אבקת חלבון סופר אפקט – קלאסי וטעים

ינואר 21, 2022

סופר אפקט, חברה ישראלית המייצרת תוספי תזונה, מייצרת מגוון רחב של תוספי חלבון, ניסינו את חלבון מי הגבינה ואהבנו. חלבון מי הגבינה של סופר אפקט הוא חלבון קלאסי העשוי ממי גבינה, החלבון הזמין ביותר לשריר.

המחיר

המחיר של חלבון מי הגבינה ל סופר אפקט – one whey, טוב מאוד אם יודעים איפה לקנות אותו.

החלבון נמכר בדרך כלל ב350 ש"ח ברשתות השיווק, אך אפשר למצוא בחנויות האינטרנטיות במחירים מוזלים שיורדים עד ל220 ש"ח לחבילה קלאסית של 2.27 ק"ג.

בהשוואה למותגי חלבון אחרים המחיר של אבקת החלבון סופר אפקט הוא מחיר מצויין במיוחד עבור אבקת חלבון באיכות טובה.

הטעם

בהשוואה למותגי אבקת חלבון אחרים, הטעם של חלבון סופר אפקט הוא הטוב ביותר מבין תוספי חלבון הקלאסיים שטעמנו עד כה. הטעמים מדוייקים האבקה מתערבבת בקלות ולאחר שטעמנו שלושה מתוך חמשת הטעמים שלהם הגענו למסקנה שהאהוב עלינו הוא הקפה, שייק שמזכיר במדויק אייס קפה.

רשיונות ותווי תקן

אבקת החלבון של סופר אפקט עומדת בתו תקן ISO 9000 והחברה מעידה על שימוש בחומרי גלם איכותיים בלבד, בנוסף לכך החברה עוברת בדיקות תקופתיות במפעליה לווידאו איכות המוצר שלה.

רכיבים

מנת חלבון סופר אפקט מכילה בתוכה 25 גרם חלבון,מי גבינה, 4.6 גרם גלוטמין, 5 גרם BCAA, ופחות מ1.8 גרם שומן רווי. נראה שהפרופיל של אבקת החלבון הוא טוב, אך בר השוואה למותגים אחרים.

היתרון המשמעותי באבקה זו, הוא הדגש על כמות מפרגנת של גלוטמין, חומצת אמינו חיונית מאוד.

גלוטמין הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר בעיצוב הגוף שלנו, במיוחד כשאנחנו שמים דגש על עיצוב הגוף וחיטוב. הוא אחראי על ריפוי תאי שריר פגועים ועל מערכת חיסונית חזקה.

יתרון משמעותי בחלבון מי הגבינה של סופר אפקט הוא הדגש החשוב על כמות גבוהה של גלוטמין.

אבקת חלבון סופר אפקט

למי מומלצת אבקת החלבון מי גבינה של סופר אפקט?

אבקת חלבון מי הגבינה של סופר אפקט מומלצת על ידינו בגדול לכל צרכן שצריך להשתמש בתוסף חלבון בגלל תזונה לא מספקת, מצב בריאותי או פעילות ספורטיבית. תוסף חלבון עשוי לשרת נאמנה מתאמנים בחדר הכושר, רוכבי אופניים, מתרגלי אומנויות לחימה או כאלו שמתאמנים במשקל גוף בלבד.

רוב האנשים אינם צורכים כמות חלבון מספקת בתזונה היום יומית שלהם ולכן אנחנו ממליצים בחום על שימוש בחלבון, צריכת חלבון מספקת חיונית שפעילות כל גופנו, חוסר בחלבון הוא חוסר היכולת של הגוף לתקן את עצמו.

אבקת החלבון של סופר אפקט מומלצת בעיקר לאנשים המתאמנים בתחומי ספורט הדורשים מאמץ בעצימות גבוהה כמו הרמת משקלים [1] או ספרינטים. נוכחות הגלוטמין הגבוהה בחלבון סופר אפקט עשויה להועיל מאוד בהחלמה של הגוף ובהשארה שלו בריא ושלם.

יתכן ויעניין אותך גם לקרוא את הסקירה שלנו של מותג אבקות החלב אלפא

יותם פרל
יותם פרל
דילוג לתוכן