איך להישאר בכושר בחופשה

יוני 1, 2023

יציאה לחופשה יכולה לפעמים להפיל הרבה דברים בחייך או להשפיע על השגרה הרגילה שלך – כולל מסע הכושר והתזונה שלך. אם אתה כמו רוב האנשים, פעילות גופנית וכושר הם הדבר האחרון שאתה רוצה לחשוב עליו בזמן שאתה בחופשה. אז איך לשמור על כושר בחופשה? לרוע המזל, ליציאה מהמקום יש נטייה להוביל אותך לכמה מחילות ארנבות לא בריאות. אבל טיולים וכושר יכולים להתקיים במקביל, ואפילו לשגשג אם מתכננים בהתאם.

להלן 10 טיפים מועילים כיצד לשמור על כושר בחופשה.

1) התחל בריצה (או הליכת כוח)

רוב המטיילים, במיוחד אלה המבקרים בערים נחמדות או בקהילות חוף, אוהבים לשים בצד את היום הראשון כדי לקפוץ מיד ולהבין. אנחנו אוהבים את התהליך הזה. אבל אנחנו אוהבים את זה אפילו יותר בזוג נעלי ריצה. ריצה דרך אזור שמעולם לא ראית לפני כן היא פריצת התרגיל האולטימטיבית. אתה פשוט לא תדאג לגבי כאבים ברגליים כשאתה בודק מראות חדשים באזור שאתה לא מכיר. ללכת לאיבוד זה סיכון ברור, אבל למצוא את הדרך הביתה זה חלק מהכיף. אם כל השאר נכשל, שאל את סירי!

2) תכננו את רוב הארוחות שלכם

אמנם אתה בהחלט לא צריך למנוע מעצמך את המגוון הרחב של מאכלים העומדים לרשותך בנסיעות שלך, תכנון ארוחות בהחלט יכול לעזור בימים שלא בא לך לנצל את התענוגות הקולינריים של האזור בו אתה נופש. ואז איך לשמור על תזונה בחופשה? אתה יכול להזמין סלט – או להכין לבד. אתה יכול לשהות במקומות שבהם אתה יכול לבקש מטבחים המאובזרים במלואם עם מיקרוגלים, מקפיאים, מקררים, בלנדרים ומכונות קפה. כך, אתה מכוסה אם אתה רוצה שייק, סלט או חטיפים בריאים.

3) תתפנק, אבל אל תתפנק יותר מדי.

תראה, אנחנו מבינים. אתה נמצא באתר נופש הכל כלול. משקאות הפרימיום זורמים והאוכל בשפע. האם באמת מצפים ממך למנוע מעצמך את כל הנאות החיים למען שרירי שרירי הכביסה המטלטלים? ברור שלא!

המפתח? איזון. אם אתם מתכוונים להתפנק ולהזמין את מנת הפסטה לארוחת ערב, הקפידו לאכול ארוחת בוקר ו/או ארוחת צהריים בריאה כדי לאזן אותה. אם אתם מתכננים לצאת לשתות, וזה, בוא נהיה כנים, קרוב לוודאי המקרה, שתו גם הרבה מים. הגוף שלך יודה לך על כך בבוקר. בנוסף, הימנעו מכמות גדולה מדי של משקאות ממותקים, כמו אלה פינה קולדה ליד המים).

דיאטה בחופשה

4) לך בקלות על כל האלכוהול

זה יכול להיות מאוד מפתה להתמכר לאלכוהול כשאתה בחופשה. עם זאת, השתכרות עלולה להשאיר אותך מיובש, ואף עלולה לגרום לנזק ארוך טווח לבריאותך. שתייה מופרזת היא לא רק לא בריאה – היא גם מסוכנת ומסוכנת. הרשו לעצמכם ליהנות אבל שוב, המפתח הוא איזון.

5) הישארו לחות

הבא איתך בקבוק מים כדי לחדש נוזלים שאבדו. שתיית מים היא דרך מצוינת לשמור על כושר ולהיענות לאתגר כיצד להישאר בכושר בחופשה. הוסף קורט מלח לבקבוק המים שלך כדי לעזור להחליף אלקטרוליטים שאבדו. שתו מי קוקוס אם אתם יכולים, ליתרונות הידרציה אופטימליים. מי קוקוס עשירים באשלגן ומכילים סידן ומגנזיום. שוב, זה עוזר גם כשאתה יוצא לשתות.

