פרוביוטיקה מומלצת

17 מוצרי פרוביוטיקה נבדקו
30 שעות מחקר
110 ביקורות שנבחנו
ללא פרסומות

כולנו רוצים להנות מהיתרונות הטמונים בחיידקים הידידותיים שמוכלים בפרוביוטיקה. הבעיה שכיום שפע האפשרויות הוא כה עצום, שקשה לבחור מוצר שבאמת יעזור לנו ומצד שני לא לשלם הון תועפות. איזה פרוביוטיקה באמת עושה את העבודה?

בשביל לענות על השאלות הללו הצוות שלנו יצא ובדק המון מוצרי פרוביוטיקה הזמינים כיום על מנת לאתר את המומלצים ביותר.

הבחירה שלנו
מומלץ בחום
Now
תמורה מעולה למחיר
Dr. Mercola

מוצרי פרוביוטיקה הכי מומלצים ב-2021

1.

פרוביוטיקה Raw Probiotics

מדובר באחד ממוצרי הפרוביוטיקה המובילים בשוק העולמי. המוצר מיוצר על בסיס מזונות מלאים של חברת Garden of Life, דבר המבטיח תרכובת איכותית במיוחד.  המוצר פותח במשך שנים רבות במעבדות החברה, ונחשב למוצר מוביל בקרב יועצי התזונה.

הייחודיות של פרוביוטיקה Raw Probiotics היא בכמות החיידקים הידידותיים בכל כמוסה. 100 מיליארד חיידקים ידידותיים מ-34 זנים שונים מבטיחים שתקבלו את הפרוביוטיקה השלמה ביותר שיש כיום בשוק להציע.

יתרונות

חסרונות

2.

פרוביוטיקה של Now

התוסף זה מיוצר על ידי חברת NOW האמריקאית. שמו של המותג הותיק הולך לפני בתחום תוספי המזון עם למעלה מ-70 שנות פעילות ענפה בתחום. כשאתם לוקחים מוצר של Now, אתם יכולים להיות בטוחים שמדובר במוצר איכותי שנבדק ותוכנן בקפידה ובאמת עושה את העבודה שלשמה יועד.

התרכובת בתוך הכמוסה מכילה 10 זנים ו-25 מיליארד חיידקים ידידותיים. מתאים גם לטבעוניים. התוסף אינו מכיל חיטה או גלוטן, והוא מתאים גם לרגישים ללקטוז (פרווה)
התוסף מקבל חוות דעת טובות מהמשתמשים באופן עקבי.

יתרונות

חסרונות

3.

פרוביוטיקה Dr. Mercola

אולי מותג זה לא נוצץ ומוכר וגם קצת קשה להגייה אבל הופתענו לגלות מוצר באמת מעולה.קודם כל, הוא מכיל לא פחות מ-70 מיליארד מושבות חיידקים פרוביוטים המגיעים מ-10 זנים שונים בכל כמוסה.מה שהופך אותו לעוצמתי במיוחד.

חוות הדעת של המשתמשים היו חיוביות במיוחד והעידו על שיפור משמעותי של פעילות המעיים ובעיות נוספות שתוסף זה סייע להם לפתור. כמו כן, תג המחיר נח יחסית והעובדה שהכמוסות עמידות לחומצות הגוף ומתמוססות לאט לספיגה מיטבית של הפרוביוטיקה בהחלט משלימים מוצר נהדר.

יתרונות

חסרונות

מה כדאי לבדוק לפני שרוכשים פרוביוטיקה?

אופן הדירוג שלנו

שני הגורמים החשובים ביותר בכל תוסף פרוביוטי הם הזנים הספציפיים של החיידקים שבתוכו כמו גם המינון של כל זן בתוך המוצר. שני הגורמים הללו היו שני הגורמים החשובים ביותר שלקחנו בחשבון.

זני חיידקים ספציפיים

רוב המחקרים הקליניים חקרו זן חיידקים אחד ספציפי, ולא מספר זנים כפי שיש ברוב מוצרי הפרוביוטיקה. ריכזנו רשימה של זני חיידקים בודדים המעורבים במחקרים קליניים והעדפנו את אלו שיוחסו ליתרונות בריאותיים ספציפיים.
לאחר מכן חיפשנו פרוביוטיקה המכילה כמה מזני החיידקים הללו, כי הרגשנו שיש להם סיכוי גבוה יותר להגביר את היתרונות הפוטנציאליים. העדפנו שיהיו לפחות חמישה זנים של חיידקים ואימצנו גישה של "כמה שיותר, יותר טוב" כאשר חקרנו מוצרים.

