פתרונות לנשירת שיער

אוקטובר 9, 2022

הנה כמה מהטיפולים שעשויים לעזור לשיערכם להיות מלא יותר.

רוצים לעשות משהו בקשר לשיערכם הדליל? הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לדבר עם רופא עור או טריקולוג. הם יכולים להבין מה גורם לנשירת השיער, והם יכולים להמליץ ​​על טיפולים בהתאם. הם עשויים להציע מספר אפשרויות, שביניהן:

1. מינוקסידיל (מינוקסי)

תרופה זו היא קצף או נוזל ששמים על הקרקפת. אתם יכול לקנות אותו ללא מרשם רופא. ייתכן שתצטרכו להשתמש בו במשך מספר חודשים לפני שהשיער שלכם יתחיל להתעבות. אם אכן תצמיחו שיער מחדש, אתם תאבד אותו שוב אם תפסיקו לקחת מינוקסידיל.

2. פינסטריד (פרופסיה)

תרופה זו (דורשת מרשם) היא כדור שלוקחים דרך הפה. ייתכן שתצטרכו לקחת פינסטריד במשך חודשים לפני שתראו תוצאות, ותאבדו שיער חדש אם תפסיקו לקחת אותו.

3. מחטים זעירות

 מכשיר עם מאות מחטים זעירות שבו אתם משתמשים על הקרקפת, והוא עשוי לעזור לשיערכם לצמוח. קיימים מחקרים המצביעים על כך שטיפול במחטים זעירות עשוי לעבוד טוב יותר אם תשתמשו בו יחד עם טיפול אחר לנשירת שיער. אתם יכולים לקנות אחד מהמכשירים הללו ללא מרשם, אך היוועצו קודם עם רופא עור. הוא יכול לבדוק האם זה בטוח עבורך, והם יכולים להמליץ ​​על מכשיר ספציפי.

4. השתלת שיער

ניתוח מסוג זה יכול לתת לכם תוצאות הנמשכות לזמן רב. מנתח מסיר שערות בודדות – או רצועת עור עם שערות – מחלק אחד של הקרקפת ומשתיל אותן לאזורים מדוללים או מקריחים. הניתוח אורך כ- 4 עד 8 שעות. אתם צריכים לדבר עם רופא עור כדי לברר אם הטיפול הזה מתאים לכם.

5. טיפול בלייזר

האקדמיה האמריקנית לדרמטולוגיה אומרת שמחקרים מראים שטיפול זה בקרקפת עשוי לסייע במצבים הבאים:

ייתכן שתצטרכו לקבל טיפול לייזר מספר פעמים בשבוע במשך חודשים לפני שתבחינו ביותר שיער על ראשכם.

6. פלזמה עשירה בטסיות דם

רופא עור לוקח מעט מדמכם ומכניס אותו למכונה שמפרידה את הפלזמה ממנו, ואז הוא מזריק את הפלזמה לחלקי הקרקפת שבהם אתם מאבדים שיער. ההליך כולו אורך כ-10 דקות בלבד. רוב האנשים מקבלים את הטיפול פעם בחודש למשך 3 חודשים, יחד עם טיפול המשך כל 3 עד 6 חודשים.

טיפול ומניעה לדילול שיער: עזרו לעצמכם עכשיו

אל תחכו. ככל שתקדימו לטפל בסימפטומים של נשירת שיער, כך גדל הסיכוי שטיפולים יכולים לעזור לכם להצמיח שיער מחדש. דברו עם איש מקצוע רפואי היום כדי להתחיל את המסע שלכם לשיער מלא יותר.

יותם פרל
יותם פרל
דילוג לתוכן