דיאטה עינב בובליל: הדרך המהירה להיפטר ממשקל עודף

אפריל 7, 2022

כוכבת הריאליטי מהאח הגדול – עינב בובליל ירדה מעל ל-30 ק"ג בעצמה, והשיגה את הגוף שתמיד חשקה בו. זה למרות שתקופה ממושכת סבלה ממשקל עודף, וכשמאחוריה 3 לידות בפרק זמן של 4 שנים. וכל זה בזכות הדיאטה הנקראת The123Diet.
המלצתה של בובליל: "אחרי לידה שלישית, החלטתי שהגיע הזמן לעשות שינוי דרסטי ולרדת במשקל. אחרי לא מעט דיאטות שעשיתי, לא ממש ידעתי לאן לפנות. עד ששמעתי על The123Diet והחלטתי לנסות! לא האמנתי שדיאטה יכולה להיות קלה ומהירה כל כך. התחלתי לרזות כבר בימים הראשונים. בנוסף, זכיתי לתמיכה מתזונאים מקצועיים שעמדו לרשותי בכל שאלה ובכל בקשה. ירדתי במשקל, אני מרגישה הרבה יותר טוב ומתכוונת להמשיך במרץ. ממליצה בחום!".
למה 123? משום שהדיאטה מבוססת על 3 עקרונות:
1. לרדת במשקל
2. לשמור את התוצאות לאורך זמן
3. לשמור על הבריאות

אישה רזה

אולי יעניין אותך לקרוא בנוסף על דיאטת כאסח

הדיאטה מורכבת משלושה שלבים:

1. ניקוי – לנקות את הגוף מהרעלים שצבר בעקבות שנים של תזונה המתבססת על מזון מתועש המכיל כימיקלים וחומרים מזיקים שונים.
2. איזון – כלומר שמירה על מצב מאוזן לאורך כל הדיאטה, והימנעות מהגעה למצב של רעב קיצוני. השיטה תומכת בירידה במשקל בהדרגה באמצעות תפריט מאוזן וצריכת תוספי תזונה להשלמת הפערים של כל הויטמינים והמינרלים שהגוף לא מקבל מספיק מהתזונה עצמה.
3. שמירה – בתחילת הליך הדיאטה נקבע משקל יעד ללקוח. כאשר הוא מגיע אל משקל היעד, מתקיימת פגישה מחודשת עם התזונאי או המומחה, ויוצרים יעד חדש – בין אם היעד הוא שמירה על המשקל, או המשך תהליך של ירידה במשקל.
הדיאטה בעצם דוגלת באכילת מזון מלא ולא מעובד, אשר גם מנקה את הגוף מרעלים, וגם מאיץ את תהליך שריפת השומנים, מונע עצירות ומזרז את חילוף החומרים. יחד עם המומחה יוצרים תפריט אישי מסודר המכיל בין 1,200-1,800 קלוריות; תלוי במין, במבנה הגוף ובגיל, וקובעים את משקל היעד עבור אותו אדם.
להבדיל משיטות אחרות לירידה במשקל, בשיטה של The123Diet אין קבוצות תמיכה, אבל כן יש תקשורת אישית בין הלקוח לתזונאי לאורך כל התהליך.
כנראה שיש משהו בדיאטה הזאת שממש עובד, משום שלטענתם היא נבחרה כדיאטה הצמחית הטובה בעולם, ומומלצת על ידי ארגון הבריאות העולמי, ארגון הבריאות האמריקאי ועל ידי ארגון הקרדיולוגים [1] האמריקאי והישראלי.

נטע לוי
נטע לוי
דילוג לתוכן