גיינר ללא לקטוז – המומלצים ביותר

10 אבקות חלבון נבדקו
28 שעות מחקר
59 ביקורות שנבחנו
ללא פרסומות

השוק אמנם רחוק מלהיות רווי בגיינרים נטולי לקטוז באיכות גבוהה, אך יש לא מעט שניתן לבחור מהם. כדי לעזור לתהליך קבלת ההחלטות שלכם להיות פחות מסורבלת ויותר מושכלת, ריכזתי כאן את רשימת הגיינרים נטולי הלקטוז המובילים בשוק.

כאן, בפעם אחת, תוכלו לעבור על כל הפרטים הרלוונטיים של התוספים – החל מרשימת המרכיבים והערך התזונתי שלהם, ועד הטעם והמחיר.

גיינרים ללא לקטוז המומלצים ביותר:

Isopure® Mass היא אחת מאבקות הגיינר הטובות ביותר לבניית מסה נטולות הלקטוז שיש כיום בשוק. זוהי האפשרות המושלמת עבורכם אם אתם מעוניינים להשיג קצת שרירים בלי לגדול בצורה לא טבעית.
זה עוזר לבנות שרירים רזים ולהגביר את החוזק של השרירים שלכם אבל בלי לגדול באופן לא טבעי.

ערך המותג: Isopure® הואמותג מהימן מוכר וספורטאים ואנשים הזקוקים לביצועים גבוהים משתמשים בתוסף התזונה האיכותי הזה.

הגישה של המותג זה שימוש במרכיבים פשוטים מהימנים, חלבונים טהורים ושמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות וטעם כדי לתת לכם את הדלק הדרוש לכם כדי להתגבר על המכשולים היומיומיים ולהיות הגרסה הטובה ביותר של עצמכם. אם אתם מחפשים את הגיינר הטוב ביותר עבור אנשים עם אי סבילות ללקטוז,
Isopure® Mass הוא ההימור הטוב ביותר שלכם.

רכיבים: המרכיב העיקרי של גיינר נטול לקטוז זה הוא 100% חלבון מי גבינה טהור מבודד, עד 53 גרם בכל מנה סטנדרטית. Isopure® Mass כולל גם 11.5 גרם של BCAA טבעי ו -4.8 גרם של ל-גלוטמין טבעי.

ערכים תזונתיים: ל-Isopure® Mass יש צפיפות תזונתית גבוהה מאוד, והוא מכיל 600 קלוריות, 86 גרם פחמימות ו-53 גרם חלבון למנה סטנדרטית. הוא מכיל 4 גרם סיבים תזונתיים ורק 3 גרם סוכר למנה.

חלבון טבעוני עם כל חומצות האמינו החיוניות בהרכבו וחלק של 25 גרם חלבון מעשיר את הגוף באנרגיה שחשובה מאוד לפעילות גופנית מוגברת, והוא מתאים גם לאנשים שתזונתם מבוססת על תזונה צמחית.

הוא מתערבב בקלות, הוא מגיע בטעם וניל, אך יש לו גם טעם לוואי קל בטעם אפונה (לא כולם יאהבו את זה).
אני ממליץ לכם להוסיף קקאו, תמרים, אורבך, בננה, דבש, סירופ אגבה או סירופ מייפל לשיפור הטעם.

גודל מנה: 1 כף מדידה (34 גרם). מס’ מנות באריזה: 30 ומכיל 140 קלוריות למנת הגשה.

Vega One® Organic הוא שייק המבוסס על מרכיבים צמחיים.
לא רק שהוא יעניק לכם פיצוץ של אנרגיה שיעזור לכם לעבור את היום ולעמוד בכל המטרות שלכם, הערך הקלורי הגבוה שלו הופך אותו לחלופה מושלמת עבור גיינר נטול לקטוז.

מידע תזונתי: כל מנה של Vega One® Organic מכילה 150 קלוריות, 20 גרם חלבון צמחי, 4 גרם סיבים תזונתיים וגרם אחד בלבד של סוכר.
בין שאר המרכיבים התזונתיים המרכזיים שקיימים בו ניתן למצוא ויטמין C, ויטמין K, ויטמין A וברזל, כולם בלתי ניתנים להפרדה מהאבקה של Vega One® Organic.

נוסחה: אבקת החלבון הצמחי מכילה חלבון אפונה אורגני, חלבון זרעי חמניות אורגני וחלבון זרעי דלעת אורגני. מרכיבי מפתח נוספים כוללים כלורלה, ספירולינה אורגנית, קייל אורגני, אבקת זרעי צ’יה אורגניים, זרעי פשתן זהב אורגניים, מיץ אסרולה אורגני, מיץ גזר אורגני ופרוביוטיקה.

מנת הגשה ופרטי רכישה: מנת ההגשה המומלצת של  Vega One® Organic היא 42 גרם.