מינון פרוביוטיקה

מינון פרוביוטיקה מגיע בצורה של CFUs, או יחידות יוצרות מושבות. CFUs הם מספר החיידקים החיים בתוסף פרוביוטי. מכיוון שחיידקים הם מיקרוסקופיים, המינון של CFUs יסתכם לרוב במיליארדים בודדים.
המינון חשוב מכיוון שאחוז גדול של חיידקים בפרוביוטיקה לא יגיע למעשה למעי שלכם. הסיבה לכך היא שרוב ה-CFUs נהרסים בבטן שלכם לפני שהם יכולים להתעכל ולעשות את דרכם אל המעיים.
זו הסיבה שעדיף לצרוך פרוביוטיקה עם לפחות 10 מיליארד CFUs למנה. מחקרים קליניים השתמשו במינונים גבוהים יותר של למעלה מ-50 מיליארד CFUs, כך שמינונים גבוהים יותר אפילו טובים יותר ועדיין נחשבים בטוחים.

מערכות אספקה ודרכי שילוח

מכיוון שרוב ה-CFUs בפרוביוטיקה לעולם לא יגיעו למעיים שלכם, מערכות אספקה מיוחדות הופכות פופולריות יותר כדי להגן על יותר מה-CFUs.
דברים כמו מיקרו-אנקפסולציה, הוספת מולקולות שומן או שימוש בנוסחת שחרור מורחב הם כולם דוגמאות למערכות אספקה מיוחדות שנועדו לשפר את היעילות של פרוביוטיקה. מנגנונים אלה מונעים ממיצי הקיבה לפרק ולהרוג את רוב ה-CFUs, כך שיותר חיידקים יכולים להגיע למעי שלכם ולשפר את בריאותכם.

אפשר להוסיף את זה כשיקול נוסף בבחירת מוצרים פרוביוטיים ולוודא מי מהם מגיע עם אחד ממנגנוני האספקה המיוחדים הללו. זו לא דרישה מחייבת מכיוון שפרוביוטיקה של 100 מיליארד CFUs עדיין יכולה להיות יעילה באותה מידה כמו פרוביוטיקה עם 10 מיליארד ומערכת אספקהמיוחדת. עם זאת, עדיין הרגשנו שיש סיכוי טוב יותר לקבל תוצאות אמיתיות במוצרים שמגנים על החיידקים.

איכות המוצר

לבסוף, בחנו את התקן לטוהר המוצר ולנוהלי ייצור איכותיים. רצינו מוצרים שיוצרו במתקן רשום ב-FDA ששמר על נוהלי ייצור קפדניים.
שקלנו גם מוצרים שסימנו בבירור אילו זני חיידקים היו במוצר שלהם ואת המינון. בנוסף, חיפשנו מוצרים המכילים גם מרכיבים פרה-ביוטיים מכיוון שהם עוזרים להזין את הסביבה החיידקית של המעיים כדי לשמור על בריאות החיידקים הטובים במעיים.

היתרונות של פרוביוטיקה

מחקר קליני הוכיח יתרונות בריאותיים ברורים לנטילת פרוביוטיקה. פלורת מעיים בריאה מועילה לתפקוד המערכת החיסונית, לעיכול, לשמירה על המשקל וייצור ההורמונים. בנוסף, פרוביוטיקה מועילה מאד לנשים מכיוון שהפרוביוטיקה הוכחה כמסייעת לבריאות הנרתיק והפחתת הסיכון לזיהומים ופטריות.

פרוביוטיקה יכולה לשפר את העיכול

המוקד העיקרי של מחקר קליני הכולל פרוביוטיקה היה הקשר שלו עם הפרעות ובעיות עיכול.
מחקרים הראו קשר ברור של פרוביוטיקה ושיפור תפקוד מערכת העיכול. מחקר אחד שנערך בצרפת מצא שתוספי פרוביוטיקה שיפרו את בריאות העיכול והעלימו בעיות עיכול נפוצות כמו שלשולים ועצירות.

