אז אתה מחפש CRM למאמנים אישיים. אידיאלי, מכיוון שבמאמר זה יש לנו את רשימת האוסף שלנו עבור הבחירות המובילות שלנו, ואנו משווים עבורך את התכונות והביצועים שלהם.
ה CRM הטוב ביותר למאמנים אישיים
כמאמן אישי, אתה צריך לנהל לוחות זמנים, לשווק את השירותים שלך ולשמור על תקשורת עם לקוחות כדי לפתח קשרים ארוכי טווח. מערכת CRM המשלבת פעולות שיווק, חשבוניות ומכירות יתאים בצורה מושלמת לקטגוריה זו. בדוק את המוצרים למטה כדי לבחור את ה-CRM הטוב ביותר למאמנים אישיים:
1. HubSpot
HubSpot הוא אחד מכלי ה-CRM המוכרים בעולם, ואחד מההפניות הבלתי מעורערות בתחום השיווק הנכנס. פונקציונליות ה-CRM של Hubspot מאפשרת לך לנהל את כל פעילויות השיווק והמכירות כראות עיניך.
תכונות Hubspot
Hubspot היא פלטפורמת CRM ידידותית למשתמש המספקת פתרונות מתקדמים עם כלי השיווק החזקים שלה. זה מאפשר לחברות גדולות יותר עם זרימות עבודה מורכבות לבצע ביעילות ולהפיק תוצאות יפות. ל- Hubspot חמישה מודולים: שירות, מכירות, CMS, תפעול ושיווק, כך שתוכל לכלול אותם בחבילה בהתאם לדרישות העסקיות שלך.
הנה כמה תכונות מרשימות הזמינות ב- Hubspot:
- כלי SEO: Hubspot הוא אחד משירותי ה-CRM הבודדים המספקים ניתוח הקשור ל-SEO עבור תוכן האתר שלך.
- כלים ליצירת תוכן: אתה יכול ליצור פוסטים חדשים בבלוג לאתר שלך ולערוך את הקיימים פשוט על ידי שילוב האתר עם CRM.
- פונקציונליות CPQ: כל עסק צריך ליצור הצעות מחיר עבור מוצרים או שירותים כדי לסייע לנציגי מכירות במשא ומתן.
- כלי קמפיינים: ל-Hubspot יש כמה כלי אוטומציה רלוונטיים המאפשרים אינטראקציה חלקה עם לקוחות וארגון זרימת עבודה.
- דיווח על ייחוס ליצירת קשר: Hubspot יכולה לעזור לצוות ההנהלה שלך להבין את המגמה האחרונה הקשורה לתהליכי המכירה של לקוחות ולזהות את המקורות שהשפיעו על החלטתם.
- אוטומציה של איכות נתונים: זה מאפשר לך להפוך נכסים לאוטומטיים כמו; זמן, תאריך והוסף אוטומציה חדשה לניהול הלידים הנכנסים במהירות.
2. Bitrix24
Bitrix24 הוא CRM חינמי מלא בכלים לניהול לקוחות, תמיכה ואוטומציה שיווקית. זמין בענן ומקומי, עבור מכשירים ניידים ומחשבים שולחניים. כולל את כל הכלים החיוניים: משפכי מכירות, ניהול ערוצים, דיווח מכירות, צפייה בלקוחות ב-360 מעלות, תמיכה במכירות חוזרות ואוטומציה של מכירות.
תכונות Bitrix24
בעולם הארגוני, רוב העבודה הקשורה לשיווק נעשית באופן קולקטיבי, ושימוש בתוכנות שונות לכל משימה עלול להיות יקר וגם לא יעיל.

Bitrix24 מציעה את כל הכלים הדרושים לעסקים בתוך פלטפורמה אחת ומקלה על שיתוף הפעולה עם חברי הצוות שלך. ל-Bitrix24 יש מערכת אקולוגית וירטואלית שבה אתה יכול להתמודד עם כל משימה בקלות בממשק.
הנה כמה תכונות בלעדיות של Bitrix24:
- זרם פעילויות: זהו המקום המתרחש ביותר בתוך Bitrix24 והוא כלי מושלם לתקשורת פרטי הפרויקט עם העובדים שלך.
- סביבת עבודה וירטואלית: זהו כלי שיתופי נהדר שעוזר לך להתחבר לעובדים באמצעות ועידת וידאו.
- ניהול פרויקטים: Bitrix24 מציעה את היכולת ליצור קבוצות עבודה המבוססות על פרויקטים ולהקצות משימות בכמה דרכים.
- Bitrix24.Drive: אתה יכול להשתמש בכונן הווירטואלי שבתוך Bitrix24 כדי לשמור את כל הקבצים הקשורים לעסק שלך מאורגנים בתוך המערכת.