למה כדאי ללכת על זה: ל-Vega One® Organic יש מגוון עצום בכל הנוגע לטעמים.
זמין בגרסאות רגילות ולא ממותקות בטעמים וניל צרפתי, שוקולד, תות, מנטה שוקולד מנטה, קוקוס שקדים ומוקה, Vega One® Organic מציע מגוון רחב למדי בכל הנוגע לטעמים.
הם בבירור מבינים ומתחשבים בהעדפות ובחוויה של הצרכנים שלהם.

זוהי גם אבקה רב-תכליתית שניתן לערבב עם מים או חלב סויה ופשוט לשתות, להכין שייק ואפילו לאפות לביבות, וופלים, עוגיות וכמעט כל דבר שתרצו! עתיר בקלוריות, בעל ערך תזונתי גבוה, עם יתרונות בריאותיים נוספים ומעל הכל מציע חווית משתמש מעולה – ה-Vega One® Organic מהווה תחליף מצוין.

חלופות לגיינרים נטולי לקטוז

כשמדובר בגיינרים נטולי לקטוז קיימות בשוק אפשרויות מוגבלות.
נכון, חלה עלייה ברורה באפשרויות הקיימות ויותר ויותר אנשים מאמצים
אורח חיים טבעוני או נטול לקטוז, אבל המדפים עדיין לא בדיוק מפוצצים במגוון בחירה רחב.

מאחר ובתערובות החלבון יש לא מעט קלוריות, תוכלו לפנות לגיינרים חלבון נטולי לקטוז כדי לפצות על ההיעדר המגוון.

להלן תערובת חלבון נטולת לקטוז נהדרת שיכולה לעזור לכם לגדול מבלי להתפשר על הנוחות ועל בריאות המעיים שלכם:

גורמים שיש לזכור בעת בחירת גיינר

גיינרים, עם או בלי לקטוז, נשפטים בדרך כלל על בסיס התכולה הקלורית, איכות וכמות החלבון ואחוז הפחמימות שלהם.
הערך הקלורי קובע את המהירות שבה אבקת החלבון תראה לכם תוצאות ותעזור
לגוף שלכם להתאושש.

הפחמימות קריטיות כדי להעלות מסה.
בנוסף, עקבו אחר הדרישות או המגבלות התזונתיות הספציפיות שלכם – אם אתם אלרגיים למשהו או אם אחד המרכיבים לא טוב עבורכם, בהחלט כדאי לכם לעיין ברשימת המרכיבים כדי לוודא שהם לא מופיעים בו.

גיינר ללא לקטוז המומלץ ביותר

לפני שנים לא רבות לא היה קל להשיג גיינר נטול לקטוז. כיום, לא רק שאנשים נהיים מודעים יותר לבעיות של אי סבילות ללקטוז, יותר ויותר חובבי כושר מאמצים אורח חיים טבעוני או צמחוני.

הגיינר המומלץ ביותר ללא לקטוז הוא Isopure® Mass שכולל:

  1.     53 גרם חלבון ו-109 גרם פחמימות
  2.     ללא ממתיקים מלאכותיים או תוספים מזיקים
  3.     100% חלבון מי גבינה מרוכז

כדי לעמוד בזמנים ובביקוש העולה וגובר, נכנסים לשוק גיינרים חדשים.
עם זאת, חשוב לוודא את האיכות של כל המוצרים החדשים הללו.

אתם לא צריכים להסתפק בשום גיינר מוזר ולא מוכר רק כי האפשרויות שלכם מוגבלות.
השתמשו בהמלצות מבוססות המחקר שלנו לבחירה האידאלית

איך בוחרים גיינר ללא לקטוז?

אתם אוכלים כמויות מטורפות, מתאמנים בחדר כושר באדיקות כדי להעלות מסה כולם מתלהבים מכם – נראה שאתם עושים הכל כמו שצריך, אבל מבנה הגוף האקטומורפי שלכם מונה גדילה והתפתחות של השרירים. נשמע מוכר?

ובכן, אתם בהחלט לא לבד.
עלייה במשקל ובמסת השריר היא לא דבר פשוט עבור
אנשים עם מבנה גוף אקטומורפי בגלל חילוף החומרים המהיר שלנו.
המרכיב הסודי כדי להתגבר על בעיה זו הוא תוסף תזונה – הגיינר.

בדיוק כמו דיאטה ותוכנית האימונים, אין תשובה אחת שמתאימה לכולם בכל הנוגע למשקל או להעלאת מסה.
עליכם לבחור תוסף על סמך המטרות שלכם, אורח החיים והדרישות או המגבלות התזונתיות שלכם.

אבל כאן הדברים מסתבכים – השוק מוצף במגוון עצום של גיינרים, אבל בכל הנוגע לעלייה איכותית במשקל שמתאימה לבעלי מגבלות תזונתיות, האפשרויות מועטות.