יוגורט

הם הגיעו למסקנה כי פרוביוטיקה מגבירה את החוסן של דופן המעי לחומרים הרסניים. פרוביוטיקה יכולה גם להפחית שינויים הקשורים למחלות במבנה המעי, שעלולים לגרום לכאבי בטן, שלשולים ונפיחות.

המחקר שלהם מצביע על כך שפרוביוטיקה יכולה להועיל כמעט לכל בעיית עיכול, החל מבעיות עיכול פשוטות כמו שלשולים וכלה במחלות מעי רגיז וקוליטיס. למעשה, מחקר המשך בשנת 2009 אישר זאת כאשר מבוגרים עם קוליטיס כיבית חוו שיפור לאחר נטילת פרוביוטיקה.

פרוביוטיקה יכולה לסייע בטיפול ובמניעת זיהומים ודלקות בדרכי השתן

דלקות בדרכי השתן הן תוצאה של פטריות או חיידקים מזיקים המתיישבים בדרכי השתן או איברי המין. חיידקים בריאים בדרך כלל יוכלו להסיר את הפתוגנים המזיקים הללו ולמנוע את התרבותם והתיישבותם.
פרוביוטיקה הופכת במהירות לשיטת טיפול ומניעה פופולרית עבור דלקות בדרכי השתן. מחקרים הראו כי זן החיידקים לקטובצילוס יעיל במיוחד ורוב הפרוביוטיקה המיועדת לנשים תכיל מנה גדולה של לקטובצילוס.

פרוביוטיקה עשויה לעזור לירידה במשקל

הקשר המדויק לא ממש ידוע, אבל חוקרים מאמינים שחיידקים רעים יכולים להאט את יכולתו של הגוף לשרוף אנרגיה על ידי עיכוב ייצור של הורמונים מסוימים האחראים על חילוף החומרים [1]. חיידקים רעים יכולים גם להאט את יכולת הגוף לעכל מזון מה שעלול לגרום לעלייה במשקל עקב עצירות קשה.
עדיין נדרש מחקר נוסף בתחום זה, אך יש כמות עצומה של עדויות בשטח. חלק ניכר מהאנשים הנוטלים פרוביוטיקה דיווחו על ירידה במשקל – במיוחד במהלך השבועות הראשונים של השימוש. לכן, נראה שיש קשר אמיתי בין פרוביוטיקה לשמירה על משקל בריא. הרבה מתאמנים וספורטאים משתמשים בתוסף זה כחלק משגרת התזונה הבריאה שלהם. 

פרוביוטיקה תומכת בתפקוד בריא של מערכת החיסון

המערכת החיסונית שלכם היא מערכת גדולה ומסובכת המתפרסת לכל אורך הגוף – אבל היא מתחילה במערכת העיכול. חוקרים מאמינים כי פרוביוטיקה יכולה לעזור לתמוך במערכת החיסון על ידי החדרת חיידקים טובים למעיים שלכם שהורגים חיידקים ופתוגנים אחרים המזיקים לגוף. מחקר אחד אפילו מצא כי פרוביוטיקה עשויה להפחית או להקל על אלרגיות על ידי סיוע למערכת החיסון להתמקד בפתוגנים רעים ולא באלרגנים.

סיכום - הפרוביוטיקה המומלצת ביותר

לאחר בדיקת כלל המוצרים אנו ממליצים על הפרוביוטיקה של Raw Probiotics. מדובר באחת ממוצרי הפרוביוטיקה המובילים והאיכותיים בעולם, וכמובן אי אפשר להתעלם מהמחקר המקיף שנעשה (וממשיך גם בימים אלו) לפיתוח המוצר. כמו כן, הרכבו העשיר בחיידקים טובים מעניק לגופכם את התוסף הפרוביוטי האופטימלי שפותר את הבעיות בצורה היעילה ביותר שניתן להשיג כיום.

יותם פרל
יותם פרל
יותם הוא מאמן כושר, התשוקה שלו לתחום הביאה אותו לשתף את המידע עם העולם באמצעות בלוג זה. ההמלצות שלו ותכניות האימונים כבר עזרו להמון אנשים להשיג את הגוף שהם תמיד רצו ובאופן כללי להפוך לבריאים וחזקים יותר.
עשוי לעניין אותך..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.