ויטמינים לנשירת שיער

ספטמבר 18, 2022


מגנזיום ביסגליצינאט – דרך הבריאות שלי

סובלים משיער דליל? ייתכן שאינכם מקבלים מספיק מהוויטמינים וחומרי ההזנה החשובים הללו.

אם אינכם צורכים כמות מספקת של ויטמינים ומינרלים מסוימים, אתם עלולים להיות בסיכון לנשירת שיער. גלו מאילו מזונות אתם יכולים לקבל את רכיבי התזונה החשובים הללו, וודאו שאתם מדברים עם איש מקצוע רפואי לפני שאתם לוקח תוסף מסוים. כשמדובר בויטמינים, יותר זה לא תמיד יותר טוב, ולפעמים יותר מדי עלול להזיק.

1. ביוטין

ביוטין (ויטמין B7) חשוב לתאים בתוך הגוף. רמות נמוכות שלו עלולות לגרום לנשירת שיער, פריחות בעור וציפורניים שבירות. הן עשויות להיות נמוכות אם אתם:

רוב האנשים מקבלים מספיק ביוטין מהתזונה שלהם. הוא קיים במזונות כגון:

2. ברזל

תאי דם אדומים זקוקים לברזל כדי לשאת חמצן. חוסר בברזל יכול לגרום לאנמיה, התסמינים כוללים עייפות, עור חיוור ונשירת שיער.

אתם בסיכון לברזל נמוך אם:

דוגמה לכמה מזונות העשירים באופן טבעי בברזל:

3. ויטמין C

ויטמין סי חיוני למעיים לספיגת ברזל. כמה מקורות טובים לכך הם:

"אכילת מזונות המכילים ברזל במקביל למזון המכיל ויטמין סי יעזור לכם לספוג טוב יותר את הברזל הקיים באותו המזון", טוענת דיאטנית.

4. ויטמין D

אולי אתם כבר יודעים  שויטמין די חשוב לעצמות. אבל האם ידעתם שרמות נמוכות שלו קשורות לנשירת שיער? עורכם מייצר ויטמין די כאשר אור השמש מאירה עליכם, אבל אנשים רבים לא יכולים לקבל מספיק מהשמש בלבד.

אתם יכולים להגביר את הרמות של ויטמין זה על ידי אכילת דגים או שתיית חלב מועשר. אתם יכולים גם לבקש מהרופא שלכם להמליץ ​​על תוסף. נטילת מגנזיום עם ויטמין די תגביר את הזמינות הביולוגית.

5. אבץ

אבץ יכול להוות תפקיד מפתח ביצירת חלבונים בשיער ובתאים אחרים. גופכם לא יכול לעשות את זה, אז אתם צריכים לקבל את זה ממזון או תוספי מזון. סימנים לרמות אבץ נמוכות כוללים נשירת שיער, ריפוי לקוי של פצעים וחוש טעם או ריח חלש.

אתם בסיכון לאבץ נמוך אם אתם:

דיאטניות טוענות שאתם יכולים לקבל אבץ ממזונות טבעיים מלאים כמו:

קבלו עזרה עכשיו

אל תחכו. ככל שתקדימו לטפל בסימפטומים של נשירת שיער, כך גדל הסיכוי שתמנעו נזק בלתי הפיך. התייעצו עם איש מקצוע היום כדי להתחיל את המסע שלכם לשיער מלא יותר.


מגנזיום ביסגליצינאט – דרך הבריאות שלי
יותם פרל
יותם פרל
דילוג לתוכן