איך הכושר שלך משפיע על הביטוח שלך

מאי 4, 2023

ברור שאנשים שמצליחים להגיע לחדר הכושר על בסיס קבוע הם בדרך כלל אנשים בריאים יותר. מה שאתה אולי לא יודע זה שהם יכולים להיות גם אנשים עשירים יותר מכיוון שהם עשויים לשלם פרמיות נמוכות יותר על הביטוח שלהם. האם אתה יודע איך הכושר שלך משפיע על הביטוח שלך?

כיצד הכושר שלך משפיע על הביטוח שלך

חברות הביטוח מגבירות את הקמפיינים לעידוד חיים בריאים יותר וזה משתלם הן לחברות הביטוח והן למבוטחיהן. חתמי ביטוח לוקחים בחשבון מספר גורמים בקביעת עלות הכיסוי, כולל ההיסטוריה הבריאותית שלך, הבריאות הנוכחית, הגובה, המשקל והרגלי אורח החיים שלך.

ברור שאם אתה מעשן, סובל מעודף משקל או שיש לך מצב רפואי קיים, לא סביר שתזכו לפרמיות נמוכות יותר. עם זאת, אם אתה חי אורח חיים בריא ופעיל בשיפור הבריאות והכושר שלך, אתה יכול לקצור את היתרונות הכספיים של פרמיות נמוכות יותר. אנו נדריך אותך כיצד הכושר שלך משפיע על הביטוח שלך כאן:

מבטח בריאות תמריצים

מספר חברות ביטוח בריאות מציעות תוכניות בריאות מבוססות תמריצים שיורידו את הפרמיות בהתבסס על ההתקדמות הקולקטיבית של קבוצות המשתתפים.

לדוגמה, קייזר פרמננטה היה חלוץ בתוכנית בריאות שמעריכה את הבריאות הקולקטיבית של מגרש משתתף, וככל שמידות הבריאות והכושר השתפרו, היא מורידה את הפרמיות עבור הקבוצה כולה. המשתתפים לובשים מכשיר מעקב כושר, כמו Fitbit, המודד פעילות, לחץ דם ואינדקס מסת הגוף. מיליוני משתתפים ראו את דמי ביטוח הבריאות שלהם מופחתים באמצעות תוכניות אלה.

תמריציי בריאות למבטח חיים

מבטחי חיים משתלבים גם בתוכניות תמריץ בריאות משלהם. לדוגמה, חברת סוכן ביטוח חיים ג'ון הנקוק מציעה הנחה של 15% למשתתפים המגיעים לאבני דרך מסוימות בכושר בארצות הברית.

המשתתפים נדרשים ללבוש מוניטור שעוקב אחר הפעילות הגופנית שלהם ומעניק נקודות על השגת רמות שונות של פעילות. ככל שנצברו יותר נקודות, כך המשתתפים יכולים לקבל הנחה גבוהה יותר. המשתתפים יכולים לאבד את ההנחה שלהם אם המוניטור לא רושם מספיק פעילות במשך תקופה מסוימת.

תמריצים למעסיקים

תוכניות בריאות הן בין ההטבות הצומחות ביותר לעובדים המוצעות כעת על ידי חברות שרוצות לעודד חיים בריאים. מספר הולך וגדל של חברות מציעות מתקני בריאות באתר הכוללים חדר כושר, יועצי בריאות ואפילו תזונאים. חברות רבות יכסו את עלות המנוי לחדר כושר. חברות נהנות מחיסכון בעלויות שירותי בריאות, פחות ימי מחלה ומורל עובדים טוב יותר. במקרים רבים, חיסכון זה מועבר לעובדים בצורה של דמי ביטוח בריאות נמוכים יותר.

איך הכושר שלך משפיע על פרמיות הביטוח שלך

בין אם חברת הביטוח או המעסיק שלך מציעים תמריצי בריאות ובין אם לא, אתה יכול להוריד את פרמיות הביטוח שלך בעצמך רק על ידי חיים בריאים.

משטר פעילות גופנית קבוע ותזונה בריאה יכולים להשפיע על כל הגורמים שקובעים את עלות הביטוח שלך. הכולסטרול ולחץ הדם שלך מושפעים ישירות מתזונה ופעילות גופנית. על ידי הורדת שניהם, אתה יכול להיות זכאי לדירוגים מועדפים שיכולים לחסוך לך מאות דולרים בשנה בפרמיית ביטוח חיים.

יותם פרל
יותם פרל
דילוג לתוכן