום ירושלים, ומציע אירוח ששופץ לאחרונה וסיורים באטרקציות בקיבוץ, לרבות מטע דובדבנים ומטע זיתים אורגני.

7. Ramon Inn (Pundak Ramon)

פונדק רמון, הידוע גם בשם פונדק רמון, הוא מלון מקסים השוכן ברחוב עין עקב 1 במצפה רמון. הוא מציע מקום מפלט נעים לאורחים עם סוויטות הדומות ל"דירות", עם מטבחונים מאובזרים לנוחות נוספת. המלון כולל חדר משחקים, המושלם לבידור ילדים, ובריכה מקורה ומחוממת בה האורחים יכולים להירגע ולהירגע.

8. נופש חוף נחשולים, קיבוץ נחשולים

אתר הנופש נחשולים חוף הים, הממוקם בחוף הכרמל בקיבוץ נחשולים, מציע חווית אירוח ייחודית בבתי קיבוץ כפריים שהוסבו. עם 153 יחידות אירוח, אתר הנופש מתגאה במדשאות רחבות ידיים, אידיאליות לטיולים נינוחים, כמו גם ברביקיו ושולחנות פיקניק לסעודה בחוץ. לאורחים יש גם גישה ישירה לחוף, המאפשרת להם ליהנות מהשמש, החול והים.

9. מלון עונות

מלון עונות, הממוקם בשדרות ניצה 1 בנתניה, הוא מקום מפלט ידידותי למשפחות המציע סוויטות מרווחות ו"סוויטות סופר" לקבוצות גדולות יותר. המלון כולל בריכת שחייה חצי אולימפית, מושלמת לחובבי שחייה, ובריכת ילדים לאורחים צעירים יותר. בנוסף, יש מגרש משחקים ספורט וחדר משחקים לילדים, מה שמבטיח שלמשפחות יש שפע של פעילויות ליהנות ביחד.

10. הילטון תל אביבמלון מחכה

מלון הילטון תל אביב, הממוקם ברחוב הירקון 205, הינו מלון יוקרתי על חוף הים המשקיף לנוף מדהים של הים התיכון. ילדים עד גיל 18 שוהים חינם במלון זה, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור משפחות. המלון מספק מזנון ארוחת בוקר חינם לילדים מגיל חמש ומטה, כמו גם בריכה חיצונית ובריכת ילדים נפרדת לאורחים צעירים להשתכשך ולשחק.

מלון מושלם לילדים בארץ אלו מציעים מגוון שירותים ופעילויות על מנת להבטיח שלמשפחות תהיה שהות בלתי נשכחת ומהנה בישראל. בין אם אתם מחפשים הרפתקאות או רגיעה, במלונות האלה יש משהו לכולם.

על ישראל

ישראל, מדינה במזרח התיכון, היא ארץ של היסטוריה עשירה, תרבויות מגוונות ונופים מדהימים. ממוקמת בחופו המזרחי של הים התיכון, ישראל גובלת בלבנון בצפון, בסוריה בצפון מזרח, בירדן במזרח ובמצרים בדרום מערב. זוהי המדינה היחידה בעולם עם רוב אוכלוסייה יהודית, והיא נחשבת לארץ הקודש המקראית על ידי יהודים, נוצרים ומוסלמים.

אחת הערים האיקוניות ביותר בישראל היא ירושלים, מקום בעל משמעות דתית עצומה עבור כל שלוש הדתות המונותאיסטיות הגדולות. העיר היא ביתם של הכותל המערבי, כיפת הסלע וכנסיית הקבר, בין אתרים קדושים נוספים.

יותם פרל
יותם פרל
דילוג לתוכן