6) קח את הוויטמינים והתוספים שלך

זו דרך בטוחה להישאר בכושר ובריאות בחופשה. לחלות בזמן שאתה לא בחופשה יכול להיות מתסכל. חזקו את מערכת החיסון שלכם על ידי נטילת ויטמינים C [1], B-complex, D ואבץ. פרוביוטיקה יכולה גם להגביר את המערכת החיסונית.

7) שלב תנועה והתעמלות במסלול שלך

נצלו את מתקני האימון במלון שלכם. התאמן בחדר המלון שלך, השתמש במדרגות, צא לטיול, תעשה קצת שחייה או ריקוד כל הלילה במועדון לילה. בסופו של דבר, המטרה היא לזוז ולשרוף קלוריות.

8) הוסף את האימונים האלה שאתה יכול לעשות בכל מקום

בין אם אתה משלב פעילות גופנית במסלול הטיול שלך או סתם רוצה לעשות כמה אימונים שיעזרו לך להתחיל את היום שלך, כל אלה נהדרים ואינם דורשים ציוד:

כפיפות בטן: הדרך הנכונה לעשות סקוואט: העמידו פנים שאתם עומדים לשבת על כיסא וקפוץ למצב עמידה תוך כדי הפעלת הליבה. ודא שהברכיים שלך לא עוברות מעל בהונותיך כשאתה מתכופף.

נפילות: למרות שאתה יכול לעשות בחדר שלך, אולי נציע לזנק (או אפילו הליכה בכוח) על החוף או בשלג. מכיוון שחול ושלג מספקים שניהם חוסר יציבות, השרירים שלך חייבים לעבוד הרבה יותר קשה כדי לשמור אותך מאוזן. בנוסף אתה מקבל את הבונוס הנוסף של נוף יפהפה.

קרשים: אתה יכול לקרשים בכל מקום ובכל זמן. עשה זאת במשך 30 שניות (או כמה זמן שאתה יכול) כדי לחזק את הליבה שלך ולעזור לשפר את היציבה והאיזון שלך.

כפיפות בטן: השתמש בכרית מלון במקום כרית כושר במהלך כפיפות בטן כדי לחטב ולהדק את קו המותניים שלך. המפתח כאן הוא לבצע תנועות קטנות ומבוקרות.

מטבלים: לפני שאתם קופצים לאמבטיה, השתמשו במדף האמבטיה כדי להוריד את הגוף למעלה ולמטה עם הרגליים ישרות החוצה. רק זכרו לשמור על התנועה איטית ויציבה.

שכיבות סמיכה: שכיבות סמיכה קלאסיות מהאסכולה הישנה היא אולי התרגיל הפחות מרגש, אבל הן אפקטיביות להפליא בחיטוב פלג הגוף העליון והוספת הגדרה לזרועותיך.

דִיאֵטָה

9) הקדישו זמן למדיטציה ותרגול מיינדפולנס

זה יכול להיות מפתה לארוז כמה שיותר פעילויות לעשות וכמה שיותר מקומות לבקר בהם כאשר יוצאים לחופשה בתאילנד. עם זאת, פעולה זו עלולה להשאיר אותך מותש ומבולבל. כמה דקות של שקט, במיוחד בבוקר, יכולות לשמור אותך מקורקע ולעזור לענות על השאלה איך להישאר בכושר בחופשה.

10) קבל מנוחה ושינה מספקות

טיפ זה חיוני בשמירה על כושר. אל תבזבז את כל היום בחקר המקום בו אתה מבקר. אל תאמץ יתר על המידה את הגוף שלך על ידי דחיפה של הגבולות. חשוב לקחת מנוחה וגם לישון כמו שצריך במהלך החופשה. חוסר שינה מחליש את המערכת החיסונית שלנו, מעורר התקפי חרדה וגורם לאכילת יתר. הפוך את חדר המלון שלך למקלט שינה על ידי הסרת וילונות/תריסים והתאמת טמפרטורת החדר.

אז גם בהתחשב באתגרים הרבים, על ידי ביצוע העצות הפשוטות האלה כיצד לשמור על כושר בחופשה, אתה עדיין יכול לאזן את השמירה על הכושר תוך כדי הנאה ביסודיות מהזמן שלך. בנוסף, שוב, זו חופשה! הקדישו זמן להתפנק ולהשתחרר מעט בזמן ביקור במקומות המומלצים בתאילנד שרשמנו במדריך שלנו כאן.

יותם פרל
יותם פרל
דילוג לתוכן