- מרחב CRM: זהו התחנה האחת שלך לכל הפעילויות הקשורות למכירות ולשיווק.
- מודיעין מכירות: כאן תוכל לנהל את מקורות התעבורה ולראות את החזר ה-ROI עבור כל פלטפורמה.
- Bitrix24.Sites: ל-Bitrix24 יש כלי מובנה ליצירת אתרים שקל לגשת אליו ומציע מספר תבניות לבחירה.
- קמפיינים שיווקיים: Bitrix24 מאפשרת למקד לקהל יעד ספציפי באמצעות מדיה חברתית, טלפון ודואר אלקטרוני.
3. Pigeon CRM
Pigeon היא חבילת CRM ואוטומציה רבת עוצמה המשולבת ב-Gmail שתוכלו להוריד ולהתקין ישירות מ-גוגל כרום. בין התכונות שאתה יכול לעשות עם הכלי הזה הם מעקב אחר לידים, לקוחות פוטנציאליים, כרטיסי תמיכה ואוטומציה של משימות אימייל שחוזרות על עצמן. שילוב מלא בג'ימייל מאפשר לך גם לשלוח קמפיינים קרים במייל, לתזמן מעקבים אוטומטיים ולעקוב אחר התהליך כולו.
תכונות יונה
חשבון Gmail הוא בדרך כלל המקור העיקרי לשאילתות עסקיות וליזמות שיווקיות. Pigeon היא תוסף כרום [1] המאפשר למשתמשים לנהל ולהשתלט על תיבת הדואר הנכנס שלהם על ידי מעקב אחר לידים, לקוחות ותהליכי מכירה. זה עובד על ידי שילוב עם Gmail וארגון נתונים נכנסים כדי להישאר מעודכן עם האינטראקציות האחרונות.
הנה כמה תכונות מגניבות הזמינות בתוך Pigeon:
- Gmail CRM: Pigeon מתמזג עם Gmail כדי לפשט את הגלישה במספר הודעות דוא"ל והזדמנויות הקשורות לעסקים.
- תבניות דוא"ל: תבניות הדוא"ל של Pigeon עוזרות לך להיות פרודוקטיבי יותר ומהיר יותר בתגובה למיילים של לקוחות.
- מעקב דוא"ל: משתמשים יכולים לראות כמה פעמים דואר שנשלח נצפה והאם הקישור נפתח; על ידי שילוב של Pigeon עם Gmail.
- אוטומציה: עסקים צריכים לעתים קרובות לעקוב אחר מיילים או להגדיר תזכורות כדי לעורר עניין של לקוחות ולשפר את המעורבות.
- אוטומציה של Google Drive: Pigeon מאפשרת לך לשתף מסמכים ותבניות של Google עם לקוחות, צוות המכירות והעובדים.
4. FreshSales
ל-FreshSales יש כיום יותר מ-10,000 לקוחות מרוצים עם הממשק המרענן שלה, המציע – במבט חטוף – את כל מה שצריך על זרימת הלקוחות. תוכל לקבל מידע על שיחות עם לקוחות, הסכמים, משימות ופגישות שנקבעו איתם, וכן לברר כיצד הם יצרו אינטראקציה עם האתר והמוצר, בין פונקציות רבות נוספות. בנוסף, זה מאפשר לך לשלוט בלקוחות פוטנציאליים כדי לדעת מתי זה רגע המפתח להשפיע עליהם.
תכונות Freshsales
Freshsales מספקת פתרון מודרני של מעורבות מכירה למשתמשים שרוצים להרחיב את העסק שלהם ולמקסם את מאמצי השיווק שלהם. ניהול לידים דורש מאמצים רבים ושעות של סריקה דרך מקורות שונים, אבל Freshsales מקל על כך עם מעבר חלק של לידים נכנסים לשלב הבא.
להלן כמה תכונות ייעודיות של Freshsales:
- אוטומציה שיווקית: Freshsales מאפשרת לך להגדיר תנאים לראות לידים רצויים של לקוחות ולהפוך את משימות השיווק לאוטומטיות לתקשורת מהירה.
- ניהול עסקאות: Freshsales מאפשר לך לנהל ולהמחיש את תהליך המכירה כדי להמיר לידים פוטנציאליים ללקוחות קבועים.
- אוטומציה של זרימת עבודה: תהליך מכירה כולל משימות רבות שחוזרות על עצמן החיוניות לעבודה של החברה.
- טלפוניה בענן: התקשרות היא חלק חיוני מתהליך המכירה: לעדכן לקוחות לגבי ההתקדמות וההצעות האחרונות לגבי מוצרים חדשים.
- Freddy AI: Freshsales מזהה לידים ומארגן אותם כדי להקל על משימות המכירה.
