מתכונים עם אבקת חלבון

מחפשים להגביר את צריכת החלבון שלכם? החליפו את השייק ותתחילו לאפות! הבאנו לכם תשעה מתכוני אבקת חלבון מעולים.

נמאס לכם מכיור מלא בשייקרים שצריך לנקות? חדשות טובות: עם קצת יצירתיות, אתם יכולים לשדרג את צריכת החלבון שלכם.
אפילו יותר טוב, אתם יכולים ליהנות מגרסאות בריאות יותר של הפינוקים האהובים עליכם אשר יכילו בתוכם אבקת חלבון מי גבינה של אלפא.

עם המתכונים האלה אתם יכולים להשיג את כל היתרונות שמספק חלבון מי גבינה בצורת ארוחה מלאה.
המתכונים הם מגוונים, החל משייקים ופנקייקים לארוחת בוקר ועד לקינוחים כמו חטיפים ובראוניז.

1. שייק חלבון חמאת בוטנים וריבה

יש לזה טעם של כריך חמאת בוטנים וריבה אבל בגרסה בריאה בצורת שייק.

עשוי עם חמאת בוטנים, פירות יער טריים וחלבון מי גבינה בטעם גלידת וניל, השייק הזה טעים אפילו יותר מהסנדוויץ', והוא עשיר ברכיבים תזונתיים שיתמכו גם ביעדי הבריאות שלכם.

צנצנת עם חמאת בוטנים

2. שייק בוקר

בקרים יכולים להיות קשוחים. למרות שעבר כבר כמה זמן מאז שקמתם מהמיטה אתם מרגישים שעדיין לא התעוררתם.התחילו את היום בצורה טובה יותר עם השייק הפשוט הזה שכולל ארבעה מרכיבים.

עם חלבון מי גבינה, חמאת בוטנים, חלב שקדים ותותים, הוא מכיל הרבה חלבון, שומנים בריאים וכמות מספקת של מתיקות פחמימתית
כדי להניע אתכם מבלי שזאת תהיה פצצת קלוריות. השתמשו בחלב שקדים לא ממותק אם אתם רוצים להפחית את כמות הפחמימות למינימום ושקלו להוסיף סופר פודס אם יש באפשרותכם כמו זרעי צ'יה איכותיים או אבקת אסאי מומלצת.

3. חמאת בוטנים-קוקוס קרייב

השילוב של הקוקוס וחלב השקדים יוצר בסיס חלק, בעוד שחמאת בוטנים משדרגת פלאים את הטעם.
בנוסף לטעם טעים, השומנים מחמאת הבוטנים וחלב הקוקוס הופכים את המתכון הזה למשביע במיוחד.
יחד עם חלבון מי גבינה, הם ישאירו אותכם שבעים עד ארוחת הצהריים!

4. פנקייק חלבון חמאת שקדים

מי יכול לסרב לערימה נכבדת של פנקייקים על הבוקר?
תשכחו מכל הפנקייקים המוכנים חסרי הטעם ותתכוננו להתמכר לפנקייקים המדהימים האלה.

פנקייק החלבון הזה עשוי להיראות קצת שונה ממה שתמצאו במסעדות.
הסיבה לכך היא שבמקום פחמימות ריקות הם עשויות עם מרכיבים סופר בריאים: חלבוני ביצה, חמאת שקדים ואבקת חלבון.

5. שייק ארוחת בוקר

צריכים פצצה של בוקר שתעיר אתכם כמו שצריך?

חמאת בוטנים + פירות יער + שיבולת שועל = שילוב מעולה!
בשייק הזה יש את כל המרכיבים האהובים מעורבבים בכוס אחת.
עם מינון בריא של שומנים טובים, ויטמין C [1], סיבים וחלבון, זה לוקח את אבקת החלבון שלכם ומעיף אותה בכמה ליגות למעלה.

אנו ממליצים לשלב במתכון זה כמו בשאר המתכונים אבקות חלבון שנבדקו ואיכותיהן נמצא גבוהה, תוכלו למצוא חלק מאבקות אלו באתרנו לאחר שבדקנו אותם, אבקות איכותיות כמו דימטייז איזו 100 או חלבון סופר אפקט, חלקן כלולות גם במבצע זוגי לאבקות חלבון שאנו מציעים.

שייק חלבון בכד

6. פנקייק בננה

לוקחים את הטעם המדהים של לחם בננה, רק במקום לחם – פנקייק!
אנחנו שוברים את דרך האפייה הסטנדרטית על ידי הגשת מנה של פנקייק חלבון בננה. נסו את המתכון הזה.

מרכיבים טרופיים כמו קוקוס אמיתי ובננה ביחד עם אבקת חלבון בטעם וניל שמנת.
התוצאה היא מעדן חלבון לארוחת בוקר שטעמו כמו ארוחת שחיתות – אבל דלה בפחמימות וקלוריות.

פנקייקי בננה

7. חטיפי חלבון דלעת

תגברו את עצמכם במנת חלבון עם החטיפים הטעימים האלה!
הם יותר כמו עוגה מאשר חטיפי חלבון, אבל חשוב להקפיד על אבקת חלבון מומלצת מי גבינה במקום קמח ורסק תפוחים במקום חמאה.
זה הופך אותם למועטים בקלוריות ולעשירים יותר בחלבון.

מרכיבים משובחים כמו קינמון וציפורן ישפרו את הטעם אפילו יותר.
רסק התפוחים מוריד את תכולת השומן ועדיין מספק את הלחות הדרושה לעוגה טעימה.

8. פרנץ' טוסט עשיר בחלבון

רעבים למשהו אחר מאשר שייק חלבון, שיבולת שועל וביצים לארוחת בוקר?
הכינו פרוסות בריאות של פרנץ' טוסט לבראנץ' הבא שלכם עם המתכון הזה.
לחם דגנים מונבט עשוי מחומרים טבעיים, והוא דל יחסית בקלוריות ועתיר חלבון בהשוואה ללחמים אחרים.

פרנץ' טוסט

9. בראוניז מוקה - קפוצ'ינו - קינמון

אבקת חלבון בטעם מוקה קפוצ'ינו, ביצים וגבינת שמנת נטולת שומן מכילים ביחד 31 גרם חלבון לכל בראוניז והופכים אותם לקלים להתמכרות. עם תוספת של אבקת חלבון הם יעוררו אתכם בבוקר בדיוק כמו קפה.

יותם פרל
יותם פרל
יותם הוא מאמן כושר, התשוקה שלו לתחום הביאה אותו לשתף את המידע עם העולם באמצעות בלוג זה. ההמלצות שלו ותכניות האימונים כבר עזרו להמון אנשים להשיג את הגוף שהם תמיד רצו ובאופן כללי להפוך לבריאים וחזקים יותר.
עשוי לעניין אותך..
× ליווי תזונה אישי חינם (3 מקומות)