הגיינרים הטובים ביותר

  1. מעוררים רעב
  2. משפרים את התיאבון
  3. תומכים בעלייה בריאה במשקל

מציאת גיינר נטול לקטוז זוהי משימה לא פשוטה ואתם עלולים להתקשות במציאת המוצר הטוב ביותר עבורכם שקיים בשוק.

הבנת פירוק הלקטוז ואי סבילות ללקטוז

לקטוז הוא סוג של סוכר טבעי שקיים בחלב ובמוצרי חלב כגון גבינה, יוגורט וכו’.
בדרך כלל, המעי הדק שלנו מייצר אנזים המכונה לקטאז המפרק את סוכר החלב המורכב הזה לשני סוכרים פשוטים יותר, גלוקוז וגלקטוז, אשר לאחר מכן יכולים להיספג בקלות בזרם הדם דרך רירית המעיים.

אם יש לכם אי סבילות ללקטוז, זה מרמז על כך שמנגנון פירוק סוכר החלב של הגוף שלכם אינו במיטבו.
אנשים עם אי סבילות ללקטוז סובלים ממחסור בלקטאז המיוצר במעי הדק, ולכן הם מתקשים לעכל מוצרי חלב.

מה קורה כשאנשים עם אי סבילות ללקטוז צורכים מוצרי חלב?

כמו שנאמר לעיל, אם אתם אי סבילים ללקטוז, גופכם לא יכול לפרק את הלקטוז בצורה טובה.
אז איך הגוף שלכם מתמודד עם מוצרי חלב שנכנסים אליו?

במקום להיות מעובד ולהיספג במחזור הדם דרך רירית המעי הדק שלכם, הלקטוז עובר למעי הגס.
אזור זה של מערכת העיכול שלכם עשיר בחיידקים, אשר יוצרים אינטראקציה עם הלקטוז הבלתי מעוכל, ובצורה זו גורמים לתסמינים של אי סבילות ללקטוז. ניתן לסווג אי סבילות ללקטוז כראשונית, משנית או מולדת.

הנה מספר סימפטומים נפוצים של אי סבילות ללקטוז, שאתם עלולים לחוות אם תאכלו או תשתו משהו עם חלב.
בדרך כלל לוקח להם להופיע חצי שעה עד שעתיים מאז הצריכה:

  •       נפיחות
  •       גזים
  •       שלשול
  •       התכווצויות בבטן
  •       בחילות והקאות
מתאמן בפוזה מול המראה

הצורך בגיינרים נטולי לקטוז

אי סבילות ללקטוז [1] היא מצב נפוץ מאוד בקרב מבוגרים, במיוחד אם יש לכם שורשים היספנים, אפריקאים או ממזרח אסיה.
למעשה, לאחד מכל שלושה אנשים יש אי סבילות ללקטוז ברמה זאת או אחרת.

למרות שהאי סבילות לא מזיקה לכשעצמה, זה מאוד לא נוח להתמודד עם הסימפטומים ובאמת מבאס את חוויית האכילה במסעדות.
למרות שאתם יכולים לעשות כמיטב יכולתכם לפקח על התזונה שלכם, ואולי אפילו ליהנות ממשולש פיצה או מגלידה חלבית פעם בתקופה, כשזה נוגע ל
תוספים התזונתיים אתם לא יכולים להתפשר.

גיינר, כמו רוב התוספים, דורש צריכה יומית עבור השגת תוצאות מיטביות.
רוב אבקות הגיינר מכילות לקטוז בצורה כזו או אחרת, ומרכיב זה תורם באופן משמעותי לטעם התערובת.

תחשבו על זה, רוב האנשים שותים את הגיינר שלהם עם מים או בתוך שייקים – בדרך כלל, מעט מוצרי חלב רק ישפרו את הטעם והמרקם של המשקה ויהפכו אותו לאטרקטיבי יותר.

עם זאת, אם יש לכם אי סבילות ללקטוז, זה ממש “לא-תעשה!”
אתם פשוט לא יכולים להכניס לגוף שלכם מנה יומית של משקה עמוס בלקטוז, לעתים קרובות על בטן ריקה מייד על הבוקר.
זו הסיבה שכל כך חשוב שיהיה גיינרים נטולי לקטוז בשוק שיענו על הצרכים התזונתיים הספציפיים שלכם.

אחרי הכל, אתם אמורים להיות מסוגלים לשלוט בבניית המסה שלכם עם מינימום תופעות לוואי מעצבנות!

יותם פרל
יותם פרל
יותם הוא מאמן כושר מנוסה ויועץ תזונה. התשוקה שלו לתחום הביאה אותו לשתף את המידע עם העולם באמצעות בלוג זה. ההמלצות שלו ותכניות האימונים כבר עזרו לאלפי אנשים להשיג את הגוף שהם תמיד רצו ובאופן כללי להפוך לבריאים וחזקים יותר.
עשוי לעניין אותך..