- עלות עלות מוצר: אתה יכול לנהל קטלוג מוצרים מעודכן ב-Freshscales כדי לתת ללקוחות ולצוות המכירות התייחסות לגבי תכונות פנימיות יחד עם פרטי תמחור.
5. Streak
Streak הוא CRM המשולב במלואו בתיבת הדואר הנכנס שלך ב-Gmail ועובד בשילוב עם כל שאר האפליקציות של G Suite. ניתן להשתמש בו כדי לעקוב אחר תהליכים עסקיים רבים, כולל מכירות, שותפויות, תמיכה, גיוס עובדים, תזרים עסקי ועוד. Streak כולל גם קבוצה עוצמתית של כלי דוא"ל, כגון מעקב דוא"ל, המאפשר לך לעקוב אחר מתי דואר אלקטרוני נפתח.
תכונות Streak
Streak עוזר לך לארגן את תיבת הדואר הנכנס, לשתף פעולה עם הצוות שלך ולהיות פרודוקטיבי יותר ב-Gmail.

הוא מבנה את כל האימיילים הנכנסים ל"תיבות", המאחסנות את כל המידע הרלוונטי על הישות שאחריה ברצונך לעקוב. קופסה יכולה להכיל ליד נכנס, כרטיס שירות לקוחות או כל נתון נכנס אחר בעל חשיבות עליונה לצמיחה המהירה של העסק שלך.
הנה כמה תכונות מפתות שמציע Streak:
- מעקב ספציפי להקשר: פס מתעד ועוקב אחר הודעות דוא"ל עם מידע הקשרי כדי להקל על הקצאת תיקים מחדש.
- זרימת עבודה הניתנת להתאמה אישית: אתה יכול לארגן מחדש לידים, לעבור בין תצוגות, לשנות את לחצני התפריט וליצור תבניות צינור שונות לעבודה ביעילות.
- ממשק ידידותי למשתמש: ל-Streak יש ממשק לא מסובך, ולכל מי שמכיר את היסודות של Gmail או Google Sheets לא תהיה בעיה להשתמש ב-Streak.
- ניהול קשרים עסקיים: Streak מטפל בכל משימה הקשורה למכירות ומסע פרסום שיווקי בתוך Gmail תוך שהוא מאפשר לך לשתף פעולה בפרויקטים עם חברי הצוות.
- ניהול תהליך גיוס עובדים: Streak מפשט את תהליך הגיוס על ידי יצירת חווית דוא"ל מותאמת אישית בהתאם לדפוסי הדיוור הקודמים שלך.
- תמיכת לקוחות מובנית: Streak מאפשרת לך לגשת לתלונות לקוחות בתוך Gmail, למיין כרטיסים הקשורים לשאלות נפוצות, להבין את בעיית הלקוח ולתעדף מקרים לפתרון מהיר.
למה מאמנים אישיים צריכים להשתמש ב-CRM?
גידול עסק לאימון כושר אישי הוא הליך מסובך וטכני הדורש; הבנה בניהול עסקי. זה עשוי להתחיל להיראות כאילו מדובר פחות באימון ותוצאות ויותר במכירות ושיווק. אתה צריך לשים דגש נוסף על תוכנות וכלים שיעזרו לך להצמיח את עסקי אימוני הכושר שלך.
כשמדובר בעסק לאימוני כושר אישיים, אתה רוצה לשמור את זה פשוט. אתה צריך מערכת שתשרת את כל הדרישות שלך ושומרת על ניהול הנתונים פשוט. שימוש בכלים שונים לכל מטרה יכול לקחת שעות ולתסכל אותך עד היסוד. CRM למאמנים אישיים מציע מסד נתונים מאוחד; לבצע משימות תזמון ולנהל מידע לקוח ביעילות. מאמני כושר אישיים מתקשים לעיתים קרובות לבצע ניהול משימות ולהתעדכן בפעילויות.
CRM פותר בעיה זו על ידי תזכורת כל הזמן לגבי ההמשך, כך שאתה תמיד בקשר עם המשימות הקרובות. עם CRM, אינך צריך לסרוק גיליונות אלקטרוניים או להשתמש במספר פלטפורמות לניהול העסק. זה מייעל את עסקי ההדרכה שלך, מאפשר לך לבלות יותר זמן עם הלקוחות שלך ומגביר את יצירת ההכנסות שלך.
CRM למאמנים אישיים, סיכום
למאמנים אישיים אין צוות מכירות או שיווק ייעודי; לסייע להם ליצור או להמיר הזדמנויות. עם CRM, הם יכולים לפצות על חוסר התמיכה על ידי יצירת; זרימות עבודה ייחודיות המבצעות משימות באופן אוטומטי ומפחיתות את עומס העבודה.